Razna vprašanja (delavnica)

Imate probleme z mopedom? dovolite, da vam pomagamo in svetujemo
Odgovori
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Pich »

kumr napisal/-a:Zanima me kako pasejo BT felge na APN 6(tastare nihajke)..za APN 6S vem da je treba nardit puse..Lp
Ni dosti dela. To je malenkostna predelava.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a macula »

Puše itak moraš delat za vsake vilce posebej če kaj predeluješ ali se igraš z različnimi križi. Po šalabajzersko lahko to rešiš s kupom podložk, lahko odrežeš tudi kos cevi, da narediš kot se zagre, pa postružiš puše na stružnici.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
kumr
zobnik
Prispevkov: 182
Pridružen: Če Apr 29, 2010 12:21 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a kumr »

puše se bodo dale 100% samo me je zanimalo tako za info..točno bom vedu jutri ko bom šel po feltne ;)
nocni voznik
glava cilindra
Prispevkov: 641
Pridružen: Če Avg 18, 2011 9:23 pm
Kraj: domžale

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a nocni voznik »

mogoče kdo ve kako bi blo najbolje blokirat drugo prestavo na a3 mašini pač da bi meu sam prvo
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a macula »

Mogoče če daš v drugo take fedre da prime takoj za prvo, potem maš tudi drsenje sklopke zelo dolgo če ujameš obe ravno prav.
Malo mi spomin peša za avtomatike, ampak če se prav spomnim, je tako da prva prime, potem pa druga prvo prehiti preko zaskočke-zobnika tako kot je zadaj na kolesu. Mogoče če bi blokiral tisto zaskočko bi imel samo drugo fiksno prestavo, malo bi se še moral poiigrati z zobniki. Mogoče ve cerar kaj več povedat, ima kar naštudirane te avtomatike ;)
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a cerar »

vem vzami sklopko pa je rešeno :)
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a macula »

cerar napisal/-a:vem vzami sklopko pa je rešeno :)
Zgleda simpl k pasulj :D
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
njuho
zariban cilinder
Prispevkov: 100
Pridružen: Ne Mar 18, 2012 2:16 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a njuho »

Mene pa zanima s kakšnimi nastavki za biax pilite cilindre?
Slike ali linki od strani zaželjeni.

Lp Njuho
Uporabniški avatar
Wilf
zobnik
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr Sep 04, 2013 10:18 pm

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Wilf »

Pišem tukej ker na forumu portmap ni nobenga že 2 mesca men se pa mal mudi
zanima me mnenje za tele kanale . širine bom že zrihtou
lipnik + sha 15/15 pa motor more bit bl za v gmajno <
glava je squish
Lp
Priponke
10927886_371875479651067_1381221131_n.jpg
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja (delavnica)

Odgovor Napisal/-a Pich »

Wilf napisal/-a:Pišem tukej ker na forumu portmap ni nobenga že 2 mesca men se pa mal mudi
zanima me mnenje za tele kanale . širine bom že zrihtou
lipnik + sha 15/15 pa motor more bit bl za v gmajno <
glava je squish
Lp
Prevelika razlika med vrhom izpuha in vrhom pretoka. Moje mnenje.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Odgovori