Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
kje bi pa lahko našo kak primer da vidim kakšne oblike naj bi bila?
Re: Razna vprašanja o tuningu
http://home.earthlink.net/~scloughn/sit ... es/vs2.jpgzzz napisal/-a:kje bi pa lahko našo kak primer da vidim kakšne oblike naj bi bila?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja o tuningu
Kaj pa toti milimetri pomenijo? Razumem da oddaljemost od bata v ZMT. Nevem pa zakaj na vsaki stani drugacni in kaj pomeni tisto na sredini?
Re: Razna vprašanja o tuningu
Ah, pusti tisto, to itak ni za tvoj motor. Spraševal si za obliko. Naredi tako, da bat ne bo bliže glavi od 0.5mm. Pomeriš pa s cin žico.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja o tuningu
Kolko se pa kaj pridobi s tem?
Re: Razna vprašanja o tuningu
Če je narejeno pravilno, se zelo pozna.zzz napisal/-a:Kolko se pa kaj pridobi s tem?
https://t.me/pump_upp
Re: Razna vprašanja o tuningu
Kolko bi torej mogo spustit glavo in naredit squish pas(koliko mm)?
-
- vplinjač
- Prispevkov: 451
- Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm
Re: Razna vprašanja o tuningu
Med glavo in cilindrom pusti od 0.8 do 0.6 mm.pomeriš pa s žico za lotanje(cinjenje) debeline cca 1-1.2 mm.pas naredi širok 7-8 mm.izmeri volumen glave prej in po predelavi.lp
Re: Razna vprašanja o tuningu
Fantje mogoče ve kateri kakšen ima spodnji ležaj CKR-jeva ojnica ali VINIjeva ojnica? Zanimam če je srebrni.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Zdravo !
Imam tomos flexerja 25 (letnik 2012) in me zanima naslednje... Zamenjal sem uplinjač na 14-12, odstranil pušo iz sesalnega kolena, menjal izpuh (avtomatik) ter prestavil elektriko na 2. črtico..
Ti mopedi imajo lamelni ventil, zato bi po pravem moral biti vgrajen bat z sesalnimi luknjami.. Original bat pa jih nima, a bi kaj pridobil če bi odstranil navaden bat in dal tega z sesalnimi luknjami ? Kakšne bi bile razlike ?
Hvala za odgovor.. Lp
Imam tomos flexerja 25 (letnik 2012) in me zanima naslednje... Zamenjal sem uplinjač na 14-12, odstranil pušo iz sesalnega kolena, menjal izpuh (avtomatik) ter prestavil elektriko na 2. črtico..
Ti mopedi imajo lamelni ventil, zato bi po pravem moral biti vgrajen bat z sesalnimi luknjami.. Original bat pa jih nima, a bi kaj pridobil če bi odstranil navaden bat in dal tega z sesalnimi luknjami ? Kakšne bi bile razlike ?
Hvala za odgovor.. Lp