Nabijalnik
Re: Nabijalnik
Ne razumite me narobe, nimam nič proti zadnjemu pogonu, za sneg je to bolje, v primeru, da je zadaj tudi motor. Pri bmw-ju pa, kot rečeno ni v redu, ali to, da je mašina spredaj, ali pa to, da je pogon zadaj. Vedno, ma res vedno mora biti več teže na pogonskih kolesih. Bmw ima zdaj razporejeno težo na kolesa 50-50, spet ni dobro. Več teže na pogonskih kolesih je za dobre vozne lastnosti nujno.
Si-me, kaj si mi hotel povedati s spotom to, da je bmw hiter ali, da je bosansko motorno wozilo? Oboje že vem.
Si-me, kaj si mi hotel povedati s spotom to, da je bmw hiter ali, da je bosansko motorno wozilo? Oboje že vem.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Nabijalnik
Več teže na pogonskih kolesih za vožnjo niti približno ni dobro (pomaga sicer za speljevanje v klanec in kakšno hudo počasno vožnjo, kot so traktorji) . Za normalno vožnjo pa potrebuješ 50:50 razporeditev, da gre avto tudi normalno skozi ovinek. BMW je "problematičen" ker je "premočan" pa v snegu prehitro zavrti kolesa. Kakšne Lade (še tiste tastare "Fiatove") niso imele teh problemov (pa je bila beda od avtomobila in razporeditev teže je bila daleč od idealne) . V snegu gre zadnji pogon bolje kot prednji, se pa pelje čisto drugače (pospeševanje, zaviranje) , prednji pogon je precej bolj "preprost" za vožnjo.
lp
lp
Re: Nabijalnik
in potem so v osemdesetih pogruntal quattro
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Nabijalnik
F1 ima precej več teže zadaj, kot spredaj, pa jo poizkusi primerjati s traktorjem. Aja, oba imata širša zadnja kolesa.franc napisal/-a:Več teže na pogonskih kolesih za vožnjo niti približno ni dobro (pomaga sicer za speljevanje v klanec in kakšno hudo počasno vožnjo, kot so traktorji) . Za normalno vožnjo pa potrebuješ 50:50 razporeditev, da gre avto tudi normalno skozi ovinek. BMW je "problematičen" ker je "premočan" pa v snegu prehitro zavrti kolesa. Kakšne Lade (še tiste tastare "Fiatove") niso imele teh problemov (pa je bila beda od avtomobila in razporeditev teže je bila daleč od idealne) . V snegu gre zadnji pogon bolje kot prednji, se pa pelje čisto drugače (pospeševanje, zaviranje) , prednji pogon je precej bolj "preprost" za vožnjo.
lp
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Nabijalnik
Ma quattro je itak zakonmacula napisal/-a:in potem so v osemdesetih pogruntal quattro
Vsak sam ve kaj mu paše in to tudi nabavi.
BMW-bolše meti Wolksvagen
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Nabijalnik
Ta stavek zveni že žaljivo.Pich napisal/-a:Si-me, kaj si mi hotel povedati s spotom to, da je bmw hiter ali, da je bosansko motorno wozilo? Oboje že vem.
Z spotom pa nisem želel povedati ne eno ne drugo ampak sem upal da boš že sam razbral iz spota.. Gre za pogon xDrive očitno nobeden od vas še ni slišal zanj, če že silite z bmw avtomobili na zadnji pogon v ekstremne zasnežene klance. S tem pa sem tudi hotel ovreči trditev "Bmw ima najslabšo možno varianto pogona na kolesa."
Glede pokvarljivosti pa tako v 25 letih na bmwjih in 1,5 milijona kilometrov ni blo NOBENE omembe vredne okvare pri nas. Največja okvara je bila okvara senzorja pri odmični gredi pri 523i, to pa nevem, če je omembe vredno! In ja bmw tudi sestavljajo v ponedeljek zjutraj in vsaka stvar se lahko pokvari in iztroši pri koncu življenske dobe.. Pri okvarah pa je treba še upoštevati ali je bilo vozilo primerno vzdrževano in servisirano, ko je do okvare prišlo? Ali gre za vozilo uvoženo z prevrtenimi kilometri? Pri takih primerih pa se dovzetnost za okvare seveda poveča.
