Slike & Video
-
- vplinjač
- Prispevkov: 342
- Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
- Kraj: bliZ Domžal
Re: Slike & Video
Kržan, a ma to že mehanski ABS?
Re: Slike & Video
Če misliš na cev, ki je med zavornim cilindrom in sprednjo vilico, je namenjena blokiranju prednjih vilic.
Lp, Matija
Lp, Matija
-
- vplinjač
- Prispevkov: 342
- Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
- Kraj: bliZ Domžal
Re: Slike & Video
Ja tisto cev sem mislu ja, se pravi se vilice ob zaviranju stršajo, ker je videt res težak motor, in bi se verjetno preveč posedel ?
Re: Slike & Video
Ja tako deluje ta sistem. Ta sistem sem največkrat videl pri Kawasakijih.
Pri Garelliju GP50, so si pa Italijani to rešitev zamislili povsem mehansko.
Lp, Matija
Pri Garelliju GP50, so si pa Italijani to rešitev zamislili povsem mehansko.
Lp, Matija
Re: Slike & Video
To so vilice od suzukija rg 500, dirkalnega, kayaba premer 40 mm se mi zdi. Motorji v tem obdobju so imeli relativno malo predteka in zato bolj pokonci postavljene vilice. Pri zaviranju pa so se take vilice bolj posedale, zato so to reševali s tem sistemom ki je na sliki
Je pa to motor JJ Cobas K100. Mašina od BMW K100, 4 cilindri serijsko 90 KM. Friziran z drugimi odmičnimi in original ventili nekaj čez 100, ob predelani elektroniki (motor ima bosch ajnšpric) pa nekaj čez 120 konjev. Dovolj da je zmagal špansko prvenstvo serije F1, predhodnice superbika.
Je pa to motor JJ Cobas K100. Mašina od BMW K100, 4 cilindri serijsko 90 KM. Friziran z drugimi odmičnimi in original ventili nekaj čez 100, ob predelani elektroniki (motor ima bosch ajnšpric) pa nekaj čez 120 konjev. Dovolj da je zmagal špansko prvenstvo serije F1, predhodnice superbika.
Re: Slike & Video
Težka in lena mašina, če mene vprašaš.zankrzan napisal/-a:To so vilice od suzukija rg 500, dirkalnega, kayaba premer 40 mm se mi zdi. Motorji v tem obdobju so imeli relativno malo predteka in zato bolj pokonci postavljene vilice. Pri zaviranju pa so se take vilice bolj posedale, zato so to reševali s tem sistemom ki je na sliki
Je pa to motor JJ Cobas K100. Mašina od BMW K100, 4 cilindri serijsko 90 KM. Friziran z drugimi odmičnimi in original ventili nekaj čez 100, ob predelani elektroniki (motor ima bosch ajnšpric) pa nekaj čez 120 konjev. Dovolj da je zmagal špansko prvenstvo serije F1, predhodnice superbika.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Slike & Video
Ima gištel samo 6 kil Zgleda je bilo dost za zmago, nevem pa točno kero leto je blo to, v glavi imam mal po osemdesetem.
Re: Slike & Video
Leta 84 se mi zdi, da so prišli ven modeli k1000. Verjetno je trajalo še 2-3 leta preden so ga zrihtali za racing. Danes se zdi 120 konjev na 1000 kubikih smešna številka, ko pa serijski motocikli dosegajo preko 190 konjev. Današnja serijska r6 ga pihne tega kot za šalo.zankrzan napisal/-a:Ima gištel samo 6 kil Zgleda je bilo dost za zmago, nevem pa točno kero leto je blo to, v glavi imam mal po osemdesetem.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Slike & Video
R6 je igračka napram tej glomazni zadevi okretnostPich napisal/-a:Leta 84 se mi zdi, da so prišli ven modeli k1000. Verjetno je trajalo še 2-3 leta preden so ga zrihtali za racing. Danes se zdi 120 konjev na 1000 kubikih smešna številka, ko pa serijski motocikli dosegajo preko 190 konjev. Današnja serijska r6 ga pihne tega kot za šalo.zankrzan napisal/-a:Ima gištel samo 6 kil Zgleda je bilo dost za zmago, nevem pa točno kero leto je blo to, v glavi imam mal po osemdesetem.