zanima me kateri cilinder priporočate in kakšne kanale (odprtje) za moč in navor v srednjih obratih,ki ga bom uporabljal za off-road vožnje v kombinaciji z PVL-in izpuhom po meri ?
sam razmišljam o umo6 ali gillardoni-ju.
l.p
umo oz lamo ni druge ... prisilno hlajenje more bit ...
predelava lamota je pa že tak na forumu obrazložena ...
menda 1m podložit pa 1.8mm odstružit od vrha da pride bat do vrha
v kombinaciji z 18-20 vplinjačem in izpuhom po meri bo pravi traktor (navor)
To seveda se more uredit, uporabil tudi membranski uplinjač, kasneje sesanje v blok motorja z svojo lamelo, ampak a bi zdržala navadna ojnica 42(42.5) bat z pvl-om? ..to neupam reskirat bo pa ta motor pol nadomestil tega atx-ovega ko je od D6....to za potereni nikakor ni ker se v breg pelam v maximalno 1 ali 2..
a bi lahko kdo povedal lai se splača podložit original bt cilinder? eni praujo da je dobr dt spodi cca5-6 tesnil spet drugi ne, imam pa cilinder brušen na 39 in pa L bat. bi se dalo še kej druzga narest z tem cilindrom? recimo krajšanje bata, itd, vem da bi se pilt kanale samo tega rajši nebi delu, oziroma bi bi lahko probal če nebo zahtevalo preveč piljenja.
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Zdravo, imam 2 vprašanja. Prvo me zanima kaj so prednosti membranskega uplinjača...nekaj sem bral da je občutljiv glede na nadmorsko višino in spremembe v zraku ter da ga je lažje nastavit.
Drugo me zanima koliko je treba predelati koleno bing-a 12 (predelan na 14) da paše na lamota, druge rešitve ni zaradi ta modrih.
farki napisal/-a:Zdravo, imam 2 vprašanja. Prvo me zanima kaj so prednosti membranskega uplinjača...nekaj sem bral da je občutljiv glede na nadmorsko višino in spremembe v zraku ter da ga je lažje nastavit.
Drugo me zanima koliko je treba predelati koleno bing-a 12 (predelan na 14) da paše na lamota, druge rešitve ni zaradi ta modrih.
lp.
js sm mel na bing+lamo sam porezane uhe kolena, torej da prežagaš luknjo do konca v levo in desno. pa prevrtan na 14 in spoliran .
Dober dan, imam moped apn6 letnik 1982, ki je v vsem originalnem stanju, zdaj pa hočem ga malo predelat. zdaj imam koncno hitrost 55 km h, rad bi da bi šel okoli 70 km h, zdaj me pa zanima če ga bi lahko dodelav brez vecjega cilindra in bata, bi z drugacnimi zobniki in 5 prestavo mogoce z drugačnim izpuhom, lahko dobil želeno hitrost? hvala za odgovor lp
hvala, sm bol zacetnik in nwm kaj veliko o predelavi pa me zanima kaksni so to bt kanali? mogoce sesalni pa izpusni?, to mislite da bi avspuh skrajsal al kako? zanima me ce ima orig. avspuh kako blokado, in kje in kako se to odstrani?