Nabijalnik

Vse kar vam pade na pamet
Odgovori
franc
vplinjač
Prispevkov: 385
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a franc »

Za 530 ti ne morem svetovat, če imaš denar za novega oz. dobro ohranjenega 690, pa je nekako takole: Meni na 36 000 km še ni crknilo nič omembe vrednega. 62 KM in 150kg ("mokre" vage- pripravljen za vožnjo) . Ravno udoben ni, ni pa problem tudi daljša vožnja. Če ti dela servise servis potem je to 150-250€ (če jih sam je neka slaba polovica) .
Meni gume v povprečju zdržijo 8k km, lahko pa jih "poradira" v par 100 m (enkrat se zaplezaš pa ni zadnje gume) . Zdržal naj bi brez nekih resnih problemov 50-75 000 km, potem pa je treba menjat oz. obnovit "zgornji del" (bat, ventili, ipd) .
Problem je lahko s črpalko za bencin, vbrizgovalnimi šobami, ima kup elektronike (če to začne kaj nagajat je veselo). Pokajo vijaki, ki držijo zadnji del (odvisno kako delaš z njim, meni niso še nikoli) . Če hočeš še komplet cestnih gum (19/17 col) moraš dodat cca 1-3k€ (odvisno kaj ti uspe dobiti in koliko se ti da "šraufati" , z diski ali brez itd) . Če se preveč ne "valjaš" je zadeva kar trpežna, drugače pa tako kot vsaka stvar. Če padeš je lahko par prask ali pa par K€, odvisno od "sreče" , to ni moped in teža naredi svoje.
Zavedaj se da je to "allround" zadeva pa ni nikjer pretirano dobra, ampak boljšega (serijskega) "vsestranskega" motorja mislim da trenutno ni.
lp
Uporabniški avatar
nejc124
predelana mašina
Prispevkov: 1530
Pridružen: To Sep 01, 2009 2:17 pm
Kraj: Stična

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a nejc124 »

http://www.radiocapris.si/novice/n/tomo ... a-v-kopru-

evo tomos spet sestavla mopede v kopru.
Motociklizem = privilegij za izbrance.

Piješ merlot fukaš povsod,
piješ teran fukaš usak dan,
piješ CVIČK adijo tičk. ;D

http://www.youtube.com/watch?v=IqtT7ezvBKc


ce si sam pripravljas drva te dvakrat pogrejejo! ;)
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a golnar »

a35 napisal/-a:no ja sej tut tale xt ni napačen ampak mi je vseeno bol všeč ktm, glede vzdržvanja sem pripravljen dat ene 700e letno, sepravi servis konec sezone, bolje me skrbi da bi bilo potrebno delati servise med letom, saj se veliko vozim, tut na kašne dalše ture, in res nebi rad ustal brez motorja čez sezono..
takle model mi je kot supermoto najbolj ušeč http://www.youtube.com/watch?v=z4rIplL_GIM
drugače pa tudi tisti iz zgornjega linka.. glede cene motorja kot novega me ne skrbi preveč ker mam kar nekaj našparano, če pa bom kupil rabljenega bom pa gledal da bo tipitopi..
veliko je odvisno kolk si pripravljen za motor odštet. glede na to kar si zapisal kako bi se vozil, je za tak stil vožnje namenjena yamaha xt, če ti je všeč supermoto, potem je taprava xtx, če ti je všeč malo bolj terensko potovalna verzija vzameš xt 660z tenere. to je od yamahe. ktm je imel včasih naprodaj tamalega 640 adventureja, ta bi tudi pasal za tvoje želje, morda pride v poštev tudi bmw gs 800, samo to je že enduro potovalnik. ti so mi trenutno padli na pamet. na nobenem od omenjenih motorjev načeloma ni menjav bata, ojnic in teh zadev, morda je še najbolj občutljiv ktm, ki je najbolj navit, samo ga danes nažalost tako ali tako ni več v prodaji, tut ktm se je zgubu v 1200cc kobilah...
če bi pa rad malo bolj konkretno se pelal čez ovinke, potem pa treba vzet kakšen bolj resen supermoto ala zgoraj predlagan SMC, ker yamaha xtx je supermoto bolj na pogled kolkr v ovinku (beri: prešvoh)
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
a35
glava cilindra
Prispevkov: 579
Pridružen: Sr Sep 12, 2012 11:26 am
Kraj: ljubljana

