Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Poračunaj še kompresijsko razmerje. Pomerit moraš en kup stvari pa poračunat, ampak bolje kot na slepo imet preveliko.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Sem resil problem. Problem je bil v salcki uplinjaca. Imam dellorto phbg crnega in sem si nabavil neko drugo salcko, ki ni original in je prozorna. Fora je v tem, da je spodnji vijak na salcki za hitre menjave dize bil prevec privijacen k dizi. In zato ko je diza v visokih obratih sesala najvec goriva, je potem goriva primanjkovalo, saj je diza hitreje pila gorivo kot je gorivo uspelo pritekati zraven. Jutri dodam kaksno sliko ker je tezko razlozit.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
A mogoce kdo ve dolžino izpušnega kanala pri bt-ju, al pa ma cilinder pri roki pa bi lahko pomeril?
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Na pamet 55mm
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna vprašanja (delavnica)
k ste imel glih temo od cinglanja. a3 jka je kolegu cinglala pa nismo mogl pogruntat zakaj. use je blo org. z dellorto frgazrjam. puša brez lufta . pol smo pa bat pa cilinder menal pa je blo Uredu. cinglat je začel že zlo zgodej. pa noč ni blo prou nekej obrabljeno motor je delou normalno... a mogoče kdo ve zakaj ?
Lp
Lp
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
Re: Razna vprašanja (delavnica)
namen imam razdret mašino od apn4 in sicer zato ker se težko prestavlja če ga imaš v brzini ga lahko daš v ler samo če se malo zapelješ, pa tudi prestavlja se ne lepo da moraš večkrat butnit ročko gor da prestavi v višjo.
se pravi zanima me zakaj to dela in kako odpraviti?
se pravi zanima me zakaj to dela in kako odpraviti?
tomos 4 life
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Menjalnik nimaš dovolj podložen, dodaj nekaj podložk da na roko ne boš čutil premikanja levo/desno
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Da celo mašino je treba podret, saj drugače ne moreš podložiti menjalnika.tomostuner napisal/-a:to je treba celo mašino razdret ane.
TOMOS
Re: Razna vprašanja (delavnica)
To je kot je bilo že napisano zato ker se batni obročki slabo uležejo v cilinder sem imel na a3ju isti problem zamenjal obročke je normalno delalo(sicer prej ko je cingljalo je tudi delalo normalno smo sem se bal da ga bo enkrat zagrabilo pa sem raje premenju)k ste imel glih temo od cinglanja. a3 jka je kolegu cinglala pa nismo mogl pogruntat zakaj. use je blo org. z dellorto frgazrjam. puša brez lufta . pol smo pa bat pa cilinder menal pa je blo Uredu. cinglat je začel že zlo zgodej. pa noč ni blo prou nekej obrabljeno motor je delou normalno... a mogoče kdo ve zakaj ?
Lp