Yamaha FZS 1000 Fazer
Re: Yamaha FZS 1000 Fazer
Ko sem voznik nagne iz motorja, pomakne center težišča čez motor in s tem motor manj položi. Tako lahko skozi ovinek pelje malo hitreje, ker , če bi ostal v sedežu, bi motor, ob enaki hitrosti, tako nagnil, da bi ga spodneslo.
Re: Yamaha FZS 1000 Fazer
Malo sem se še pozanimal glede tega, ker mi ni bilo jasno, da se lahko z motorjem, ki sicer ni namenjem cestnemu dirkanju nagneš za 55', ne da bi težišče pomaknil niže. 55' je namreč limit za to gumo. Zasledil sem podatek, da se s tem, ko se nagneš čez motor zmanjša rajdni krog, torej za enak nagib in enako hitrost motorja ne potrebuješ tako dolgega ovinka, kot ga potrebuješ v primeru, da sediš normalno na sedežu. Hitreje skozi ovinek torej.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Yamaha FZS 1000 Fazer
vsa čast če ti rata ta motor nagnit za 55°
Re: Yamaha FZS 1000 Fazer
Hja, gume so od roba do roba izrabljene. Rob je pa limit.maatej napisal/-a:vsa čast če ti rata ta motor nagnit za 55°
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Yamaha FZS 1000 Fazer
dvomim da taka guma dopušča tak naklon, ampak vseeno pohvalno
Re: Yamaha FZS 1000 Fazer
dvobatne sprednje celjusti dobro primejo?
Re: Yamaha FZS 1000 Fazer
Ja itak, fazer ima zelo dobre zavore.prlek napisal/-a:dvobatne sprednje celjusti dobro primejo?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Yamaha FZS 1000 Fazer
Poglej kako visoko so stopalke na tem motorju. In ko sem v ovinku so na tleh. Ne samo na tleh, celo dvigne jih za 2-3 cm. Mislim, da ta podatek pove dovolj o tem, koliko se lahko nagneš v ovinku s tem motorjem.maatej napisal/-a:dvomim da taka guma dopušča tak naklon, ampak vseeno pohvalno
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa