bat in ojnica

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
franc
vplinjač
Prispevkov: 381
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: bat in ojnica

Odgovor Napisal/-a franc »

Olje kaj dosti veze z vzdržljivostjo ojnice nima. 42 bat je pač težji in "ustvarja" večje pritiske, s tem je ojnica bolj obremenjena in jo prej "odnese" . Ni pa nobenega pravila kdaj.
lp
tincek
kriva felna
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne Okt 27, 2013 10:44 am

Re: bat in ojnica

Odgovor Napisal/-a tincek »

ne mislo sem da nea ojnica dobi lufta, drugača pa sta 12 in 10 isti ,10 je bol vzdrežliva ker ima močnejši zgorni ležaj
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: bat in ojnica

Odgovor Napisal/-a cerar »

franc napisal/-a:Olje kaj dosti veze z vzdržljivostjo ojnice nima. 42 bat je pač težji in "ustvarja" večje pritiske, s tem je ojnica bolj obremenjena in jo prej "odnese" . Ni pa nobenega pravila kdaj.
lp
seveda ma olje veze z vzdržljivostjo ;)

kvalitetnejše olje se dalj časa "obrdži" v ležaju, sepravi boljše mazanje in manjša obraba iglic ter tekalne površine ležaja in sornika > daljša življenska doba. Ista zgodba kot pri mazanju valja..
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Tomos fan
zobnik
Prispevkov: 197
Pridružen: Ne Sep 08, 2013 7:52 pm
Kraj: Okolica škofje loke

Re: bat in ojnica

Odgovor Napisal/-a Tomos fan »

cerar napisal/-a:
franc napisal/-a:Olje kaj dosti veze z vzdržljivostjo ojnice nima. 42 bat je pač težji in "ustvarja" večje pritiske, s tem je ojnica bolj obremenjena in jo prej "odnese" . Ni pa nobenega pravila kdaj.
lp
seveda ma olje veze z vzdržljivostjo ;)

kvalitetnejše olje se dalj časa "obrdži" v ležaju, sepravi boljše mazanje in manjša obraba iglic ter tekalne površine ležaja in sornika > daljša življenska doba. Ista zgodba kot pri mazanju valja..

Ja sej zdaj dedu popravljam sestko pa sem odprl cilinder in snel bat in videl da ma ojnica ogromno lufta,ma pa 38 cilinder in vse original,poi pa vn stocim olje pa vidim da je notri dvtaktool od petrola :lol: :lol:
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6819
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: bat in ojnica

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

100% je olje krivo ja ! :roll: pa preveč si levih ovinkov delo ...
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: bat in ojnica

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Tomos fan napisal/-a:
cerar napisal/-a:
franc napisal/-a:Olje kaj dosti veze z vzdržljivostjo ojnice nima. 42 bat je pač težji in "ustvarja" večje pritiske, s tem je ojnica bolj obremenjena in jo prej "odnese" . Ni pa nobenega pravila kdaj.
lp
seveda ma olje veze z vzdržljivostjo ;)

kvalitetnejše olje se dalj časa "obrdži" v ležaju, sepravi boljše mazanje in manjša obraba iglic ter tekalne površine ležaja in sornika > daljša življenska doba. Ista zgodba kot pri mazanju valja..

Ja sej zdaj dedu popravljam sestko pa sem odprl cilinder in snel bat in videl da ma ojnica ogromno lufta,ma pa 38 cilinder in vse original,poi pa vn stocim olje pa vidim da je notri dvtaktool od petrola :lol: :lol:
Kakšen pa imaš recept za prepoznavo olja? Daj nam malo opiši, men bi velikokrat prav prišlo, da bi vedel kakšno olje je v motorju.
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: bat in ojnica

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

Od petrola je modre barve. Saj včasih je bil. Ampak mislm da je tut od husqvarne olje modre barve, tko da se ta teorija tle podre :D Mogoče pa nardi kemično analizo 8-)
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: bat in ojnica

