Lp.
mene pa zanima kuk ma ker izkušne z tem načrtom ku je v tehničnem arhivi, ka zdej ku delam u catii pa zravm gledam mere org. menjalnika je velik zmotenu pa brez dimenzij, tak da je mogu bit tist načrt bul na hojladri narjen.
6. brzina
Re: 6. brzina
ti si tudi bolj na hojdlari napisal kaj bi rad. še enkrat lepo napiši da se bomo razumelilovrov napisal/-a:Lp.
mene pa zanima kuk ma ker izkušne z tem načrtom ku je v tehničnem arhivi, ka zdej ku delam u catii pa zravm gledam mere org. menjalnika je velik zmotenu pa brez dimenzij, tak da je mogu bit tist načrt bul na hojladri narjen.
pazi da te pazi ne zapazi ker če te pazi zapazi se pazi
Jani počivaj v miru!
petrolhead!
Jani počivaj v miru!
petrolhead!
Re: 6. brzina
ja hehe. Pravm da taku kuk je skutiran na načrti u realnosti sploh u bloke nebi pasal, pa pol nevem tud kuk bi dau lufta tism ubročki, ki presavla bolcenčk ker če so majnši razmiki med zobnikam pol more ubročk it krajšo pot ku uriginal, ker bi lah z uriginal hodom kaljo purinl še naprej od zubnika.
Re: 6. brzina
Tist abručk lohk pstiš čist pr miru, ka je ži duobru tak kat je. Mire sa pa ris mal sfalene, sploh tam, ka prideje guar marče napopane.
To se zgodi, če pišeš v narečju. Ne vem, koliko si razumel kar sem ti povedal. V izogib temu piši v kolikor toliko pravilni Slovenščini, ker vseh narečij pa res ne poznamo in se nam je zato mučno prebijati skozi besedilo.
To se zgodi, če pišeš v narečju. Ne vem, koliko si razumel kar sem ti povedal. V izogib temu piši v kolikor toliko pravilni Slovenščini, ker vseh narečij pa res ne poznamo in se nam je zato mučno prebijati skozi besedilo.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: 6. brzina
Seveda. samo, a potem se lahko spremeni razmak med prvo in drugo brzino na menjalniku ali se bojo potem zobniki na menjalniku z zobniki na piramidi sekali?
Re: 6. brzina
Tudi piramido moraš prirediti temu. Najbolje je izdelati kar novo os na kateri je že zobnik prve prestave, ki pa ima drugačno razmerje kot pri standardnem menjalniku. Jaz imam menjalnik v katerem so zožani standardni zobniki druge, tretje, četrte in pete prestave. od tam naprej pa sta še dva zobniška para izdelana po naročilu. Debelina zobnikov je 9,7 mm.lovrov napisal/-a:Seveda. samo, a potem se lahko spremeni razmak med prvo in drugo brzino na menjalniku ali se bojo potem zobniki na menjalniku z zobniki na piramidi sekali?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa