pozdravljeni!
Mi zna kdo povedat, kaj potrebujem če se lotim kupovanja mopeda na hrvaškem(zdaj ko so v EU)..nameravam stvar nato registrirat pri nas..da ne bo problemov hvala!
Kar jaz vem, nemoreš uvozit motorja, če nima homologacije EURO 5 ali več..
Nisem ziher da je euro 5, lahko je tudi 4 ali 3, nevem točno...
Kakšen tanovi moped ki gre 25 mislim da ima to homologacijo..
Vem da se je zataknilo že pri uvozu SM125 tomosa pri uvozu iz srbije, ker je to začelo veljati nekje leta 2008 in jih niso mogli nazaj gor pripeljat ko je dol nekaj propadlo..
Lahko pa seveda ti pripelješ motor gor. Edino nevem če ti ga znajo zaplenit ker nisi ti lastnik.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Hm..kaj pa če je oldtimer? Se tudi tam zatakne? Če je moped letnik 84 v tem mojem primeru. Ni tako, da so potem malo manj zajebani?Saj se enaki mopedi iz enakih delov sestavljeni vozijo po naših cestah..
"Za registracijo vozil v Sloveniji ne bo treba opraviti postopka sprostitve v prost promet in plačati carinskih dajatev. Kadar pa bo oseba želela v Sloveniji registrirati vozilo, kupljeno oz. registrirano na Hrvaškem, bo še vedno treba plačati nekatere davke:
• za novo vozilo DDV, davek na motorna vozila in okoljsko dajatev,
• za rabljeno vozilo davek na motorna vozila in okoljsko dajatev."
To sem našel..pač to je stopilo v veljavo od 1. julija 2013, ko je stopila Hrvaška v EU. A to pomeni da zajbancij ne bo pri registraciji?
Pod postopek sprostitve v prost promet razumem tiste homologacije in petkrat overjene pogodbe in to..?
Narobe, sprostitev v prost promet pomeni "carinjenje" (tega ni več in zato ne rabiš) . Ne moreš pa ga registrirat če nimaš homologacije (old timer je ne rabi, samo če se ne motim rabiš en kup druge papirologije, da je sploh old timer) . Euro norme za motorje (trenutno) niso pomembne.
lp
zdravo, ko vidim da teče debata o oldtimerjih itd..
al je tuki kakšen strokovnjak ko bi mi znal povedat:
imam motor ki je oldtimer (pony express l.1971)
in se ga obravnava kot normalen motor (tako kot 50ccm skuterji...)
in mam status starodobnika ampak so mi rekli v društvu da rabi tudi homologacijo ker ni bil nikoli prej registreran v državi.. je pa že od začetka v sloveniji ni uvožen al pa kaj podobnega..
pol me pa zanima a je sploh fora da maš za oldtimerja če rebiš pol še homologacijo?
vem da je če je oldtimer zavarovanje 90% ceneje pa registracija tud nekaj malega samo...
a ve kdo kaj več o teh stvareh?
Homologacija stane 98 € (vsaj za avto), tistih 90 % popusta pri zavarovanju pa se pri mopedu tako malo pozna, da boš moral imeti registrirano desetletje ali več, da si boš noter prinesel stroške certifikata in homologacije.
Jaz ga ne bi obravnaval kot starodobnika. Ne boš kaj dosti pridobil..
Razen če nimaš dokumentov za registracijo, potem si boš s homologacijo (če ti jo opravijo) olajšal pot do tablice, vsaj tako je bilo.