Odgovor Napisal/-a KVAS »

zankrzan napisal/-a:Od petrola je modre barve. Saj včasih je bil. Ampak mislm da je tut od husqvarne olje modre barve, tko da se ta teorija tle podre :D Mogoče pa nardi kemično analizo 8-)
Pi... kržan vs vesele si mi zdej pokvaru, a ne vidš da se zjbavam :D
Uporabniški avatar
zankrzan
Mojster
Prispevkov: 1200
Pridružen: To Mar 27, 2012 4:00 pm
Kraj: Prelog, okolica Domžal

Re: bat in ojnica

Odgovor Napisal/-a zankrzan »

KVAS napisal/-a:
zankrzan napisal/-a:Od petrola je modre barve. Saj včasih je bil. Ampak mislm da je tut od husqvarne olje modre barve, tko da se ta teorija tle podre :D Mogoče pa nardi kemično analizo 8-)
Pi... kržan vs vesele si mi zdej pokvaru, a ne vidš da se zjbavam :D
vem da si se zajbavu ;)
colibrit12
auspuh lager
Prispevkov: 21
Pridružen: To Okt 15, 2013 8:30 pm

Re: bat in ojnica

Odgovor Napisal/-a colibrit12 »

franc napisal/-a:Trojka ima Puhov motor 14-tica Tomosovega (tako piše v zgodovini Tomosa) . Original trojkin cilinder je imel prevleko (hardkrom ali kar se je takrat uporabljalo) , kakšne kvalitete je bil se mi ne sanja. Mi pa gre na smeh, ko se začne govoriti o "specialnih" izvedbah za vojsko in policijo (o tem se je veliko govorilo pa nikoli videlo) , nekaj takega kot je bil vsak pes, ki je saj malo spominjal na nemškega ovčarja "policajski" , pa ga niso vzeli ker je bil "prepameten" ali kaj podobnega.
lp
Tebi se očitno prav nič ne sanja, kar dokazuje tvoja objava:
franc napisal/-a:..42 bat je pač težji in "ustvarja" večje pritiske, s tem je ojnica bolj obremenjena in jo prej "odnese" ...
lp
Ti to resno? Nekaterim očitno ni jasno, kaj pomeni večja gibna prostornina niti zakaj je motor z večjo prostornino močnejši. Nekateri so pač prepričani, da je to zaradi teže bata :roll:

cerar napisal/-a:
franc napisal/-a:Olje kaj dosti veze z vzdržljivostjo ojnice nima. 42 bat je pač težji in "ustvarja" večje pritiske, s tem je ojnica bolj obremenjena in jo prej "odnese" . Ni pa nobenega pravila kdaj.
lp
seveda ma olje veze z vzdržljivostjo ;)

kvalitetnejše olje se dalj časa "obrdži" v ležaju, sepravi boljše mazanje in manjša obraba iglic ter tekalne površine ležaja in sornika > daljša življenska doba. Ista zgodba kot pri mazanju valja..
Ta izjava bo resnična.Mazanje mora bit čimboljše, kar se doseže s kvalitetnim oljem, saj se s tem poviša življenska doba gibajočih se delov.


Drugače pa je tako, da je trojka 14 dni nazaj prvič zalaufala z brušenim cilindrom, popiljenimi kanali, 43L batom in 38 glavo. Ojnica je Top racing, NSK glavni ležaji, nova sklopka, spremenjeni prenosi v menjalniku, povrtan vplinjač na 14mm, diza 70 in s končno hitrostjo 84km/h (merjeno s gps-om). Menjalnik je še vedno na tri prestave, manjka mu četrta, pri vožnji v hrib pa ni čutit potrebe po prestavljanju v nižjo prestavo. Vglavnem, plan je dosežen, obenem pa se zahavljujem vsem za vaše odgovore, tako konstruktivne kot nekonstruktivne.
Odgovori