TOMOS Racing 100ccm
Re: TOMOS Racing 100ccm
Občutek naj nebi bil problem, drugače pa imajo tudi KTM-ovi kros motorji hidravlično sklopko, ki pa se predvsem pri manjših kubaturah (85, 125) ogromno uporablja pri pospeševanju iz ovinka.
Re: TOMOS Racing 100ccm
Ravno od KTM-ovih kros motorjev sem dobil idejo, smo včasih meli krosa doma, pa bratranec je bil podprvak v open r2, tak da ala KTM sytle, moram probat kako se bo to obneslo.Šubler napisal/-a:Občutek naj nebi bil problem, drugače pa imajo tudi KTM-ovi kros motorji hidravlično sklopko, ki pa se predvsem pri manjših kubaturah (85, 125) ogromno uporablja pri pospeševanju iz ovinka.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: TOMOS Racing 100ccm
to se uporablja na krosih zato da zlajša sklopko
občutek na ročki je drugačen kot če je zajla, najbolje da probaš pa boš vidu o čem govorim
tisto da pomaga iz ovinka ni lih res, verjetno si mislil kuplanje kjer stiskaš sklopko da imaš motor vedno na uporabnih(visokih) obratih..
občutek na ročki je drugačen kot če je zajla, najbolje da probaš pa boš vidu o čem govorim
tisto da pomaga iz ovinka ni lih res, verjetno si mislil kuplanje kjer stiskaš sklopko da imaš motor vedno na uporabnih(visokih) obratih..
Re: TOMOS Racing 100ccm
Če je sklopka dobro ohranjena in so vzmeti prave, ter zajla gladko teče, ni nič trša od hidraulične (kros)maatej napisal/-a:to se uporablja na krosih zato da zlajša sklopko
občutek na ročki je drugačen kot če je zajla, najbolje da probaš pa boš vidu o čem govorim
tisto da pomaga iz ovinka ni lih res, verjetno si mislil kuplanje kjer stiskaš sklopko da imaš motor vedno na uporabnih(visokih) obratih..
A stem ko motor držiš na uprabnem območju si ne pomagaš pri hitrejšem izhodu iz zavoja?
Re: TOMOS Racing 100ccm
to kar si napisov še zdaleč ni res..pri tomosu tuki ni panike, pri krosu je pa razlika očitna. Preverjeno, imam doma krosa z hidravlično sklopko(prej je bla navadna na zajlo)Šubler napisal/-a:Če je sklopka dobro ohranjena in so vzmeti prave, ter zajla gladko teče, ni nič trša od hidraulične (kros)maatej napisal/-a:to se uporablja na krosih zato da zlajša sklopko
občutek na ročki je drugačen kot če je zajla, najbolje da probaš pa boš vidu o čem govorim
tisto da pomaga iz ovinka ni lih res, verjetno si mislil kuplanje kjer stiskaš sklopko da imaš motor vedno na uporabnih(visokih) obratih..
A stem ko motor držiš na uprabnem območju si ne pomagaš pri hitrejšem izhodu iz zavoja?
Re: TOMOS Racing 100ccm
Nebo dosti še okoli te sklopke
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: TOMOS Racing 100ccm
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: TOMOS Racing 100ccm
FinoDaNiLo napisal/-a:Malo obratov, upam da komu odpre.
https://plus.google.com/u/0/11107309244 ... 0544472667
Re: TOMOS Racing 100ccm
pozdrav.
Problem big enda si rešil zo ležajem s emot-a?
Problem big enda si rešil zo ležajem s emot-a?
Re: TOMOS Racing 100ccm
Da, tako je. Mogoče bom nabavil roostovo ojnico, enkrat.KoGo napisal/-a:pozdrav.
Problem big enda si rešil zo ležajem s emot-a?
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]