Lahko tudi povem da sem prevozil 20.000km z zadnjim pogonom v vseh razmerah in je neumno trditi, da če z 20let starim bmw odltimerjem ne prideš v zasnežen klanec, da zdaj tudi z nobenim novejšim in naprednejšim bmwjem ne..
Pa da nebo kdo reku da vsak svojega konja hvali:
Imam hondo accord sprednji pogon in sem z njo prav zadovoljen, če pa bi imel možnost si privoščiti bi bil to novejši bmw z zadnjim pogonom, vendar to žal ni tako v teh časih..
Napiše se Volkswagen - VWDaNiLo napisal/-a:BMW-bolše meti Wolksvagen
-
- auspuh
- Prispevkov: 908
- Pridružen: To Nov 01, 2011 6:06 pm
Re: Nabijalnik
Pa lahko maš ti prvi al pa zadni pogon, če je velik sneg avto ne bo šou. Sposobnost je tudi pomembna pri tem, pa pnevmatike, pa kakšne vrste sneg je ...
Re: Nabijalnik
Kar se zanesljivosti tiče si oglej adac-ovo lestvico, pa boš videl, kje je bmw.si_me napisal/-a:Ta stavek zveni že žaljivo.Pich napisal/-a:Si-me, kaj si mi hotel povedati s spotom to, da je bmw hiter ali, da je bosansko motorno wozilo? Oboje že vem.
Z spotom pa nisem želel povedati ne eno ne drugo ampak sem upal da boš že sam razbral iz spota.. Gre za pogon xDrive očitno nobeden od vas še ni slišal zanj, če že silite z bmw avtomobili na zadnji pogon v ekstremne zasnežene klance. S tem pa sem tudi hotel ovreči trditev "Bmw ima najslabšo možno varianto pogona na kolesa."
Glede pokvarljivosti pa tako v 25 letih na bmwjih in 1,5 milijona kilometrov ni blo NOBENE omembe vredne okvare pri nas. Največja okvara je bila okvara senzorja pri odmični gredi pri 523i, to pa nevem, če je omembe vredno! In ja bmw tudi sestavljajo v ponedeljek zjutraj in vsaka stvar se lahko pokvari in iztroši pri koncu življenske dobe.. Pri okvarah pa je treba še upoštevati ali je bilo vozilo primerno vzdrževano in servisirano, ko je do okvare prišlo? Ali gre za vozilo uvoženo z prevrtenimi kilometri? Pri takih primerih pa se dovzetnost za okvare seveda poveča.
Lahko tudi povem da sem prevozil 20.000km z zadnjim pogonom v vseh razmerah in je neumno trditi, da če z 20let starim bmw odltimerjem ne prideš v zasnežen klanec, da zdaj tudi z nobenim novejšim in naprednejšim bmwjem ne..
Pa da nebo kdo reku da vsak svojega konja hvali:
Imam hondo accord sprednji pogon in sem z njo prav zadovoljen, če pa bi imel možnost si privoščiti bi bil to novejši bmw z zadnjim pogonom, vendar to žal ni tako v teh časih..
Napiše se Volkswagen - VWDaNiLo napisal/-a:BMW-bolše meti Wolksvagen
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
-
- vplinjač
- Prispevkov: 268
- Pridružen: Po Sep 24, 2012 6:11 pm
- Kraj: spodnja Idrija
Re: Nabijalnik
Adac je nemska organizacija, tam pa imajo tudi dosti vecji procent bmw-jev tako da je logicno tudi pokvarjenih vec.
Edit: po lestvici adac do 2009 v kategoriji terenskih vozil zaseda 1 in 2 mesto, mini (bmw) je v svoji kategoriji na prvem mestu in na splosno je v vsaki kategoriji med prvimi 4. Ker pich tvoja izjava se je slisala kot da je najmanj dvajseti.
Edit: po lestvici adac do 2009 v kategoriji terenskih vozil zaseda 1 in 2 mesto, mini (bmw) je v svoji kategoriji na prvem mestu in na splosno je v vsaki kategoriji med prvimi 4. Ker pich tvoja izjava se je slisala kot da je najmanj dvajseti.
Two stroke only!!
Re: Nabijalnik
če rabte po snegu rit, si kupte traktor, če rabte terenca kupte pinzgauer če rabte avto pa vw
dizel sploh ne!