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a a35 »

u res vam hvala za tele odgovore, ste zadeli bistvo kaj sm hotu slišat, nekaj mi je najbol ušeč ktm 690, glih zato k ma moč, potem pa lahko zberam a bom meu supermoto al bl soft enduro al kako se že reče.. glede servisou bi sigurno vsake konec sezone naredil pošten servis, saj bi motor imel za dalj časa.
samo še nekaj me zanima pri temu ktmju, če se odločm predelat v supermoto morm dt gor druge feltne, pa diske ane? a je treba pol tut kej montizerje tršat? in pa predvsem če je to dobro za motor? al s tem kej bisvenga spremeniš mutorju..

za "predstavitev yamahae pa vseeno hvala sam mi res ni ušeč :D

lp
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
franc
vplinjač
Prispevkov: 385
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a franc »

Predelava enduro/supermoto je lažja pri modelu enduro. Supermoto je težje predelat v enduro (nekaj v zvezi s predtekom, zavornimi čeljustmi itd) . Če hočeš enduro predelat rabiš feltne, v homologaciji je opcija 19/17 (diski so opcijski, če se ti jih da prestavljat ne rabiš "dvojno" je pa hudo zamudno) . Rabiš še druge zobnike, ker rabiš drugo razmerje. Če se misliš vozit samo po cesti in samo izjemoma po kakšnem makadamu, potem raje poišči supermoto (SMC-ja) in ne rabiš dodatnih felten. Gre pa endura čisto solidno po cesti tudi s kombinacijo 21/18 koles in malo bolj cestnimi gumami (bolj težko gre "počez" ampak lega pa ni problem) . Motor gre brez problema preko 180km/h ampak ga pri nekih 140 km/h rado začne "stresati" (head shake) , verjetno je to bolj posledica gum in nastavitev vzmetenja ampak to ni ravno resen problem, ker imaš že pri nižjih hitrostih dosti dela z zračnim uporom (pokončno sedenje, široko krmilo... ) , pa je idealna hitrost 90-120km/h, hitreje postane "naporno" .
Predlava sama ne vpliva na motor, vzmetenje je polno nastavljivo (ni ravno špica Ktm-ove ponudbe, ampak še vedno par razredov boljše od primerljivih) , na cesti vzmeti niso toliko pomembne (par kil gor ali dol) , na terenu pa je (predvsem zadnji) hitro premehek, motor je serijsko "nastavljen" za voznika nekih 75 kg (statistika in povprečja... ) tako da če si težji in bi rad kaj skakal, rabiš trši feder.
lp
a35
glava cilindra
Prispevkov: 579
Pridružen: Sr Sep 12, 2012 11:26 am
Kraj: ljubljana

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a a35 »

glede na to kaj sm slišo zdej od tebe, ki si tuu lastiš ta motor bom verjetno kar smcja uzeu,nekaj zelo po terenu se nebom peljal, oziroma nebom skakal in izvajal nekih hudih pritiskou na motor, kvečjem kakšna vožnja skohi gozdno cesto itd. verjetno bom kupil motor kar v supermoto stilu tako kot si predlagal, morem pa se vseeno še pozanimat za exc 510 kako se to kaj odnese pri predelavi v supermoto in pri vzdrževanju, vsekakor se nočem prenaglit pri nakupu saj planiram motor imeti nekaj časa.

hvala za vse odgovore ste mi zalo pomagali in odgovorili na skoraj vsa uprašanja, ki so se mi zastavila :D

lp
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
franc
vplinjač
Prispevkov: 385
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a franc »

EXC je bistveno bolj "divja" zadeva in zahteva tudi bistveno več vzdrževanja.
lp
iskrademon
auspuh
Prispevkov: 908
Pridružen: To Nov 01, 2011 6:06 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a iskrademon »

kakšna fajna dirkaška igrca?
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a Pich »

iskrademon napisal/-a:kakšna fajna dirkaška igrca?
Trackmanija, najboljša.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
iskrademon
auspuh
Prispevkov: 908
Pridružen: To Nov 01, 2011 6:06 pm

Re: Nabijalnik

Odgovor Napisal/-a iskrademon »

Že špilo,pa sm se naveličal :D
Odgovori