mad_max napisal/-a:Če dobiš original e90 izpuh,je to najboljši izpuh izmed naštetih.BT lipnik trga iz nizkih obratov in se tudi fajn zavrti,mf3 je len iz nizkih,zavrti se pa tudi dobro.E90 izpuh pa fajn vleče iz nizkih in tudi v visokih prekaša oba.Tako da,če veš za kakšen e90 izpuh ga vzemi,bi pa tudi jaz enga rabil.
Ja no samo morš ti še upoštevat da e90 se proti btju nič nevrti, končno ma večjo od btja samo vseeno, tako da nemorš primerjat auspuha za 50ccm in za 90ccm
Zato se pa tudi uriginalc e90 lepše zavrti, dej ga na btja pa boš vidu razliko kako se bo bt lipnik bolje zavrtel (z večjim stingerjom), ker tudi dosega večje obrate. Ker pa e90 jih nedosega in tudi nerabi saj je že 90ccm.. Zato tudi btja nebo zavrtel v tok visoke z e90 auspuhom
Nevem zakaj omenjaš 50ccm,če je @bt vprašal kateri izpuh bi se najboljše obnesel na E90 in jaz sem mu povedal,kako se obnesejo ti izpuhi na E90.Če si vozil obe mašini e90 in bt(seveda org. ali zamenjan izpuh) potem veš da se zavrtita približno isto.
Mad max piše še najbolj smiselno. Buhti zgleda še nisi vozil dobrega e90,se vrti kot bt komot(običajno še več). Pa zgleda še ne veste dobro kaj to pomeni da e90 trga. Če daste na e90 lipnika(navadnega ali drugo serijo) nebo šel dobro, pa tudi če predelate ta stinger k ga tok omenjate.
PVL napisal/-a:Mad max piše še najbolj smiselno. Buhti zgleda še nisi vozil dobrega e90,se vrti kot bt komot(običajno še več). Pa zgleda še ne veste dobro kaj to pomeni da e90 trga. Če daste na e90 lipnika(navadnega ali drugo serijo) nebo šel dobro, pa tudi če predelate ta stinger k ga tok omenjate.
E90 se dobro zavrti na bt laser izpuhu? bom moral stinger večji notri namestit da bo bolši izkoristek? naprimer če je vrtina 50mm kakšen stinger bi mogel dat? kakšen ferg mi priporočaš tukaj?
BT laser je dober izpuh za 50cc, za e90 50mm cilinder rabiš stinger fi 20 ali 21mm. Če bi laserju dal velik stinger bi blo ok, nevem pa kakšen premer krivine(iz cilindra) pa ma bt laser? da e90 dobro gre more bit ta fi med 27-30mm. Nikar pa ne met original BT laserja na e90 ker se motor komot pregreje zarad tega. Ferg boš meu daleč najman dela če dobiš bing 21 od ctx-a k ga sam povežeš na original atx/bt box(BREZ DA GA DODATNO KEJ ODPIRAŠ) in dela.
PVL napisal/-a:BT laser je dober izpuh za 50cc, za e90 50mm cilinder rabiš stinger fi 20 ali 21mm. Če bi laserju dal velik stinger bi blo ok, nevem pa kakšen premer krivine(iz cilindra) pa ma bt laser? da e90 dobro gre more bit ta fi med 27-30mm. Nikar pa ne met original BT laserja na e90 ker se motor komot pregreje zarad tega. Ferg boš meu daleč najman dela če dobiš bing 21 od ctx-a k ga sam povežeš na original atx/bt box(BREZ DA GA DODATNO KEJ ODPIRAŠ) in dela.
Laser izpuh je zame ubitačen, po mojih izkušnjah se mi motor z njim še najbl zavrti.. zdi se mi da ima27mm nisem pa ziher, mam doma bing 21 sam je problem ker je pri ušesu počen in nimam tistga delčka ki ga rabim da bi dal mojstru da privari nazaj. tukaj se vidi
Ma ja sm zadovoln,sam škoda da ga nism dobil en mesec prej . Glavne dize probaj 105-102-100-97-95 če boš meu brez filtra, če boš meu filtr boš pa mal manjše rabu.
Mf3 z predelanim stingerjem + e90 je bila kar fajn stvar, vrtelo se je zalo visoko,navora ko dreka kar je z mf3 pri 50cc misija nemogoče.Res pa je tudi da je bil prenos 15-33 ,ki je relativno kratek.Sem pa sam opazil največjo razliko predvsem v moči na nizkih obratih,brez predelave stingerja je rabil en cajt da je prišel na obrate.Trebalo bi preračunat in izdelat en pravi izpuh... pa bi blo veselje.