Nu bom drugic prasel se strnina za mnejne on bu zi znal pavijat.Kamion napisal/-a:To je 2x prevelik razmak, s tem bo iskra veliko slabše preskakovala.
Pa ne de ne sm zamascene elektrode nasmis mit.
Kuk prije pa pr org. Svick za avto denso?
Nu bom drugic prasel se strnina za mnejne on bu zi znal pavijat.Kamion napisal/-a:To je 2x prevelik razmak, s tem bo iskra veliko slabše preskakovala.
Pr avtu pride 0,60 platinski (starejsi avti) ali elektronski uzig 0,65štirka style napisal/-a: Kuk prije pa pr org. Svick za avto denso?
Hvala za info bom popravu elektrodeJabux napisal/-a:Pr avtu pride 0,60 platinski (starejsi avti) ali elektronski uzig 0,65štirka style napisal/-a: Kuk prije pa pr org. Svick za avto denso?
Hvala za tale odgovor!bacnar napisal/-a:Izpuh na 185° - 190°, 30 mm širine, pretok na 124, ga razširit, razširit tudi pretočni kanal(boljši flow), dva dodatna boosta nad vsiso, polnjena preko bata,50°-60° proti glavi, pretoka rabis cim vec.
Vsis razsiris, 160°-175°. To bo za okoli 8-10k obratov, okoli 10 hp, mogoče še kakšen več, z večjimi koti in višjimi obrati.
Z vsiso lahko greš do 190°, 195° za ravnino.
Izpuh max 195°, pretok do 130°.
Problem Tomosovih cilindrov je premali pretok, zato brez boostov ne gre.
LP, Rok
Podloži cilinder za 1mm in malo razširi izpušni in pretočne kanale.Jabux napisal/-a:Sam sem pri tem "mrzel", zato vprašam, da bi zadevo čim bolje zadel. Vsekakor ga ne bi pilil tako v ekstreme, stvari raje uzamem bolj z "rezervo", ker se še vedno zadeva lahko dodela oz. poveča če bi bila želja potem. Vesel bom še vsakega mnenja in predloga v naprej!
Lp
Trenutno ze imam dva tesnila pod samim cilindrom... Je to dovolj ali?Pich napisal/-a:Podloži cilinder za 1mm in malo razširi izpušni in pretočne kanale.Jabux napisal/-a:Sam sem pri tem "mrzel", zato vprašam, da bi zadevo čim bolje zadel. Vsekakor ga ne bi pilil tako v ekstreme, stvari raje uzamem bolj z "rezervo", ker se še vedno zadeva lahko dodela oz. poveča če bi bila želja potem. Vesel bom še vsakega mnenja in predloga v naprej!
Lp