lp!
Imam eno vprašanje glede čepov v gredi(čepi, ki jih nekateri vgradijo v luknje, ponavadi iz plute ali plastike, za manjši volumen karterja...)
zanima me zakaj je to dobro, ali to pri poročate za bt ali sl cilender.?
Pa prosim ne mi neki klobasat, pa pisat bedarij...! Naj odgovori strokovno, tisti ki ve...
Hvala za odgovore !!!!
Zmanjsas vrtincenje plinov, zmanjsas volumen karterja in s tem povecas podbatno kompresijo. Sicer nevem ali je potem kaj slabse mazanje lezaja ampak to se ti splaca delat pri zelo tunani masini, ce ne ni neke potrebe. Ce se kaj motim me naj kdo popravi.
Lp!
Pcr se ti zmanjša!!.na original cly ne boš občutil prav nič.zmanšuješ ga isto z krajšim hodom.s tem naj bi povečal hitrost pretoka mešanice skozi pretočne kanale.Vglavnem na original cilindru ni razlike,brez veze.Lp
Zadnjič spremenil tomosatx50s, dne So Feb 21, 2015 12:42 am, skupaj popravljeno 1 krat.
tomosatx50s napisal/-a:Pcr se ti zmanjša.na original cly ne boš občutil prav nič.zmanšuješ ga isto z manjšim hodom.
Če zapolniš luknje se ti kompresijsko razmerje karterja ne zmanjša ampak poveča. Z krajšim hodom ga ne zmanjšuješ , niti ne povečuješ, če seveda ohraniš delovno prostornino enako. Kvečjemu povečuješ, če krajšaš ojnico, ker se tako tudi volumen karterja manjša.
Ni pa s tem za pretiravat, volumen karterja so šli pri rsa tudi nazaj večat, da se je moč povečala. Na kratko, mora biti "ravno pravšnji", kot vse ostale stvari na motorju.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Kar sem bral.so pri Suzuki testirali različen volumen karterja.ce ti zapolniš luknje na gredi a ne zmanjšaš cpr?lahko da se motim #macula? Ja imam jaz napačno tezo.sem.malo zabluzil.kasna ura,ni kej.
@Macula, pri mašinah na rotodisk in lamele naj bi bil volumen karterja večji od mašin s klasičnim batnim sesanjem.
Za točno cifro bo pa treba vse sprobat
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
jerry10 napisal/-a:lp!
Imam eno vprašanje glede čepov v gredi(čepi, ki jih nekateri vgradijo v luknje, ponavadi iz plute ali plastike, za manjši volumen karterja...)
zanima me zakaj je to dobro, ali to pri poročate za bt ali sl cilender.?
Pa prosim ne mi neki klobasat, pa pisat bedarij...! Naj odgovori strokovno, tisti ki ve...
Hvala za odgovore !!!!
Sprememba na motorju nikoli ni samo ena. Npr. če zmanjšaš kompresijski prostor glave, povišamo obrate in moč, temu pripada nov avspuh. Poleg tega je motor toplotno bolj obremenjen in zahteva večjo toleranco bat cilinder. Podobno je pri zmanjševanju volumna karterja. Karter deluje podobno kot izpušni lonec, ima svojo resonanco v povezavi ¸z sesalnim kanalom in pretočnimi kanali. Ker je zadeva zelo kompleksna ni druge kot probat.
Moč motorja se izračuna z exponento funkcijo, kar v realnosti pomeni, da neka sprememba lahko veliko da ali pa vzame.
Torej enoznačnega odgovora ni in ga ne more biti.
Lp
Trenutno predelujem motor, bolj za vožnjo po gozdu... gor bo cilinder podoben junijorjevem...
Zanima me katero gred naj dam, ker trenutno imam apn 4 bloke ( l17-ležaji), na voljo imam starejšo gred ki nima lukenj in je v sredini zožana in novejšo, ki ima luknje v katere bi vstavil čepe...
Pa če mogoče kdo ve kakšno gred je imel tomos sl v originalu(mislim da starejši tip, nisem siguren) ?