cerar napisal/-a:moč ni odvisna samo od kotov ampak še od mnogih drugih stvari; izpuh, uplinjač, vžig, glava..
glava je squish sicer nevem kolk % ampak je že laufala ta glava tko da pomoje ni problem.
Kukr sm takrat napisou je na apnju 15 frgazar pa lipnik.
Nekej bom še popoune probou, tazadna stvar k jo sumu.
vžig org.
Lp Wilf
Ja ta glava je že bila na motorju s prejšnimi koti odprtja. Pomisli malo no. Če greš z izpušnim kanalom gor, moraš tudi izgorevalni prostor izdelati manjši. Kje si pustil 2-3cm?
prej so bli koti fejst podobni. pa 2-3 centle (desetinka)
Lp Wilf
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
cerar napisal/-a:moč ni odvisna samo od kotov ampak še od mnogih drugih stvari; izpuh, uplinjač, vžig, glava..
glava je squish sicer nevem kolk % ampak je že laufala ta glava tko da pomoje ni problem.
Kukr sm takrat napisou je na apnju 15 frgazar pa lipnik.
Nekej bom še popoune probou, tazadna stvar k jo sumu.
vžig org.
Lp Wilf
Seveda je problem glava, kot je že Pich napisal, ob vsakem spreminjanju kotov odprtja moraš spremenit tudi volumen glave, squish, nastavit uplinjač.. pa tudi to ni nujno, da bo takoj dobro, je včasih potrebno še kakšno spreminjanje izpuha, glave..
da pa se lotiš predelave neke predelave, pa delaš neki na oko (govorim za glavo), pa tut ni nč
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
cerar napisal/-a:moč ni odvisna samo od kotov ampak še od mnogih drugih stvari; izpuh, uplinjač, vžig, glava..
glava je squish sicer nevem kolk % ampak je že laufala ta glava tko da pomoje ni problem.
Kukr sm takrat napisou je na apnju 15 frgazar pa lipnik.
Nekej bom še popoune probou, tazadna stvar k jo sumu.
vžig org.
Lp Wilf
Seveda je problem glava, kot je že Pich napisal, ob vsakem spreminjanju kotov odprtja moraš spremenit tudi volumen glave, squish, nastavit uplinjač.. pa tudi to ni nujno, da bo takoj dobro, je včasih potrebno še kakšno spreminjanje izpuha, glave..
da pa se lotiš predelave neke predelave, pa delaš neki na oko (govorim za glavo), pa tut ni nč
hm nism se jz glave lotu dobu sm jo bla je tud pr strugarju k jo je zrihtou za tole...
sicer sem pa problem rešu. neki mn je bremzal celo mašino pa sploh nism porajtou
Lp
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Slabe lamele mogoče in ko pride do malo večje obremenitve pač zdrsi, lahko je tudi preveč olja v mašini...
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]