Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a prlek »

si_me napisal/-a:
prlek napisal/-a:Torej od puchshopa sem dobil paket za moj projekt na alpinotu in me na rezervnem batu preseneti praska, ki jo dobro občutiš z nohtom. Kaj pravite bi prišlo do kakega problema s tem?
Lp!
Js bi na tvojem mestu zadevo reklamiral na njihove stroške, čeprav ne predstavlja nekega posebnega problema pri delovanju je še zmeraj blago z napako, na katero nisi bil opozorjen...
Te razumem, saj bi ampak dvomim, da bi mi poslali nov bat in še krili stroške pošiljanja, ki nanesejo vsaj 30€. Sem jim pisal, pokazal sliko in povedal naj drugič raje pazijo kaj pošiljajo. Ni dovolj da samo vzameš škatlo izdelka in pošleš. Vsak zaveden trgovec pogleda stvar v embalaži in še sam pogleda, če je vse v redu. To naj bo opomin drugim, da tudi puchshop ni tipitop, čeprav na leto obračajo miljone.
Lp!
Uporabniški avatar
si_me
auspuh
Prispevkov: 873
Pridružen: Pe Okt 16, 2009 6:27 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a si_me »

prlek napisal/-a:
si_me napisal/-a:
prlek napisal/-a:Torej od puchshopa sem dobil paket za moj projekt na alpinotu in me na rezervnem batu preseneti praska, ki jo dobro občutiš z nohtom. Kaj pravite bi prišlo do kakega problema s tem?
Lp!
Js bi na tvojem mestu zadevo reklamiral na njihove stroške, čeprav ne predstavlja nekega posebnega problema pri delovanju je še zmeraj blago z napako, na katero nisi bil opozorjen...
Te razumem, saj bi ampak dvomim, da bi mi poslali nov bat in še krili stroške pošiljanja, ki nanesejo vsaj 30€. Sem jim pisal, pokazal sliko in povedal naj drugič raje pazijo kaj pošiljajo. Ni dovolj da samo vzameš škatlo izdelka in pošleš. Vsak zaveden trgovec pogleda stvar v embalaži in še sam pogleda, če je vse v redu. To naj bo opomin drugim, da tudi puchshop ni tipitop, čeprav na leto obračajo miljone.
Lp!
Če je napaka samo praska, ki ne vpliva na delovanje, bi ti mogli vrnit nekaj kupnine ali priznati popust...
petko
kriva felna
Prispevkov: 72
Pridružen: Ne Nov 04, 2012 4:41 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a petko »

Bi motor pravilno deloval z takšnim kotom odprtja vsisnega kanala? Ker meni se zdi skoraj prevelik. Se pa resonančna območja visisnega kanala in pretočnih kanalov vjemata.
Priponke
2015-01-11 15.03.14.jpg
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a cerar »

petko napisal/-a:Bi motor pravilno deloval z takšnim kotom odprtja vsisnega kanala? Ker meni se zdi skoraj prevelik. Se pa resonančna območja visisnega kanala in pretočnih kanalov vjemata.
delovalo bo, je pa malenkost previsok kot
pretok bi tudi lahko bil kako stopinjo nižji
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
petko
kriva felna
Prispevkov: 72
Pridružen: Ne Nov 04, 2012 4:41 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a petko »

cerar napisal/-a:
petko napisal/-a:Bi motor pravilno deloval z takšnim kotom odprtja vsisnega kanala? Ker meni se zdi skoraj prevelik. Se pa resonančna območja visisnega kanala in pretočnih kanalov vjemata.
delovalo bo, je pa malenkost previsok kot
pretok bi tudi lahko bil kako stopinjo nižji
Se opravičujem sem narobe vpisal par podatkov. Sepravi če naredim kot vsisa 170 namesto 177.2 se mi resonančna območja visnega kanala in pretočnih ne ujemajo. Kako potem to vpliva na dalovanje? In kot izpušnega bom verjetno spravil na 190.
Priponke
2015-01-11 16.14.19.jpg
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a cerar »

petko napisal/-a:
cerar napisal/-a:
petko napisal/-a:Bi motor pravilno deloval z takšnim kotom odprtja vsisnega kanala? Ker meni se zdi skoraj prevelik. Se pa resonančna območja visisnega kanala in pretočnih kanalov vjemata.
delovalo bo, je pa malenkost previsok kot
pretok bi tudi lahko bil kako stopinjo nižji
Se opravičujem sem narobe vpisal par podatkov. Sepravi če naredim kot vsisa 170 namesto 177.2 se mi resonančna območja visnega kanala in pretočnih ne ujemajo. Kako potem to vpliva na dalovanje? In kot izpušnega bom verjetno spravil na 190.
190/129,2/171 bo za moje pojme čist super špilalo
še vedno lahko sesanje povečaš ;)
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a prlek »

Vse ki imajo izkušnje z piljenjem blokov bi prosil za nasvet. Na alpinotu z a55 bloki montiram gor airsala 72. Vrat cilindra znasa 48mm, na bloku pa je lukna za vrat 47mm. Torej postružim za 1mm, vendar ali moram postružit vse do gredi ali je samo na začetku dovolj da postružim? Pretočni na bloku pa so celo večji kot na cilindru, moram tudi z njimi kaj naredit ali lahko pustim?
Priponke
DSC_0162.JPG
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a cerar »

postruži blok toliko, da se ti vrat normalno vsede v bloke
Ko boš stružil, imej obvezno tesnilo med blokoma, premer luknje v bloku naj bo 0,3mm večji od premera vratu
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
prlek
cilinder
Prispevkov: 1071
Pridružen: Ne Dec 07, 2014 1:41 pm
Kraj: Ormož

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a prlek »

cerar napisal/-a:postruži blok toliko, da se ti vrat normalno vsede v bloke
Ko boš stružil, imej obvezno tesnilo med blokoma, premer luknje v bloku naj bo 0,3mm večji od premera vratu
Hvala, kako pa je kaj z pretočnimi? Na bloku so precej večji kot na kitu.
Priponke
DSC_0162.JPG
DSC_0161.JPG
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a cerar »

povariš blok ali pa popraviš pretočne kanala na cilindru
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Odgovori