4 ka tuning
Re: 4 ka tuning
Kupi ležaje nj 203, pa boš imel celo življenje mir z njimi.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: 4 ka tuning
Kaj ti lezaji so enakih mer od l17 ali 6203 lezajev?Pich napisal/-a:Kupi ležaje nj 203, pa boš imel celo življenje mir z njimi.
Re: 4 ka tuning
Kakšni so pa to nj 203?
Re: 4 ka tuning
- Priponke
-
- 51djIZGyJKL._SX342_.jpg (26.74 KiB) Pogledano 2878 krat
Re: 4 ka tuning
In to kao full zdržijo obrate pa vse?
A ne bojo l 17 ok? Kako se l17 sploh vgradijo pač v bloke? Tisti srednji del s krogljicami daš ven pa samo zunanji ringec noter zabiješ v blok?
A ne bojo l 17 ok? Kako se l17 sploh vgradijo pač v bloke? Tisti srednji del s krogljicami daš ven pa samo zunanji ringec noter zabiješ v blok?
Re: 4 ka tuning
Ne fantaziraj preveč z ležaji, zakaj bi tlaču L17 ležaj (10mm) v 12mm ležišče in kako boš potem podložu gred, ker bo lufta med gredjo in ležajem z vsake strani 2mm? Če hočeš dober ležaj kupi 6203 s poliamidno kletko (tn9), tak ležaj povsem zadostuje za predelave, na originalu pa zdržijo doživljensko, če le nimaš hudo rjastega kestla da pobira delce rje...
Pred vgradnjo pa obvezno segrej ležišče ležaja, sicer dvakrat menjaš ležaj brez gretja pa maš ležišča zanič.
Pred vgradnjo pa obvezno segrej ležišče ležaja, sicer dvakrat menjaš ležaj brez gretja pa maš ležišča zanič.
Re: 4 ka tuning
Ja recimo de je moped jemu največjo moč pri 5000rpms tem pridobiš 500 rpm(izmišljeni podatki, se mi sanja ne kako je v resnici) in bo moč večja samo, ko se bo motor zavrtel od 5000 pa do 5500 nekako takole, kar pride v upoštev samo pri končni.cinšpula napisal/-a:Ja nekaj takega, kaj pa dobiš če ga skrajšaš tudi moč? A se lahko malo pobrusi tam pri repkih da ni rob ampak da je mal poševno da ko zmes iz karterja gre v pretočne da se ne ustavlja na tistem robu? A s tem kaj pridobiš? Bat mam meteor.tomosatx50s napisal/-a:Bat lahko tudi brusiš(čelo),s tem postopkom spreminjaš tudi kote pretočnih in izpušnega kanala.Samo je treba veliko preciznosti in merjenja.ali si imel v mislih samo povečanje sesanja?tomos. napisal/-a:Ja sam bat lahko krajšaš sam ne prevec (nekako do zgornjega roba usisnega kanala, čene je prehud blowback) to da mopedu mal obratov- večja končna. Lahko pa ga tudi ravnaš z vrha samo morš pogledat kolk, da ga ne pregreje če ga preveč.
Za ležaje pa: lagarje v zmrzovalnik, bloke pa v pečico.
Re: 4 ka tuning
To držitomos. napisal/-a:se mi sanja ne kako je v resnici
Re: 4 ka tuning
Na nepiljenem apn cilindru se je v praksi najbolje izkazal bat dolžine 46 mm. S takim batom moč narašča skozi vse vrtljaje ne samo na koncu.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: 4 ka tuning
Aha to se pravi da bat na sesalni strani skrajšam na 46mm in bo najbolje?