Ma ta fergazer mogoče vhod za olje. Če ga ima ga zapri, jaz ga najraje zalotam.matic123 napisal/-a:Ja tisto sem porihtal.macula napisal/-a:Pa si porihtal uni vijak ki ga ni bilo zraven vplinjaca. Ce ga nisi, ti tam vlece zrak.
Bom povedal celo zgodbo da bojo tudi drugi vedeli zakaj se gre. Torej dellorta sem naročil iz cilinder.si, dobil sem ga po kakih treh tednih, ampak ni imel vijaka za prosti tek, kontaktiral sem prodajalca in naknadno mi je poslal vijak , nanj sem čakal 2 tedna, samo je bil napačen, spet sem kontaktiral prodajalca in spet po kake 2 tednih so mi poslali drug pravi vijak, ki je sedaj tudi na motorju.. Vsa zadeva mi je usela kar nekaj časa in živcev.. Nov dellorto sem kupil ravno iz razloga da bi deloval bp tako da se mi je zdelo prav zamalo saj niti slučajno ni poceni in bi lahko poskrbeli da bi bil kompleten..
Tomos BT-pocket rocket
Re: Tomos BT-pocket rocket
Re: Tomos BT-pocket rocket
Ne nima vhoda za olje..
Re: Tomos BT-pocket rocket
No da malo obrišem prah z teme
Torej na začetku motorja nisem in nisem nikakor mogel nastaviti, nakoncu mi je uspelo tako, da sem najprej namestil filter za zrak, povečal sem predužig, po kar nekaj igranja pa mi je uspelo nastavit tudi vplinjač.
Zamenu sem tudi originalno cev za hidrauliko za pleteno.
Z motorčkom sem pokuril kake dva tanka, nato pa se mi je zataknil v prvi prestavi in ni hotel ven, na forumu ste mi rekli da so najbrž šle menjalne vilice.. Mašino sem celo spet razkopal in ugotovil sem da se mi je snela zavorna vzmet , ki se je nato zataknila pod prestavnim avtomatom, nič se se ni zlomilo, avtomat pa tudi prestavlja normalno tako da sem samo zavorno vzmet namestil nazaj.
Drugače pa na ojnici ni nobenega lufta, zamenjal pa bom igličast ležaj sklopke ker je fuč in pa ležaj iglični ležaj na ojnici(pod batom, na sorniku), ki je tudi bol bogi.
Med vožnjo nisem imel nobenih problemov z sklopko, ko sem mašino odprl sem opazil da so lamele na sklopki že fajn znucane in pa šalca cela zrajsana..Torej zanima me kako bi porihtal šalco da bi več zdržala, slišal sem da se, da zavarit obroček na šalčko. Kaj pa če bi šalco zamenjal z novejšim tipom šalce tistim, ki že ima "obroček", a bi potem moral dati še 4 lamelno sklopko namesto stare trilamelne?
Torej na začetku motorja nisem in nisem nikakor mogel nastaviti, nakoncu mi je uspelo tako, da sem najprej namestil filter za zrak, povečal sem predužig, po kar nekaj igranja pa mi je uspelo nastavit tudi vplinjač.
Zamenu sem tudi originalno cev za hidrauliko za pleteno.
Z motorčkom sem pokuril kake dva tanka, nato pa se mi je zataknil v prvi prestavi in ni hotel ven, na forumu ste mi rekli da so najbrž šle menjalne vilice.. Mašino sem celo spet razkopal in ugotovil sem da se mi je snela zavorna vzmet , ki se je nato zataknila pod prestavnim avtomatom, nič se se ni zlomilo, avtomat pa tudi prestavlja normalno tako da sem samo zavorno vzmet namestil nazaj.
Drugače pa na ojnici ni nobenega lufta, zamenjal pa bom igličast ležaj sklopke ker je fuč in pa ležaj iglični ležaj na ojnici(pod batom, na sorniku), ki je tudi bol bogi.
Med vožnjo nisem imel nobenih problemov z sklopko, ko sem mašino odprl sem opazil da so lamele na sklopki že fajn znucane in pa šalca cela zrajsana..Torej zanima me kako bi porihtal šalco da bi več zdržala, slišal sem da se, da zavarit obroček na šalčko. Kaj pa če bi šalco zamenjal z novejšim tipom šalce tistim, ki že ima "obroček", a bi potem moral dati še 4 lamelno sklopko namesto stare trilamelne?
Re: Tomos BT-pocket rocket
Jaz sem zamenjal staro šalico z novejšim tipom (tisim ki ima obroček). Zamenjat sem moral tudi semering saj ima novejša šalica večji premer tam pri glavni gredi. Med vožnjo deluje normalno, majhne probleme imam samo ko želim sklopko vzeti iz šalice. "uhca" ki so na lamelah sklopke so ravna niso zvita. Sklopko sem pustil staro 3 lamelno.
Re: Tomos BT-pocket rocket
Meni osebno je najboljša 3 lamelna z navarjenim ojačitvenim obročkom. Sem imel tudi novejšo 4lamelno šalco in mi jo je vseeno zvijalo, čez čas ni bila več okrogla, to pa se je dogajalo na obratih 11k+.
https://t.me/pump_upp
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos BT-pocket rocket
sam imam 4lamelno sklopko, s šalco, ki ima ojačitveni obroč po celotni širini....tako ne more ne potrganih jezičkov zmetat po mašini in tudi do deformacij ne prihaja, mašina se vrti do 13krpm....
Re: Tomos BT-pocket rocket
Primer šalce sklopke pri CTX-u...obroček je zdrejan na debelino 0.8mm in je s spodnje strani pripikan. Obroček je biu narejen zaradi dodatne ojačitve in varnosti, da nebi polomljeni delci lamele prišli v menjalnik.
Re: Tomos BT-pocket rocket
postružen je iz brezšivne cevi, tko da bi tole moralo večno špilatTomos DMP napisal/-a:Primer šalce sklopke pri CTX-u...obroček je zdrejan na debelino 0.8mm in je s spodnje strani pripikan. Obroček je biu narejen zaradi dodatne ojačitve in varnosti, da nebi polomljeni delci lamele prišli v menjalnik.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Tomos BT-pocket rocket
Tudi meni špila takale novejša šalica z obročem na ctxu pa na repliki moji.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Tomos BT-pocket rocket
Dela tudi tanova šalca samo je skoraj nujno dat tako pušo okrog da ne deformira šalce, meni jo je zmer deformiralo potem je biu pa f*k tisto sklopko ven dobit
https://t.me/pump_upp