ColibriExpresS
Re: ColibriExpresS
je + samo ni isto
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Re: ColibriExpresS
jst bi za zadi vzel 2.75za zadi, za spredi pa 2.250/2.25 za vse tri velikosti pa imaš mc 11aljo69 napisal/-a:spredaj 2.25 zadaj 2.75ToMoS napisal/-a:l.p.po vsej vrjetnosti bo gor piljen a35 cly,pa res doma narjen izpuh po merah,samo newem al naj pilva na junior al d6 mere al kej druzga?ce ma kdo izkusnje z tem prosm naj pove.drgac pa ja k bo tank fiksen na gestelu se bo use lepo se zbrusl pa pobarval.drug tedn grem se po nove slike gume in kaj predlagate kero sirino gum naj uzamm?
SAVA MC2 vzami !
R.I.P. Jani...
1.1.2012
- sales0
- vplinjač
- Prispevkov: 466
- Pridružen: Če Maj 27, 2010 9:25 pm
- Kraj: Prekmurje-Murski Petrovci
- Kontakt:
Re: ColibriExpresS
D6 mere niso za avtomatski menjalnik!D6 mere tudi niso vse iste,vsaka specialka je imela za določeno progo drugačno oblikovano glavo in izpuh! Tudi junior ni dober.
Ti moraš imet cilinder,kateri mora imet delovno območje na srednjih obratih,pol pa lahko z različnimi izpuhi premikaš delovno območje za malenkost v višje obrate.
Za d6 je splošno znano da ne gre v nizkih obratih,to je pa posledično zaradi majhne kubikaže in gromozanskega blow back-a na nizkih obratih.
Potem so pri dms-ih to rešili z rotodiskom in tako omogočili motorju bolše lastnosti na nižjih obratih,ker ni bilo več blow back-a(to je tisto da ko daš gas meče nad fergazer nazaj vn benzin in zrak).
Potem so pa rotodisk nadomestili z lamelnim ventilom,in tvoj cilinder ima to v veliki +.
Tudi zato sem se jaz odločil pri mojem projektu uporabiti a35 cilinder.
V mislih imam še sestaviti en agregat z airsal 38mm cilindrom in ga napiliti na d6 mere.
L.p!
Aleš!
Ti moraš imet cilinder,kateri mora imet delovno območje na srednjih obratih,pol pa lahko z različnimi izpuhi premikaš delovno območje za malenkost v višje obrate.
Za d6 je splošno znano da ne gre v nizkih obratih,to je pa posledično zaradi majhne kubikaže in gromozanskega blow back-a na nizkih obratih.
Potem so pri dms-ih to rešili z rotodiskom in tako omogočili motorju bolše lastnosti na nižjih obratih,ker ni bilo več blow back-a(to je tisto da ko daš gas meče nad fergazer nazaj vn benzin in zrak).
Potem so pa rotodisk nadomestili z lamelnim ventilom,in tvoj cilinder ima to v veliki +.
Tudi zato sem se jaz odločil pri mojem projektu uporabiti a35 cilinder.
V mislih imam še sestaviti en agregat z airsal 38mm cilindrom in ga napiliti na d6 mere.
L.p!
Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
Re: ColibriExpresS
sj pravm, do tega je še douga pot... važn je da bo komplet motor skp stal pobarvan pa da bo vsaj zgledu nekak
pol pa treba mašinen porihtat, to se bo pa men počitncam delal
pol pa treba mašinen porihtat, to se bo pa men počitncam delal
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: ColibriExpresS
počas se dela naprej
prirejena pipca pa luknja za tankat
prirejena pipca pa luknja za tankat
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: ColibriExpresS
update- tank prtrjen na štel in je snemljiv, druga pipca...
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: ColibriExpresS
zelo lep!! projekt ampak bi ti priporočal da daš od original puhca poni ekspresa sedeš ali pa od tomos lavre ker ta res ne paše samo predlagam kot želiš ti
Re: ColibriExpresS
pohvale vreden projetk glede sedeža pa meni se zdi da vreji paše gor
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: ColibriExpresS
vreji zlgeda. da bo le zdržal okvir. drugače pa gume kupi najtanjše kar lahko da bo bolj šlo. pa tudi grdo zgleda če ej prebikasta guma odzadaj. za motor že veš?
Re: ColibriExpresS
itk da bo geštel zdržu
koroman: kaj mislš s tem motor? mislš mašino...?
koroman: kaj mislš s tem motor? mislš mašino...?
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!