Ni dosti dela. To je malenkostna predelava.kumr napisal/-a:Zanima me kako pasejo BT felge na APN 6(tastare nihajke)..za APN 6S vem da je treba nardit puse..Lp
Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Puše itak moraš delat za vsake vilce posebej če kaj predeluješ ali se igraš z različnimi križi. Po šalabajzersko lahko to rešiš s kupom podložk, lahko odrežeš tudi kos cevi, da narediš kot se zagre, pa postružiš puše na stružnici.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna vprašanja (delavnica)
puše se bodo dale 100% samo me je zanimalo tako za info..točno bom vedu jutri ko bom šel po feltne
-
- glava cilindra
- Prispevkov: 641
- Pridružen: Če Avg 18, 2011 9:23 pm
- Kraj: domžale
Re: Razna vprašanja (delavnica)
mogoče kdo ve kako bi blo najbolje blokirat drugo prestavo na a3 mašini pač da bi meu sam prvo
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Mogoče če daš v drugo take fedre da prime takoj za prvo, potem maš tudi drsenje sklopke zelo dolgo če ujameš obe ravno prav.
Malo mi spomin peša za avtomatike, ampak če se prav spomnim, je tako da prva prime, potem pa druga prvo prehiti preko zaskočke-zobnika tako kot je zadaj na kolesu. Mogoče če bi blokiral tisto zaskočko bi imel samo drugo fiksno prestavo, malo bi se še moral poiigrati z zobniki. Mogoče ve cerar kaj več povedat, ima kar naštudirane te avtomatike
Malo mi spomin peša za avtomatike, ampak če se prav spomnim, je tako da prva prime, potem pa druga prvo prehiti preko zaskočke-zobnika tako kot je zadaj na kolesu. Mogoče če bi blokiral tisto zaskočko bi imel samo drugo fiksno prestavo, malo bi se še moral poiigrati z zobniki. Mogoče ve cerar kaj več povedat, ima kar naštudirane te avtomatike
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna vprašanja (delavnica)
vem vzami sklopko pa je rešeno
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zgleda simpl k pasuljcerar napisal/-a:vem vzami sklopko pa je rešeno
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Mene pa zanima s kakšnimi nastavki za biax pilite cilindre?
Slike ali linki od strani zaželjeni.
Lp Njuho
Slike ali linki od strani zaželjeni.
Lp Njuho
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Pišem tukej ker na forumu portmap ni nobenga že 2 mesca men se pa mal mudi
zanima me mnenje za tele kanale . širine bom že zrihtou
lipnik + sha 15/15 pa motor more bit bl za v gmajno <
glava je squish
Lp
zanima me mnenje za tele kanale . širine bom že zrihtou
lipnik + sha 15/15 pa motor more bit bl za v gmajno <
glava je squish
Lp
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Prevelika razlika med vrhom izpuha in vrhom pretoka. Moje mnenje.Wilf napisal/-a:Pišem tukej ker na forumu portmap ni nobenga že 2 mesca men se pa mal mudi
zanima me mnenje za tele kanale . širine bom že zrihtou
lipnik + sha 15/15 pa motor more bit bl za v gmajno <
glava je squish
Lp
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa