styling CTX diska
Re: styling CTX diska
Hja to je pa res...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: styling CTX diska
se tut js tega zavedam! če ga pa zjebem pa ni edini pr bajtiP Blade napisal/-a:Ctx disk nima lukenj.
Drgač pa ne vem kolk je to zdravo, če jih ne boš vrtal somerno..k bremzaš ga segreje, in ti ga loh deformira.
ja disk se orng segreje zarad trenja,ceu zavorni sistem mora bit brezhiben,sploh pa z novo zavorno tekočino,na zavorno tekočino se veže voda iz zraka katera zniža vrelišče zavorne tekočine in če se disk (z njim pa čeljust) tuk segreje da zavre maš odpoved bremze ... sploh pa če greš ke iz vršiča dol je tu fajn^^ hehe
Re: styling CTX diska
ne vrtat diska.. luknje ki so tovarniško zvrtane v disk so zaobljene znotraj da nimajo ostrega roba!
če boš to naredil doma boš imel 2x hitrejšo obramo zavornih oblog !
lp
če boš to naredil doma boš imel 2x hitrejšo obramo zavornih oblog !
lp
Re: styling CTX diska
al mam tut js možgane vešSime*1995 napisal/-a:ne vrtat diska.. luknje ki so tovarniško zvrtane v disk so zaobljene znotraj da nimajo ostrega roba!
če boš to naredil doma boš imel 2x hitrejšo obramo zavornih oblog !
lp
nobene 2x hitrejše obrabe ne bo kr izvrtane lukne nebojo mele ostrega roba,tut če bi ga mele se sigurnu nebi kej dost hitrej obrablu ...
Re: styling CTX diska
Tkole zgleda pre(vrtan)delan ctx disk:
Enkrat sm delal nekaj na izbolšavi bremz pa ga nakoncu nism porabu,robovi luknjic pa morjo bit ostri za boljše bremze če vas lih zanima. Če se disk in ploščice pregrejejo se zgodi da bremza ne prime nič več,pustiš da se ohladi,lahko da bo mal cvilil ampak ni nč narobe,ohlajeno dela dalje enako kot prej,ni škode. Sm sprobal pri supermotu na treningu enkrat...
Enkrat sm delal nekaj na izbolšavi bremz pa ga nakoncu nism porabu,robovi luknjic pa morjo bit ostri za boljše bremze če vas lih zanima. Če se disk in ploščice pregrejejo se zgodi da bremza ne prime nič več,pustiš da se ohladi,lahko da bo mal cvilil ampak ni nč narobe,ohlajeno dela dalje enako kot prej,ni škode. Sm sprobal pri supermotu na treningu enkrat...
Re: styling CTX diska
no še tuk bulš pol da so ostri robi,sej tok ku sm že napisu prej; če gre po gobe ni edini pr bajtiPVL napisal/-a:Tkole zgleda pre(vrtan)delan ctx disk:
Enkrat sm delal nekaj na izbolšavi bremz pa ga nakoncu nism porabu,robovi luknjic pa morjo bit ostri za boljše bremze če vas lih zanima. Če se disk in ploščice pregrejejo se zgodi da bremza ne prime nič več,pustiš da se ohladi,lahko da bo mal cvilil ampak ni nč narobe,ohlajeno dela dalje enako kot prej,ni škode. Sm sprobal pri supermotu na treningu enkrat...
Re: styling CTX diska
no še tuk bulš pol da so ostri robi,sej tok ku sm že napisu prej; če gre po gobe ni edini pr bajtiPVL napisal/-a:Tkole zgleda pre(vrtan)delan ctx disk:
Enkrat sm delal nekaj na izbolšavi bremz pa ga nakoncu nism porabu,robovi luknjic pa morjo bit ostri za boljše bremze če vas lih zanima. Če se disk in ploščice pregrejejo se zgodi da bremza ne prime nič več,pustiš da se ohladi,lahko da bo mal cvilil ampak ni nč narobe,ohlajeno dela dalje enako kot prej,ni škode. Sm sprobal pri supermotu na treningu enkrat...