folc napisal/-a:Uporabil bom štrom od ktm sx50Aljaž555 napisal/-a:Kako imaš v mislih speljati elektriko ?
http://www.minibikeshop.nl/nl/ to si poglej. za 30€ že lahko dobiš štrom z 36mm rotorjem. tukaj imajo tudi KTM sklopke po 30€ z oblogo!!!
folc napisal/-a:Uporabil bom štrom od ktm sx50Aljaž555 napisal/-a:Kako imaš v mislih speljati elektriko ?
zanimivo, sam bi blo mal nerodno, ker moraš bobino obesit zram rotorja, je pa res da potem nimaš tok prostorske stiske pri uplinjaču. vprašanje so tudi obrati. lpkoroman napisal/-a:folc napisal/-a:Uporabil bom štrom od ktm sx50Aljaž555 napisal/-a:Kako imaš v mislih speljati elektriko ?
http://www.minibikeshop.nl/nl/ to si poglej. za 30€ že lahko dobiš štrom z 36mm rotorjem. tukaj imajo tudi KTM sklopke po 30€ z oblogo!!!
zanimivo vendar iščem 50ccm. vodno hlajen ni oviraapn ftw napisal/-a:Mogoče zanimiv predlog cilindra za projekt, če nemaraš vodno hlajenega
http://www.comercialmartinez.com/spa/item/08023477.html
Ob spremljanju še kakšnega drugega, malo bolj specialnega foruma sem prebrau da manjši volumen karterja ni zaželjen sploh ne pri rotodisku ali lameli. Celo daljše ojnice vgrajujejo, da povečajo volumen karterja.lojze-si napisal/-a:Kar se pa cilindra tiče pa vzemi BT-jevega ali pa poštarskega, sesalni kanal ztalij z Al in naredi tretji kanal skozi bat, podobno kot pri minareliju samo večjega. Varianta skozi bat sploh ni slaba iz več razlogov: imaš manjši volumen karterja, zmes spotoma hladi bat in maže ojnični ležaj.
Po zaključeni nalogi pa lahko poiščeš boljši "cilinder" in pomeriš razliko.
Kanal bo ok razen to kar si že sam ugotovi, bolj bi ga moral usmerit proti glavi, vendar menim da razlika nebi bila merljiva.
Vseeno je ali se zmes zaleti v steno kanala ali v vztrajnike glavne gredi.
LP
Poštar cilindra js nebi priporoču. Sm naredu enega, pa se mi zdi škoda vsakega časa, ki sm ga zanj porabu. Izpuh je treba obvezno z vrha pošvasat če razmišljaš o kotih nad 180°, kvaliteta nikasila je zelo slaba, ogromno dela je s pretočnimi kanali...cerar napisal/-a:poštar cilinder je kar dobra izbira; imaš dobro izhodišče za nadaljnji tuning
drugače pa če se dela enkrat in ornk, res razmišljaj o vodno hlajenem cilindru
cene niti niso tako visoke, če najdeš kak rabljen 50cc cilinder
Tako sem tudi jaz zasledil, pa se ne spomnem zaradi katerega fenomena je že to priporočljivo. Vem da naj se karterja nebi obravnavalo kot črpalke.KVAS napisal/-a: Ob spremljanju še kakšnega drugega, malo bolj specialnega foruma sem prebrau da manjši volumen karterja ni zaželjen sploh ne pri rotodisku ali lameli. Celo daljše ojnice vgrajujejo, da povečajo volumen karterja.
Ma na strami JMPB ali na puchshopu maš polno teh kitov za Puche, ki brez večjih predelav pašejo na Tomosa pa še pocen so. Dobit morš še par kolegov da se poštnina porazdeli in je to to.folc napisal/-a:Kater kit? Zaenkrat sem razmišljav, da bi bt cilindr uporabu.
Kateri kit bi bil primeren najbolj, hod 42,43, 50ccm, lahko vodno hlajen, pa dobavljil, ne da bi ga po italiji iskal . Lp
Nad 200€ je postnina zastonj. Vsaj za zdaj.KVAS napisal/-a:Ma na strami JMPB ali na puchshopu maš polno teh kitov za Puche, ki brez večjih predelav pašejo na Tomosa pa še pocen so. Dobit morš še par kolegov da se poštnina porazdeli in je to to.folc napisal/-a:Kater kit? Zaenkrat sem razmišljav, da bi bt cilindr uporabu.
Kateri kit bi bil primeren najbolj, hod 42,43, 50ccm, lahko vodno hlajen, pa dobavljil, ne da bi ga po italiji iskal . Lp