Tomos avtomatik a3 uplinjač
Tomos avtomatik a3 uplinjač
Doma imam avtomatika a3 nič predelanega razen BT glave na njem imam uplinjač dellorto 14/12 pa bi si nabavil malo večjega razmišljal sem o 15/15, 16/16 pa je glede na to da nimam večjih predelav morda malo prevelik. Pa me zanima kaj mislite katerega se bi splačalo kupit ,če sploh?Kaj bi s tem pridobil zanimajo pa me bolj pospeški kot končna hitrost.
Re: Tomos avtomatik a3 uplinjač
ppmojem bolśe da pobrusis celinder na 39 al40 (kar je vec se ze pregreva na a3) in bos pridobil vec kot z uplinjacem.moje mnenje,LP
Re: Tomos avtomatik a3 uplinjač
Če brusiš cilinder s tem ne dosežeš nič (malo se pozna na moči ampak je razlika skoraj neopazna). Lahko kupiš alu cilinder kit, resonančni izpuh in večji uplinjač. Bolj poceni in manj zahtevna predelava je da popiliš kanale, daš gor resonančni izpuh (osebno priporočam tecno krul), l bat in zamenjaš dizo v uplinjaču za večji pretok goriva. Sicer pa imaš o tej temi na forumu kar dosti napisanega.
Lp.
Lp.
Re: Tomos avtomatik a3 uplinjač
brez zamere ampak kako so pa predelali avtomatike 20 let nazajrocky napisal/-a:Če brusiš cilinder s tem ne dosežeš nič (malo se pozna na moči ampak je razlika skoraj neopazna). Lahko kupiš alu cilinder kit, resonančni izpuh in večji uplinjač. Bolj poceni in manj zahtevna predelava je da popiliš kanale, daš gor resonančni izpuh (osebno priporočam tecno krul), l bat in zamenjaš dizo v uplinjaču za večji pretok goriva. Sicer pa imaš o tej temi na forumu kar dosti napisanega.
Lp.
ko še ni blo skuterista in podobnih spletnih strani kjer nakupiš različnih stvari, zlozis in peljes kar je po mojem mnenju brezveze
čar predelovanja tomosa je v tem da nekaj narediš sam s svojim trudim,( moje mnenje.)
in tudi razlika je dokajšnja če povečaš fi celindra iz 38 na naprimer 40 dodaš še kakšen novi batič in zadeva mora it.
Re: Tomos avtomatik a3 uplinjač
Tudi včasih so obstajale trgovine kjer si lahko kupil dele za tomosa. Seveda so predelovali doma. Moped se da predelati na dosti učinkovitejših načinov kot je širjenje cilindra, s tem je tudi bat večji in težji, posledično razvije manjše obrate, bolj vleče v nizkih in ima tudi več navora ampak razlika če so kanali original neopazna.
Svetujem ti da predelaš kanale, naj ti nekdo ki je to že delal pomaga. So pa bolj enostavne predelave odstranitev dušilca iz original izpuha, saj je to blokada. Kupiš L bat in probaš če motor lepše deluje z večjo dizo. Predelaš lahko sklopko (fedre), o tem piše dosti na forumu.
Svetujem ti da pred predelovanjem prebereš to knjigo: viewtopic.php?f=65&t=3628
Lp.
Svetujem ti da predelaš kanale, naj ti nekdo ki je to že delal pomaga. So pa bolj enostavne predelave odstranitev dušilca iz original izpuha, saj je to blokada. Kupiš L bat in probaš če motor lepše deluje z večjo dizo. Predelaš lahko sklopko (fedre), o tem piše dosti na forumu.
Svetujem ti da pred predelovanjem prebereš to knjigo: viewtopic.php?f=65&t=3628
Lp.
Re: Tomos avtomatik a3 uplinjač
OK bom malo pogledal vsem hvala
Re: Tomos avtomatik a3 uplinjač
šlibar ti sam na 39 zbrus, da je ko novo
l bat
pa kanale
1,5 usis
pa izpuh
l bat
pa kanale
1,5 usis
pa izpuh
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Tomos avtomatik a3 uplinjač
takšne knjige kot ta iz povezave so brezvezne. sicer za spoznat osnove so ok ampak vse kar piše ja staro najmajn 30 let. o takrat pa do danes pa se je ogromno spremenilo. če samo spremljaš proizvode znanih in majn znanih proizvajalcev lahko vidiš kam je šel razvoj in v katero smer gredo stvari.rocky napisal/-a:Tudi včasih so obstajale trgovine kjer si lahko kupil dele za tomosa. Seveda so predelovali doma. Moped se da predelati na dosti učinkovitejših načinov kot je širjenje cilindra, s tem je tudi bat večji in težji, posledično razvije manjše obrate, bolj vleče v nizkih in ima tudi več navora ampak razlika če so kanali original neopazna.
Svetujem ti da predelaš kanale, naj ti nekdo ki je to že delal pomaga. So pa bolj enostavne predelave odstranitev dušilca iz original izpuha, saj je to blokada. Kupiš L bat in probaš če motor lepše deluje z večjo dizo. Predelaš lahko sklopko (fedre), o tem piše dosti na forumu.
Svetujem ti da pred predelovanjem prebereš to knjigo: viewtopic.php?f=65&t=3628
Lp.