Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Da še jaz neki povem. Na obalnem dragu smo govorili z Markotovim sodelavcem, ki je povedal da je cilj razviti cilinder, ki bo v originalu močnejši od predelanega malossija. Tkoda mislism, da je ta cilinder kar med boljšimi 70cc skuter cilindri na trgu. Je pa res da je blo narejenih veliko različic, da sta presegla Malossijev cilinder.
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

nejc93 napisal/-a:samo za info na skici je prvi model cilindra 70cc od ROOSTA kateri pa ni deloval
najboljše! potem so se izdelale še najman 3 različne verzije cilindrov takoda
sedaj je cilinder popolnoma spremenjen ni več 7T ampak 6T stojni vijaki so se
premaknili,izpušni kanal je drugačen ter mnogo drugih stvari!! zadnja verzija cilindra
razvije 22-23+hp na ROOSTOVI zavorni mizi!! skratka vrhunski izdelek o kakšnem malossi
cilindru raje ne bi kerj e za bruhnt....
Samo za info dodelan 70 cc mhr racing cilinder razvije 26 hp z lamelnim sesanjem. Z rotodiskom pa še mnogo več. Praviš, da je za bruhat, pa saj ne veš kaj govoriš. 22 hp je razvil 50 kubični kreidler že na začetku 80 let. 50 kubični, ne 70 kubični.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

KVAS napisal/-a:Da še jaz neki povem. Na obalnem dragu smo govorili z Markotovim sodelavcem, ki je povedal da je cilj razviti cilinder, ki bo v originalu močnejši od predelanega malossija. Tkoda mislism, da je ta cilinder kar med boljšimi 70cc skuter cilindri na trgu. Je pa res da je blo narejenih veliko različic, da sta presegla Malossijev cilinder.
Svaka čast, če jim je uspelo razviti boljši cilinder, ampak jaz v to močno dvomim.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
nejc93
kriva felna
Prispevkov: 66
Pridružen: Sr Jun 22, 2011 11:43 pm
Kraj: ljubljana

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a nejc93 »

vidim da ves veliko o skuter sceni ter ocitno si tudi vozil dirke kot prvo smo leta 2014 in ne 1980 danes imas pravilnik kaj in kako imas lahko narejen motor ter vstale stvari tako da ne sanjaj o nekem rotodisku ter vstalih zadevah! Bi pa rad videl malossi 70 cilinder kateri ima 26 hp ter da je narejen po pravilniku! Za dirke!! In se najprej imej oba cilindra v roki nato sodi bos hitro dojel :)
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

nejc93 napisal/-a:samo za info na skici je prvi model cilindra 70cc od ROOSTA kateri pa ni deloval
najboljše! potem so se izdelale še najman 3 različne verzije cilindrov takoda
sedaj je cilinder popolnoma spremenjen ni več 7T ampak 6T stojni vijaki so se
premaknili,izpušni kanal je drugačen ter mnogo drugih stvari!! zadnja verzija cilindra
razvije 22-23+hp na ROOSTOVI zavorni mizi!! skratka vrhunski izdelek o kakšnem malossi
cilindru raje ne bi kerj e za bruhnt....

to da je boljše rezultate pokazal model s dvema boostoma vem....ampak v mojem primeru sta dva neizvedljiva, ker imam že enega na sredini....varianta bi bili trije, ki se mi pa ne zdijo smiselni, saj ne bi veliko pridobil na sami pretočnosti in na izpiranju. imam pa še dovolj prostora med B pretočnim in boostom za kaj naredit....možnost je da bi poširil boost in mogoče še B pretok ma spet nevem če je smiselno...

slika za predstavo: kakšne ideje so zaželjene
Priponke
gila.jpg
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

malo sem guglal....tunan malossi kit s 7T portingom, se pravi s takšnimi pretoki kot sem imel v mislih...23HP na 13450rpm, kar ni slab rezultat.

več: http://www.roost.si/tech/test11022009/
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a cerar »

širši B pretok
Priponke
10006955_1477192679162661_749071002_n.jpg
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

cerar napisal/-a:širši B pretok
Prav res ne vidim potrebe po še dveh pretokih :D
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

tomosjakarac napisal/-a:malo sem guglal....tunan malossi kit s 7T portingom, se pravi s takšnimi pretoki kot sem imel v mislih...23HP na 13450rpm, kar ni slab rezultat.

več: http://www.roost.si/tech/test11022009/
Poglej še na kakšnih kotih odpiranja je dosežen ta rezultat, kje je še 205-210° izpušnega kota. Aja tam na 26-ih konjih. Pa kdo je govoril o kakšnih omejitvah.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

Pich napisal/-a:
cerar napisal/-a:širši B pretok
Prav res ne vidim potrebe po še dveh pretokih :D
bom malo pogledal, če je izvedljivo kaj takega na mojem cilindru. ker če bo izpadlo tako kot je na aprilijinem cilindru bo več kot uredu 8-)
Odgovori