da bi šel moped zarad tega kej bolš
lepo, da kupuješ in montiraš kvalitetne stvari, ampak ni hudič da bi z navadnimi semeringi in TVH C3 ležaji na gredi motor deloval čist isto, življenska doba pa sploh nebi bila problem pri takem mopedu.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
mah to sem kupo samo za toto mašino kaj je predelana.... pa še ene dve druge,..drugače vzamem normalne fagove ležaje c4..pa semeringe do 500+stopinj.. pa te pride nekje 50-60 eur..
toti semering verjel ali ne doda 5hp v momentu montaže (hec)
zanek46 napisal/-a:E daj daj.. nisi ga še mel v rokah da bi vedo.. drugače pa protiprašn je že vsak za 5 eur..
uglavnem opravlja isto svojo nalogo k navadn za 5€... sicer pa sorry brez zamere ampk ni podobn nwm kaj krosu k pravš da ti je uspelo ga spravt v kros stanje..
Smisel živleja je met Tomosa v garaži :D
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
tomosak napisal/-a: ...ampk ni podobn nwm kaj krosu k pravš da ti je uspelo ga spravt v kros stanje..
newvem kaj ti jemleš pod kros iz tomosa??.. kros varianta je mišljeno kot brez elektrike, brez odvečne teže (goli okvir z plastikami) + kross prenos in motor..z tem da uporabim ORIGINAL kaj je ostalo oz bilo na ATX,..