Elektronski vžig z variabilnim predvžigom
Elektronski vžig z variabilnim predvžigom
Nedavno tega sem se prvič srečal v živo z variabilnim predvžigom in ker mi je bilo to neznano sem se pozanimal direktno pri proizvajalcu. Ta konec tedna sem bil na karting sejmu v Ofenbahu v Nemčiji, kjer je imel svoj razstavni prostor tudi PVL. Iz pogovora lako povzamem.
Poznamo: analogni elektronski vžig, ki ima fiksni predvžig in digitalni elektronski vžig, ki ima programsko nastavljivo krivuljo predvžiga. Digitalni elektronski vžig pride iz tovarne z testno krivuljo, ki ni krivulja namenjena uporabi. Kupec kot je KTM, Piago, Derbi in drugi polek vžiga kupijo še programsko opremo s katero sprogramrajo krivuljo za določen model motorja in jo običajno tudi zapečejo, ali mehansko blokirajo.
Torej, tovarniška elektronika ni primerna za uporabo, tudi nobena druga elektronika ni sprogramirana za Tomosa.
Lahko pa za cca300€ kupite programsko opremo in sami sprogramirate krivuljo predvžiga, vendar za to potrebujete tudi tester za motor in verjetno nekaj teoretičnega znanja.
Poznamo: analogni elektronski vžig, ki ima fiksni predvžig in digitalni elektronski vžig, ki ima programsko nastavljivo krivuljo predvžiga. Digitalni elektronski vžig pride iz tovarne z testno krivuljo, ki ni krivulja namenjena uporabi. Kupec kot je KTM, Piago, Derbi in drugi polek vžiga kupijo še programsko opremo s katero sprogramrajo krivuljo za določen model motorja in jo običajno tudi zapečejo, ali mehansko blokirajo.
Torej, tovarniška elektronika ni primerna za uporabo, tudi nobena druga elektronika ni sprogramirana za Tomosa.
Lahko pa za cca300€ kupite programsko opremo in sami sprogramirate krivuljo predvžiga, vendar za to potrebujete tudi tester za motor in verjetno nekaj teoretičnega znanja.
Re: Elektronski vžig z variabilnim predvžigom
Sem šou preverit na e-bay in našel ponudnika elektronskih vžigov z 13 stopinjskim varibilnim predvžigom (kao univerzalnim), vendar to ni proizvajalec vžigov, kot so PVL, Seletra, ali naš AET Tolmin, ampak trgovec.
Re: Elektronski vžig z variabilnim predvžigom
če pričakujete da bo o tem tekla kakšna debata bo treba še kakšen link dat drugače je samo mlatenje prazne slame
Re: Elektronski vžig z variabilnim predvžigom
Če kdo ne verjame naj kar sam preveri pri proizvajalcih, je pa to mišljeno kot opozorilo pred nakupom.
Re: Elektronski vžig z variabilnim predvžigom
Variabilni vžigi so dobri za motorje s širokim razponom uporabne moči. Pri visoko vrtečih mašinah niti ne pridejo toliko do izraza, ker so padci vrtljajev pri prestavljanju zelo majhni.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Elektronski vžig z variabilnim predvžigom
No karting ima predpisanega fiksnega, pa sploh nima prestav. 100ccm gokarti imajo cca 23Kw z fiksnim predvžigom. 125ccm z prestavami pa 35Kw, prav tako z fiksnim predvžigom.
Re: Elektronski vžig z variabilnim predvžigom
Imam en vžig od gokarta, mislim da 100cc, selettra. Mislim tudi, da ima sprogramirano krivuljo za predvžig.
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Elektronski vžig z variabilnim predvžigom
še vedno noben ni predstavil kakega proizvoda kot je to želel uporabnik lojze.
jaz vem za firmo ignitech iz Češke ki izdeluje elektroniko za motorje. našel sem cenik za programiran vžig in sploh ni tako drag. cena je 133€.
drugače pa je moje mnenje da se takšne malenkosti sicer poznajo vendar pri takšnih močeh kot jo dosega povprečen navit moped sploh ni opazne razlike. verjetno najboljša opcija je še vedno zmanjševanje teže. zasledil sem podatek da je 5kg=1km. tako da bi z recimo lažjimi kolesi in lažjim okvirjem pridobili dosti več kot z programiranjem krivulje vžiga. tudi teža voznika je ZELO pomeben dejavnik, ki ga marsikdo pozablja.
spet po drugi strani pa mislim da se je potrebno posvetiti vsakem detajlu (kamen na kamen palača), ampak pri tem preučiti dejanske in finančne učinke.
jaz vem za firmo ignitech iz Češke ki izdeluje elektroniko za motorje. našel sem cenik za programiran vžig in sploh ni tako drag. cena je 133€.
drugače pa je moje mnenje da se takšne malenkosti sicer poznajo vendar pri takšnih močeh kot jo dosega povprečen navit moped sploh ni opazne razlike. verjetno najboljša opcija je še vedno zmanjševanje teže. zasledil sem podatek da je 5kg=1km. tako da bi z recimo lažjimi kolesi in lažjim okvirjem pridobili dosti več kot z programiranjem krivulje vžiga. tudi teža voznika je ZELO pomeben dejavnik, ki ga marsikdo pozablja.
spet po drugi strani pa mislim da se je potrebno posvetiti vsakem detajlu (kamen na kamen palača), ampak pri tem preučiti dejanske in finančne učinke.
Re: Elektronski vžig z variabilnim predvžigom
Po CIK pravilniku 100ccm gokart ni smel imeti več kot 3 stopinje odstipanja. Lahko preveriš z stroboskopsko lučko. Seveda pa so tudi tu goljufali in možno je da imaš prav. Preverjanje je najboljša rešitev.ro-bi napisal/-a:Imam en vžig od gokarta, mislim da 100cc, selettra. Mislim tudi, da ima sprogramirano krivuljo za predvžig.
Re: Elektronski vžig z variabilnim predvžigom
Tak vžig je še najboljši za motocross motorje, koristen bi bil tudi za gokarde, a pravila so pravila.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa