D6 replika
Re: D6 replika
Obsežen projekt, mogoče bi blo ob vseh teh predelavah smiselno še hod skrajšat... Lasersko varjenje pa vidm da ti odlično gre.
Re: D6 replika
Odličen projekt, pohvale da si se lotil kaj takega. Koliko časa si zapravil v to? Ter koliko denarja če ni skrivnost.
Lojze-si kje dobim pravilnik?
Lp
Lojze-si kje dobim pravilnik?
Lp
dizel sploh ne!
Re: D6 replika
Zdravo, hvala za pohvale.Dela je blo res kar nekaj, začel pa sem lani decembra z zbiranjem kosov.Večino dela sem opravil sam-struženje,rezkanje,varjenje...za razstavo,sestavo gredi sem dal ven,honanjeBE ležaja -0,01mm,peskanje in prašno barvanje tudi ven,sestava felten ven in še par stvari ki jih drugi opravijo bolje,drugače pa večino sam.
Vse skupaj pa okoli 2200E, s tem da so dvojna kolesa skoraj 900E.
Vse skupaj pa okoli 2200E, s tem da so dvojna kolesa skoraj 900E.
Re: D6 replika
http://sport.amzs.si/si/347/Pravilniki.aspxfolc napisal/-a:Odličen projekt, pohvale da si se lotil kaj takega. Koliko časa si zapravil v to? Ter koliko denarja če ni skrivnost.
Lojze-si kje dobim pravilnik?
Lp
AMZS - Starodobniki, državno prvenstvo, pokalno in amatersko Označene spremembe
http://sport.amzs.si/koledar/2015/default.aspx
lp
Re: D6 replika
To za mazanje je bil problem ki ga je opisal jan thiel, s tem razlogom tudi na rsa tega pokrova ni šel delat. Jaz lahko mirno priznam da teh izkušenj nimam.
V pravilniku piše da se oblika valja ne sme spreminjati, prav tako ne št kanalov in odprtin. Sam D6 cilindra z 4 glavnimi pretoki še nisem videl, pa sem imel ene 3 različne v rokah. En pa je imel 2 busta v steno vkopana ter z luknjami skozi bat.
V pravilniku piše da se oblika valja ne sme spreminjati, prav tako ne št kanalov in odprtin. Sam D6 cilindra z 4 glavnimi pretoki še nisem videl, pa sem imel ene 3 različne v rokah. En pa je imel 2 busta v steno vkopana ter z luknjami skozi bat.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: D6 replika
Imas menjalnik na 6 brzin? Ce mas kje si dal delat menjalnik oz. kako si prisel do njega?
Re: D6 replika
Dirkajo tut s cilindri od skuterja, tko da ni panikemacula napisal/-a:To za mazanje je bil problem ki ga je opisal jan thiel, s tem razlogom tudi na rsa tega pokrova ni šel delat. Jaz lahko mirno priznam da teh izkušenj nimam.
V pravilniku piše da se oblika valja ne sme spreminjati, prav tako ne št kanalov in odprtin. Sam D6 cilindra z 4 glavnimi pretoki še nisem videl, pa sem imel ene 3 različne v rokah. En pa je imel 2 busta v steno vkopana ter z luknjami skozi bat.
Re: D6 replika
Evo popoldan sem menjal dizo minimuma iz 50 na 45,glavno 102 na 100 in motor je komaj začel spodobno delati,in celo držat minimum.Igla je sicer še vedno najnižje.Na mestu je gas zelo občutljv na hitrost odpiranja,še posebej na nizkih obratih.Bom še malo zmanjšal43-40,pa bomo vidli.
Menjalnik je na 6 brzin,pri nabavi pomagal ojo.
Glede pregrevanja BE ležaja mislim da ne bo težav-dodatne odprtinice pri nogi ojnice,srebrna kletka,malo večja toleranca in vsa mešanica usmerjena naravnost v njega ko je ojnica v ZMT oziroma malo preko,mislim da bi moglo bit vredu.
Upam da se bo dalo vozit za c1,če mi rata imam namen najprej na vransko na prosti trening, mislim da 14.4.
Menjalnik je na 6 brzin,pri nabavi pomagal ojo.
Glede pregrevanja BE ležaja mislim da ne bo težav-dodatne odprtinice pri nogi ojnice,srebrna kletka,malo večja toleranca in vsa mešanica usmerjena naravnost v njega ko je ojnica v ZMT oziroma malo preko,mislim da bi moglo bit vredu.
Upam da se bo dalo vozit za c1,če mi rata imam namen najprej na vransko na prosti trening, mislim da 14.4.
Re: D6 replika
Vsisni kolektor,karburator in trobenta.Vsisni izdelan pramodel iz stirodurja vkopan v pesek in zalit.Mi je žal da ga nisem bolj kakovostno izdelal(ga bom že povaru... )-bi mel pol manj naknadnega dela,ker je odlitek pršu še kar vredu,ni bil porozen in se je vsaka napaka poznala.