Razna vprašanja o tuningu
-
- vplinjač
- Prispevkov: 451
- Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm
Re: Razna vprašanja o tuningu
Kupiš atx-a ,jo navariš(co2,tig) ter postružiš.si na istem.razlika med atx glavo in bt je ,da atx glava ima večji volumen in nima iztiskovalnega pasu(squish).
Re: Razna vprašanja o tuningu
je še ena opcija: CTX/E90 glava s prestavljenimi luknjami za stojne vijake in na novo izdelanim vložkombrrm napisal/-a:Pozabil sem napisat: ...glavo cilindra od katerega drugega motorja....macula napisal/-a:?? Daj kapo od BT-ja ne?brrm napisal/-a:a se da dat na a3 (frčoplana) kapo/glavo cilindra, ki bi bila tako dobra kot od BT-ja?
Od BT-ja se jih je včasih več dobilo, gledam po bolhi in po avto.netu in bol kot ne revščina
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Razna vprašanja o tuningu
Če mu že priporočate glave ki bi jih bilo potrebno obdelati bi mu lahko svetovali tudi od a35 glavo.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Kaj mislite je ta izpuh na sliki kaj boljši kot izpuh, ki ga zdaj dajejo na flexerje ? Kako je glede katalizatorja ? Verjetno ga ta starejši izpuh nima..
Sprašujem glede tega, ker če na flexerja,youngsterja..itd daš navaden izpuh od avtomatika (brez zavite cevi) zgubi veliko moči na klancih
Sprašujem glede tega, ker če na flexerja,youngsterja..itd daš navaden izpuh od avtomatika (brez zavite cevi) zgubi veliko moči na klancih
Re: Razna vprašanja o tuningu
kaj pa če samo znižam glavo od a3?tomosatx50s napisal/-a:Kupiš atx-a ,jo navariš(co2,tig) ter postružiš.si na istem.razlika med atx glavo in bt je ,da atx glava ima večji volumen in nima iztiskovalnega pasu(squish).
pazi da te pazi ne zapazi ker če te pazi zapazi se pazi
Jani počivaj v miru!
petrolhead!
Jani počivaj v miru!
petrolhead!
-
- vplinjač
- Prispevkov: 451
- Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm
Re: Razna vprašanja o tuningu
Se ti nebo veliko poznalo.a3 cilinder in glava je najslabša kombinacija kar jih je tomos naredil.za po mestu še še.samo ko zagleda klanec...če imaš opcijo dobi a35 oz a5 cyl.lp
Re: Razna vprašanja o tuningu
Ta izpuh ima najboljši navor na nizkih vtljajih napram ostalim izpuhom. Vse nad cca 4000 min-1je pa katastrofa, trokira motor z namenom da ne gre več kot 45, niti v dolino ne gre kaj boljše. Navaden a3 nezaviti izpuh je precej boljši za uporabo.mamut007 napisal/-a:Kaj mislite je ta izpuh na sliki kaj boljši kot izpuh, ki ga zdaj dajejo na flexerje ? Kako je glede katalizatorja ? Verjetno ga ta starejši izpuh nima..
Sprašujem glede tega, ker če na flexerja,youngsterja..itd daš navaden izpuh od avtomatika (brez zavite cevi) zgubi veliko moči na klancih
Re: Razna vprašanja o tuningu
Za flexerja oz. za katerega koli 25 frčota ti priporočam ta izpuh če hočeš imeti več navora v klanec: https://www.m2trading.com/en/webshop-2/ ... lack-tecnomamut007 napisal/-a:Kaj mislite je ta izpuh na sliki kaj boljši kot izpuh, ki ga zdaj dajejo na flexerje ? Kako je glede katalizatorja ? Verjetno ga ta starejši izpuh nima..
Sprašujem glede tega, ker če na flexerja,youngsterja..itd daš navaden izpuh od avtomatika (brez zavite cevi) zgubi veliko moči na klancih
Ta izpuh ti da veliko navora pri nizkih obratih (v klanec), končna hitrost pa se skoraj nič ne razlikuje kot z navadnim izpuhom od avtomatika (testirano na flexerju in tomos racingu)... Finta je v tem da ima manjši premer cevi, drugo je vse enako kot z klasičnim izpuhom od avtomatika Lahko prideš in sprobaš
Re: Razna vprašanja o tuningu
Hvala, sem že slišal nekaj o tem Bom nabavil tega ali pa mogoče kar original izpuh od tomos flexerja 45 če se bo dalo kje dobiti pomoje ni kakšnih velikih razlik........ BOM JAVIL KAKO BO
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja o tuningu
ima mogoče kdo izkušnje s GOL bati?