Slike & Video

Vse kar vam pade na pamet
Odgovori
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

8-)
Priponke
JJ-Cobas K100R.png
gasper mahkota
vplinjač
Prispevkov: 342
Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
Kraj: bliZ Domžal

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a gasper mahkota »

Kržan, a ma to že mehanski ABS?
triac
zažgan bat
Prispevkov: 87
Pridružen: Če Feb 18, 2010 11:21 pm

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a triac »

Če misliš na cev, ki je med zavornim cilindrom in sprednjo vilico, je namenjena blokiranju prednjih vilic.

Lp, Matija
gasper mahkota
vplinjač
Prispevkov: 342
Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
Kraj: bliZ Domžal

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a gasper mahkota »

Ja tisto cev sem mislu ja, se pravi se vilice ob zaviranju stršajo, ker je videt res težak motor, in bi se verjetno preveč posedel ?
triac
zažgan bat
Prispevkov: 87
Pridružen: Če Feb 18, 2010 11:21 pm

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a triac »

Ja tako deluje ta sistem. Ta sistem sem največkrat videl pri Kawasakijih.
Pri Garelliju GP50, so si pa Italijani to rešitev zamislili povsem mehansko.

Lp, Matija
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

To so vilice od suzukija rg 500, dirkalnega, kayaba premer 40 mm se mi zdi. Motorji v tem obdobju so imeli relativno malo predteka in zato bolj pokonci postavljene vilice. Pri zaviranju pa so se take vilice bolj posedale, zato so to reševali s tem sistemom ki je na sliki ;)

Je pa to motor JJ Cobas K100. Mašina od BMW K100, 4 cilindri serijsko 90 KM. Friziran z drugimi odmičnimi in original ventili nekaj čez 100, ob predelani elektroniki (motor ima bosch ajnšpric) pa nekaj čez 120 konjev. Dovolj da je zmagal špansko prvenstvo serije F1, predhodnice superbika.
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a Pich »

zankrzan napisal/-a:To so vilice od suzukija rg 500, dirkalnega, kayaba premer 40 mm se mi zdi. Motorji v tem obdobju so imeli relativno malo predteka in zato bolj pokonci postavljene vilice. Pri zaviranju pa so se take vilice bolj posedale, zato so to reševali s tem sistemom ki je na sliki ;)

Je pa to motor JJ Cobas K100. Mašina od BMW K100, 4 cilindri serijsko 90 KM. Friziran z drugimi odmičnimi in original ventili nekaj čez 100, ob predelani elektroniki (motor ima bosch ajnšpric) pa nekaj čez 120 konjev. Dovolj da je zmagal špansko prvenstvo serije F1, predhodnice superbika.
Težka in lena mašina, če mene vprašaš.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

Ima gištel samo 6 kil :D Zgleda je bilo dost za zmago, nevem pa točno kero leto je blo to, v glavi imam mal po osemdesetem.
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a Pich »

zankrzan napisal/-a:Ima gištel samo 6 kil :D Zgleda je bilo dost za zmago, nevem pa točno kero leto je blo to, v glavi imam mal po osemdesetem.
Leta 84 se mi zdi, da so prišli ven modeli k1000. Verjetno je trajalo še 2-3 leta preden so ga zrihtali za racing. Danes se zdi 120 konjev na 1000 kubikih smešna številka, ko pa serijski motocikli dosegajo preko 190 konjev. Današnja serijska r6 ga pihne tega kot za šalo.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Šubler
batzajla
Prispevkov: 30
Pridružen: Ne Jan 26, 2014 3:43 pm

Re: Slike & Video

Odgovor Napisal/-a Šubler »

Pich napisal/-a:
zankrzan napisal/-a:Ima gištel samo 6 kil :D Zgleda je bilo dost za zmago, nevem pa točno kero leto je blo to, v glavi imam mal po osemdesetem.
Leta 84 se mi zdi, da so prišli ven modeli k1000. Verjetno je trajalo še 2-3 leta preden so ga zrihtali za racing. Danes se zdi 120 konjev na 1000 kubikih smešna številka, ko pa serijski motocikli dosegajo preko 190 konjev. Današnja serijska r6 ga pihne tega kot za šalo.
R6 je igračka napram tej glomazni zadevi :) okretnost :)
Odgovori