Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
a35
glava cilindra
Prispevkov: 579
Pridružen: Sr Sep 12, 2012 11:26 am
Kraj: ljubljana

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a a35 »

ja če maš dellortota še sam nevem, jst mam binga pa špila kul, sam bi rd dou gor 20 dellortota pa si neupam k nevem kako bi pol naštelu :D morm en dan probat.

mam pa še sam 2 uprašanja: in sicer se splača med cilinder in glavo na bt cilindru dati namesto navadne debele tesnilke bakreno čisto tanko?

in pa če bo sploh kej razlike če menjam uplinjač (bing 18) za dellorto 20 + nek bl udprt filtr

lp
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
jkanoni
glava cilindra
Prispevkov: 625
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:24 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a jkanoni »

a35 napisal/-a:ja če maš dellortota še sam nevem, jst mam binga pa špila kul, sam bi rd dou gor 20 dellortota pa si neupam k nevem kako bi pol naštelu :D morm en dan probat.

mam pa še sam 2 uprašanja: in sicer se splača med cilinder in glavo na bt cilindru dati namesto navadne debele tesnilke bakreno čisto tanko?

in pa če bo sploh kej razlike če menjam uplinjač (bing 18) za dellorto 20 + nek bl udprt filtr

lp
Ne, če se splača! Sploh je priporočljivo, da je med glavo in cilindrom Cu tesnilo zaradi boljšega prehajanja toplote iz glave v cilinder. Predno ga pa vstaviš moraš tesnilko obvezno trazžareti na češnjevo barvo ter jo vreči v vodo. S tem v bakru popustijo vse sile in postane voljan tako, da ga lahko stisnemo med glavo in cilinder.
a35
glava cilindra
Prispevkov: 579
Pridružen: Sr Sep 12, 2012 11:26 am
Kraj: ljubljana

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a a35 »

Aha hvala za hiter odgovor, me pa se vedno zanima za dellortota?

Lp
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

sajn_david napisal/-a:kako pa ga odfiltriram :) ? sedaj mam čist tank filtr na karburatorju(eno plast žabe).
Ena plast najlonke na uplinjaču, bi morala delati diza okrog 90-95.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

a35 napisal/-a:Aha hvala za hiter odgovor, me pa se vedno zanima za dellortota?

Lp
Prav dosti razlike ni med 18 in 20 uplinjačem, je bolj odvisno od dize, kot od same velikosti uplinjača.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
pimpek
auspuh lager
Prispevkov: 21
Pridružen: Po Jul 29, 2013 7:29 pm
Kraj: preddvor

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a pimpek »

Zivjo... mene pa zanima ce se splaca na masino na prestave dati cilimder od avtomatika... zakaj ne in zakaj ja :)
Uporabniški avatar
cino
auspuh lager
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe Apr 13, 2012 11:26 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a cino »

zivjo
na frčoti imam airsal kit z 44 batom... sedaj pa me zanima kateri bi bil najbol optimalen frgazer za na ta celinder
bi bil ta dober ?
http://www.motorji.net/62-uplinja-dello ... tails.html
tomosdirkač
zariban cilinder
Prispevkov: 107
Pridružen: Če Mar 24, 2011 4:29 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomosdirkač »

živjo. na moji 4ki imam srbski junior cly in nov dellorto phbg 20 z športnim filtrom malossi e17. Problem je ker mi motor muka , diza je 90. Sem že probal bol zadihtat filter , sam pol mi je še vedno mukalo in ni šlo na obrate :?
v čem je problem? preveč zraka al goriva?
lp.
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6819
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

tomosdirkač napisal/-a:živjo. na moji 4ki imam srbski junior cly in nov dellorto phbg 20 z športnim filtrom malossi e17. Problem je ker mi motor muka , diza je 90. Sem že probal bol zadihtat filter , sam pol mi je še vedno mukalo in ni šlo na obrate :?
v čem je problem? preveč zraka al goriva?
lp.
spravite se tunnat pa ne poznate osnov ... svečko pogledat ... bela oz svetla je preveč zraka/premalo bencina temna je premalo zraka/preveč bencina ...
tomosdirkač
zariban cilinder
Prispevkov: 107
Pridružen: Če Mar 24, 2011 4:29 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomosdirkač »

aljo69 napisal/-a:
tomosdirkač napisal/-a:živjo. na moji 4ki imam srbski junior cly in nov dellorto phbg 20 z športnim filtrom malossi e17. Problem je ker mi motor muka , diza je 90. Sem že probal bol zadihtat filter , sam pol mi je še vedno mukalo in ni šlo na obrate :?
v čem je problem? preveč zraka al goriva?
lp.
spravite se tunnat pa ne poznate osnov ... svečko pogledat ... bela oz svetla je preveč zraka/premalo bencina temna je premalo zraka/preveč bencina ...
svečko sm dal danes novo.. tko da nisem mogel odčitat ;) Če ne, pa vem kaj pomeni barva če ma preveč al premalo benzina.
lp.
Odgovori