Razna vprašanja (delavnica)
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Zanima me nekaj glede tomos cross juniorja: vem da je bilo več različnih serij, zanima me če je med njimi kaka bistvena razlika? Kakšne prenose je imel v mašini? Kateri uplinjač je imel? Kakšen štrom je bil gor?
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Seriji sta bili 2. Prva, 20 komadov in druga 300.
Prva ima tisto plastiko še, na katero gre tekmovalna številka, pa še nekaj drugih detajlov je..
Vplinjač in filter sta enaka kot pri petki, sepravi bing 18. Ni pa enak kot pri BT-ju.
Štrom mislim da je bil 12V/80W elektronski (ne na platine) od iskre.
V mašini so navadni prenosi kot pri ostalih mašinah..
Tukaj imaš test:
http://www.moto-magazin.si/media/upload ... junior.pdf
pa kot zanimivost, zadnjič sem govoril z nonotom, je rekel da ko ga je kupil v trgovini, ni imel dušilca ampak samo stinger - cevko.
Prva ima tisto plastiko še, na katero gre tekmovalna številka, pa še nekaj drugih detajlov je..
Vplinjač in filter sta enaka kot pri petki, sepravi bing 18. Ni pa enak kot pri BT-ju.
Štrom mislim da je bil 12V/80W elektronski (ne na platine) od iskre.
V mašini so navadni prenosi kot pri ostalih mašinah..
Tukaj imaš test:
http://www.moto-magazin.si/media/upload ... junior.pdf
pa kot zanimivost, zadnjič sem govoril z nonotom, je rekel da ko ga je kupil v trgovini, ni imel dušilca ampak samo stinger - cevko.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Hvalamacula napisal/-a:Seriji sta bili 2. Prva, 20 komadov in druga 300.
Prva ima tisto plastiko še, na katero gre tekmovalna številka, pa še nekaj drugih detajlov je..
Vplinjač in filter sta enaka kot pri petki, sepravi bing 18. Ni pa enak kot pri BT-ju.
Štrom mislim da je bil 12V/80W elektronski (ne na platine) od iskre.
V mašini so navadni prenosi kot pri ostalih mašinah..
Tukaj imaš test:
http://www.moto-magazin.si/media/upload ... junior.pdf
pa kot zanimivost, zadnjič sem govoril z nonotom, je rekel da ko ga je kupil v trgovini, ni imel dušilca ampak samo stinger - cevko.
Re: Razna vprašanja (delavnica)
noben ne ve? am6 mašinamaatej napisal/-a:mi zna kdo pomagat na kater kabel na yamahi tzr priklopit omejevalec obratov?
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Danes se mi je tomos bt zataknil v prvi prestavi, vse je normalno delalo, ko pa sem enkrat speljal in hotel prešaltal v drugo ni šlo, pač nekak se je menjalnik zataknu da negr zdaj nikakor gor.. Kaka ideja kaj je fuč?
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Krive so verjetno menjalne vilce...matic123 napisal/-a:Danes se mi je tomos bt zataknil v prvi prestavi, vse je normalno delalo, ko pa sem enkrat speljal in hotel prešaltal v drugo ni šlo, pač nekak se je menjalnik zataknu da negr zdaj nikakor gor.. Kaka ideja kaj je fuč?
Re: Razna vprašanja (delavnica)
hvala za ekspresen odgovor:)
A je kak poseb vzrok da grejo te vilice u k**** al je pač samo zaradi dotrajanosti?
A je kak poseb vzrok da grejo te vilice u k**** al je pač samo zaradi dotrajanosti?
Re: Razna vprašanja (delavnica)
Če si grob z menjalnikom se zlomijo prej.
So pa vilce v poštarskih motorjih ojačane in tistih a res ne moreš zlomiti.
So pa vilce v poštarskih motorjih ojačane in tistih a res ne moreš zlomiti.
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson