Zdravo,
odločam se za predelavo Polinijevega cilindra in glave ( Yamaha dt 50 mx - 40mm ) in rabil bi pomoč.
Cilinder je 45 mm ( zanimivo je, da sem zasledil različne podatke o prostornini, od 63ccm do 70ccm ), narejen iz gusa in zračno hlajen. Dosegel naj bi 6 hp pri 7000 obratih...
Med iskanjem informacij sem zasledil, da je na podobnih Polinijevih cilindrih mogoče že z manjšimi dodelavami na izpušnem kanalu mogoče dosegati bistveno boljše rezultate:
V članku piše, da so pri 67 mph, prišli z 5 hp na 9 hp, kar se mi zdi ogromno, glede na sam popravek. Dalo pa naj bi se iztisniti še več.
Kako visoko menite, da bi bilo možno povečati moč cilindra in vrtljaje?
Zanima me, ali se splača glavo postružiti prav tako na 45 mm, prirediti kompresijsko razmerje in narediti squish?
Zanima me, če se najde kdo, kateri bi mi bil pripravljen predelati cilinder in prirediti glavo?
Hvala za pomoč in lep dan!
Predelava Polini cilindra (gus - zračno hlajen)
Re: Predelava Polini cilindra (gus - zračno hlajen)
viewtopic.php?f=53&t=15928 za predelavo 1A mojster ... ne bo ti žal niti centa ...
Re: Predelava Polini cilindra (gus - zračno hlajen)
Hvala za nasvet.
Lp
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Lp
Re: Predelava Polini cilindra (gus - zračno hlajen)
Tako piljenje cilindra, kot imaš prikazano na slikah je povsem napačno.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Predelava Polini cilindra (gus - zračno hlajen)
Pozdravljen Pich,
po prebranem na forumu cenim tvoje delo in te smatram za avtoriteto na tem področju. Zato resnično hvala za tvoje mnenje...
Med iskanjem informacij, kako predelati cilinder, sem našel tudi članek, v katerem so prikazali to brušenje ( http://www.pedparts.co.uk/blog/tuning-a ... ic-porting )... Zdelo se mi je zanimivo, a ker mi na področju predelave cilindrov manjka še precej znanja, sem hotel slišati še drugo mnenje...
Kaj mi priporočaš, da bi povečal vrtljaje in moč cilindra? Podlaganje? Kompletno predelavo kanalov? Meniš, da se glavo splača postružiti iz 40 mm na 45 mm?
Še kaj drugega?
Hvala še enkrat!
Lp
po prebranem na forumu cenim tvoje delo in te smatram za avtoriteto na tem področju. Zato resnično hvala za tvoje mnenje...
Med iskanjem informacij, kako predelati cilinder, sem našel tudi članek, v katerem so prikazali to brušenje ( http://www.pedparts.co.uk/blog/tuning-a ... ic-porting )... Zdelo se mi je zanimivo, a ker mi na področju predelave cilindrov manjka še precej znanja, sem hotel slišati še drugo mnenje...
Kaj mi priporočaš, da bi povečal vrtljaje in moč cilindra? Podlaganje? Kompletno predelavo kanalov? Meniš, da se glavo splača postružiti iz 40 mm na 45 mm?
Še kaj drugega?
Hvala še enkrat!
Lp
Re: Predelava Polini cilindra (gus - zračno hlajen)
Če dvigaš samo izpušni kanal sicer pridobiš nekaj na moči in vrtljajih, vendar podreš razmerje med izpušnim kanalom in pretočnimi kanali ( blowdown ). Posledično se drastično poveča poraba bencina, ker ga popapca izpušni kanal ( posledica predolgega timinga ) in zato tudi motor ne gre, kot bi lahko šel. Najbolje bi bilo, da vse skupaj dvigneš za cca 2mm, torej podložiš cilinder in postružiš glavo, da se usede v cilinder. Lahko tudi malo razširiš izpušni kanal. Če podložiš cilinder je vsekakor bolje, kot če dvigneš samo izpušni kanal.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa