Tomos avtomatik a3 uplinjač

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Aljaž555
vplinjač
Prispevkov: 366
Pridružen: So Jan 25, 2014 8:27 am

Tomos avtomatik a3 uplinjač

Odgovor Napisal/-a Aljaž555 »

Doma imam avtomatika a3 nič predelanega razen BT glave na njem imam uplinjač dellorto 14/12 pa bi si nabavil malo večjega razmišljal sem o 15/15, 16/16 pa je glede na to da nimam večjih predelav morda malo prevelik. Pa me zanima kaj mislite katerega se bi splačalo kupit ,če sploh?Kaj bi s tem pridobil zanimajo pa me bolj pospeški kot končna hitrost.
alenson
zariban cilinder
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne Feb 16, 2014 9:05 pm

Re: Tomos avtomatik a3 uplinjač

Odgovor Napisal/-a alenson »

ppmojem bolśe da pobrusis celinder na 39 al40 (kar je vec se ze pregreva na a3) in bos pridobil vec kot z uplinjacem.moje mnenje,LP
Uporabniški avatar
rocky
auspuh lager
Prispevkov: 18
Pridružen: Po Sep 26, 2011 6:49 pm

Re: Tomos avtomatik a3 uplinjač

Odgovor Napisal/-a rocky »

Če brusiš cilinder s tem ne dosežeš nič (malo se pozna na moči ampak je razlika skoraj neopazna). Lahko kupiš alu cilinder kit, resonančni izpuh in večji uplinjač. Bolj poceni in manj zahtevna predelava je da popiliš kanale, daš gor resonančni izpuh (osebno priporočam tecno krul), l bat in zamenjaš dizo v uplinjaču za večji pretok goriva. Sicer pa imaš o tej temi na forumu kar dosti napisanega.

Lp.
alenson
zariban cilinder
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne Feb 16, 2014 9:05 pm

Re: Tomos avtomatik a3 uplinjač

Odgovor Napisal/-a alenson »

rocky napisal/-a:Če brusiš cilinder s tem ne dosežeš nič (malo se pozna na moči ampak je razlika skoraj neopazna). Lahko kupiš alu cilinder kit, resonančni izpuh in večji uplinjač. Bolj poceni in manj zahtevna predelava je da popiliš kanale, daš gor resonančni izpuh (osebno priporočam tecno krul), l bat in zamenjaš dizo v uplinjaču za večji pretok goriva. Sicer pa imaš o tej temi na forumu kar dosti napisanega.

Lp.
brez zamere ampak kako so pa predelali avtomatike 20 let nazaj
ko še ni blo skuterista in podobnih spletnih strani kjer nakupiš različnih stvari, zlozis in peljes kar je po mojem mnenju brezveze
čar predelovanja tomosa je v tem da nekaj narediš sam s svojim trudim,( moje mnenje.)
in tudi razlika je dokajšnja če povečaš fi celindra iz 38 na naprimer 40 dodaš še kakšen novi batič in zadeva mora it.
Uporabniški avatar
rocky
auspuh lager
Prispevkov: 18
Pridružen: Po Sep 26, 2011 6:49 pm

Re: Tomos avtomatik a3 uplinjač

Odgovor Napisal/-a rocky »

Tudi včasih so obstajale trgovine kjer si lahko kupil dele za tomosa. Seveda so predelovali doma. Moped se da predelati na dosti učinkovitejših načinov kot je širjenje cilindra, s tem je tudi bat večji in težji, posledično razvije manjše obrate, bolj vleče v nizkih in ima tudi več navora ampak razlika če so kanali original neopazna.

Svetujem ti da predelaš kanale, naj ti nekdo ki je to že delal pomaga. So pa bolj enostavne predelave odstranitev dušilca iz original izpuha, saj je to blokada. Kupiš L bat in probaš če motor lepše deluje z večjo dizo. Predelaš lahko sklopko (fedre), o tem piše dosti na forumu.

Svetujem ti da pred predelovanjem prebereš to knjigo: viewtopic.php?f=65&t=3628

Lp.
Aljaž555
vplinjač
Prispevkov: 366
Pridružen: So Jan 25, 2014 8:27 am

Re: Tomos avtomatik a3 uplinjač

Odgovor Napisal/-a Aljaž555 »

OK bom malo pogledal vsem hvala :D
Uporabniški avatar
Wilf
zobnik
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr Sep 04, 2013 10:18 pm

Re: Tomos avtomatik a3 uplinjač

Odgovor Napisal/-a Wilf »

šlibar ti sam na 39 zbrus, da je ko novo
l bat
pa kanale
1,5 usis
pa izpuh
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Tomos avtomatik a3 uplinjač

Odgovor Napisal/-a koroman »

rocky napisal/-a:Tudi včasih so obstajale trgovine kjer si lahko kupil dele za tomosa. Seveda so predelovali doma. Moped se da predelati na dosti učinkovitejših načinov kot je širjenje cilindra, s tem je tudi bat večji in težji, posledično razvije manjše obrate, bolj vleče v nizkih in ima tudi več navora ampak razlika če so kanali original neopazna.

Svetujem ti da predelaš kanale, naj ti nekdo ki je to že delal pomaga. So pa bolj enostavne predelave odstranitev dušilca iz original izpuha, saj je to blokada. Kupiš L bat in probaš če motor lepše deluje z večjo dizo. Predelaš lahko sklopko (fedre), o tem piše dosti na forumu.

Svetujem ti da pred predelovanjem prebereš to knjigo: viewtopic.php?f=65&t=3628

Lp.
takšne knjige kot ta iz povezave so brezvezne. sicer za spoznat osnove so ok ampak vse kar piše ja staro najmajn 30 let. o takrat pa do danes pa se je ogromno spremenilo. če samo spremljaš proizvode znanih in majn znanih proizvajalcev lahko vidiš kam je šel razvoj in v katero smer gredo stvari.
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Odgovori