Nabijalnik
Re: Nabijalnik
Ma AUDI je zakon, sploh če je quttro pa se kregajmo gor ali dol
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Nabijalnik
Vsak svojega konja hvali
Re: Nabijalnik
Tak kot si reko 8zankrzan napisal/-a:Vsak svojega konja hvali
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Nabijalnik
kdo ve za ker motor je tale ferg ?
Smisel živleja je met Tomosa v garaži :D
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
Janim8 počivaj v miru!
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
Janim8 počivaj v miru!
Re: Nabijalnik
Od trobrzinca bi znal bit
Re: Nabijalnik
to je za podmornico, poglej alge.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Nabijalnik
Hahaah ni iz vode neka čudna umazanija je k je nekje doug stal...macula napisal/-a:to je za podmornico, poglej alge.
Smisel živleja je met Tomosa v garaži :D
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
Janim8 počivaj v miru!
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
Janim8 počivaj v miru!
Re: Nabijalnik
Ja, pa tudi veš kaj se zgodi ko odleti prednji spojler.Pich napisal/-a:F1 ima precej več teže zadaj, kot spredaj, pa jo poizkusi primerjati s traktorjem. Aja, oba imata širša zadnja kolesa.franc napisal/-a:Več teže na pogonskih kolesih za vožnjo niti približno ni dobro (pomaga sicer za speljevanje v klanec in kakšno hudo počasno vožnjo, kot so traktorji) . Za normalno vožnjo pa potrebuješ 50:50 razporeditev, da gre avto tudi normalno skozi ovinek. BMW je "problematičen" ker je "premočan" pa v snegu prehitro zavrti kolesa. Kakšne Lade (še tiste tastare "Fiatove") niso imele teh problemov (pa je bila beda od avtomobila in razporeditev teže je bila daleč od idealne) . V snegu gre zadnji pogon bolje kot prednji, se pa pelje čisto drugače (pospeševanje, zaviranje) , prednji pogon je precej bolj "preprost" za vožnjo.
lp
lp
Re: Nabijalnik
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Nabijalnik
In verjetno veš, da imajo spojler tudi zadaj, z večjo površino od sprednjega.franc napisal/-a:Ja, pa tudi veš kaj se zgodi ko odleti prednji spojler.Pich napisal/-a:F1 ima precej več teže zadaj, kot spredaj, pa jo poizkusi primerjati s traktorjem. Aja, oba imata širša zadnja kolesa.franc napisal/-a:Več teže na pogonskih kolesih za vožnjo niti približno ni dobro (pomaga sicer za speljevanje v klanec in kakšno hudo počasno vožnjo, kot so traktorji) . Za normalno vožnjo pa potrebuješ 50:50 razporeditev, da gre avto tudi normalno skozi ovinek. BMW je "problematičen" ker je "premočan" pa v snegu prehitro zavrti kolesa. Kakšne Lade (še tiste tastare "Fiatove") niso imele teh problemov (pa je bila beda od avtomobila in razporeditev teže je bila daleč od idealne) . V snegu gre zadnji pogon bolje kot prednji, se pa pelje čisto drugače (pospeševanje, zaviranje) , prednji pogon je precej bolj "preprost" za vožnjo.
lp
lp
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa