danijel_16 napisal/-a:na video posnetku si v drugi speljal? ni možno da bi šel 115 v prvi, ali?
drugače pa zverina prava jaz si bom menda 600ccm nabavil spomladi, zdaj delam za A2 izpit.
danijel_16 napisal/-a:na video posnetku si v drugi speljal? ni možno da bi šel 115 v prvi, ali?
drugače pa zverina prava jaz si bom menda 600ccm nabavil spomladi, zdaj delam za A2 izpit.
Malo osvežitve:
Čez zimo sem izdelal nosilce stranskih kovčkov. Material za izdelavo me je stal cela 2.5€, novi stanejo okrog 120€:
Še dve slikci iz touringa:
Tako so izgledale stopalke, ko sem dobil motor:
In tako izgledajo zdaj:
Pravijo, da ima vsak motorist raje ali leve ali pa desne ovinke. No jaz sem eden tistih, ki ima enako rad in leve in desne ovinke, kar se lepo vidi po obrabi stopalk, ki je na obeh straneh enaka. Tudi na gumi se vidi, da gre od roba do roba:
Po sredini jo je nesel touring, okrog 70kg opreme + Žena 50kg +jaz okrog 85kg. Zaradi nesporazuma z vulkanizerjem sem dal gor športno gumo. naslednje leto gre gor guma iz dveh komponent, ki je po sredi trša kot ob straneh. Taka sport touring guma še vedno dopušča užitke v polaganju ovinkov in se na touringu ne obrablja toliko po sredi, kot športna guma.
macula napisal/-a:Potem mi pa boštjan vedno ene opasne zrihta da so tako izdelane
Ma saj to niti niso neke opasne gume, pač sport turing. Najdražje so racing, takoj za njimi touring nato sport touring in za njimi sport gume. To so nekako cenovni razredi, spet odvisno od proizvajalca do proizvajalca. za sport touring zadnjo gumo je potrebno odšteti nekje okrog 140-160€. Se pa s touring gumo, ki je dražja ne bi prav mirne vesti položil do stopalk v ovinek, če ne bi bil asfalt zares vroč in guma bila dodobra segreta.
Sem pozabil omeniti, da je bil na gumah s slike nekoč tudi profil. So me šele prijatelji opozorili, da gre guma h koncu, jaz niti nisem bil tako zelo pozoren. Ampak sem potem z njimi naredil še dve že vnaprej domenjeni furci v suhem vremenu cca po 300-350km. Tvegal sem samo, da me ustavijo policaji, drugače ima guma na suhem še vedno dober oprijem.
Moram zastaviti še eno vprašanje, če kdo ve, ali si skozi ovinek kaj hitrejši, če se daš na stran motorja, tako, da drsaš s kolenom po asfaltu? Ali je to zgolj zaradi občutka, ali dejansko kaj pomaga pri hitrosti skozi ovinek? Itak več kot do stopalk oziroma do roba gume ne gre, neglede na stil vožnje je nagib motorja enak. Samo ne vem, ali je tudi hitrejši.
Moje mnenje je, da s tem nekoliko znižaš težišče. Imam pa na sumu še nekaj, ko si v kočljivi situaciji lahko z prenosom težišča popraviš krivuljo v zavoju, nisem prepričan imam pa tak občutek. Na to idejo sem prišel, ker ko hočeš zaviti še bolj levo v levem zavoju moraš nujno malo popustiti krmilo v desno, kar pa je pri extremnih nagibih lahko usodno za zdrs prvega kolesa. Če pa se pomakneš bolj proti tlom ti tega manevra ni potrebno storiti, ker spustiš težišče brez da bi spreminjal nagib motorja. Prav to sem opazil pri moto GP, ko pospešujejo iz zavoja in jih centrifugalna sila dviguje se še bolj spustijo z telesom proti asfaltu. Tako je moje razmišljanje, je pa to izven mej naše prakse.
LP
Ja res pomakneš težišče nižje k asfaltu, vendar ostaneš blizu motorja, če pa ostaneš na sedežu oddaljiš težišče, kar po mojem mnenju spet ni slabo. Podobno, kot naprimer prikoličarji, ko se mora sovoznik čimbolj in čim niže nagniti stran od motorja, da oddalji težišče in s tem izboljša oprijem gume. Sem gledal vožnje Kevina Schwantza svetovnega prvaka, v letu, mislim, da 91. Ima popolnoma drugačen stil vožnje od ostalih dirkačev. On se je nagibal tako, kot bi odrinil motor stran od sebe in bil je zelo hiter. Verjetno je problem pri vožnji na sedežu, tudi pri zdrsih zadnje gume, ker potem ko spet zagrabi, te lažje vrže čez belanco. Če povzamem, kar se tiče samega nagiba po mojem mnenju ne profitiraš nič, s kolenom na asfaltu, imaš pa več občutka kje si in kot rečeno, ne more te tako hitro sneti z motorja.
Zadnjič spremenil Pich, dne Če Nov 13, 2014 7:32 pm, skupaj popravljeno 1 krat.