bat in ojnica
Re: bat in ojnica
Olje kaj dosti veze z vzdržljivostjo ojnice nima. 42 bat je pač težji in "ustvarja" večje pritiske, s tem je ojnica bolj obremenjena in jo prej "odnese" . Ni pa nobenega pravila kdaj.
lp
lp
Re: bat in ojnica
ne mislo sem da nea ojnica dobi lufta, drugača pa sta 12 in 10 isti ,10 je bol vzdrežliva ker ima močnejši zgorni ležaj
Re: bat in ojnica
seveda ma olje veze z vzdržljivostjofranc napisal/-a:Olje kaj dosti veze z vzdržljivostjo ojnice nima. 42 bat je pač težji in "ustvarja" večje pritiske, s tem je ojnica bolj obremenjena in jo prej "odnese" . Ni pa nobenega pravila kdaj.
lp
kvalitetnejše olje se dalj časa "obrdži" v ležaju, sepravi boljše mazanje in manjša obraba iglic ter tekalne površine ležaja in sornika > daljša življenska doba. Ista zgodba kot pri mazanju valja..
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: bat in ojnica
cerar napisal/-a:seveda ma olje veze z vzdržljivostjofranc napisal/-a:Olje kaj dosti veze z vzdržljivostjo ojnice nima. 42 bat je pač težji in "ustvarja" večje pritiske, s tem je ojnica bolj obremenjena in jo prej "odnese" . Ni pa nobenega pravila kdaj.
lp
kvalitetnejše olje se dalj časa "obrdži" v ležaju, sepravi boljše mazanje in manjša obraba iglic ter tekalne površine ležaja in sornika > daljša življenska doba. Ista zgodba kot pri mazanju valja..
Ja sej zdaj dedu popravljam sestko pa sem odprl cilinder in snel bat in videl da ma ojnica ogromno lufta,ma pa 38 cilinder in vse original,poi pa vn stocim olje pa vidim da je notri dvtaktool od petrola
Re: bat in ojnica
100% je olje krivo ja ! pa preveč si levih ovinkov delo ...
Re: bat in ojnica
Kakšen pa imaš recept za prepoznavo olja? Daj nam malo opiši, men bi velikokrat prav prišlo, da bi vedel kakšno olje je v motorju.Tomos fan napisal/-a:cerar napisal/-a:seveda ma olje veze z vzdržljivostjofranc napisal/-a:Olje kaj dosti veze z vzdržljivostjo ojnice nima. 42 bat je pač težji in "ustvarja" večje pritiske, s tem je ojnica bolj obremenjena in jo prej "odnese" . Ni pa nobenega pravila kdaj.
lp
kvalitetnejše olje se dalj časa "obrdži" v ležaju, sepravi boljše mazanje in manjša obraba iglic ter tekalne površine ležaja in sornika > daljša življenska doba. Ista zgodba kot pri mazanju valja..
Ja sej zdaj dedu popravljam sestko pa sem odprl cilinder in snel bat in videl da ma ojnica ogromno lufta,ma pa 38 cilinder in vse original,poi pa vn stocim olje pa vidim da je notri dvtaktool od petrola
Re: bat in ojnica
Od petrola je modre barve. Saj včasih je bil. Ampak mislm da je tut od husqvarne olje modre barve, tko da se ta teorija tle podre Mogoče pa nardi kemično analizo
Re: bat in ojnica
Pi... kržan vs vesele si mi zdej pokvaru, a ne vidš da se zjbavamzankrzan napisal/-a:Od petrola je modre barve. Saj včasih je bil. Ampak mislm da je tut od husqvarne olje modre barve, tko da se ta teorija tle podre Mogoče pa nardi kemično analizo
Re: bat in ojnica
vem da si se zajbavuKVAS napisal/-a:Pi... kržan vs vesele si mi zdej pokvaru, a ne vidš da se zjbavamzankrzan napisal/-a:Od petrola je modre barve. Saj včasih je bil. Ampak mislm da je tut od husqvarne olje modre barve, tko da se ta teorija tle podre Mogoče pa nardi kemično analizo
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 21
- Pridružen: To Okt 15, 2013 8:30 pm
Re: bat in ojnica
Tebi se očitno prav nič ne sanja, kar dokazuje tvoja objava:franc napisal/-a:Trojka ima Puhov motor 14-tica Tomosovega (tako piše v zgodovini Tomosa) . Original trojkin cilinder je imel prevleko (hardkrom ali kar se je takrat uporabljalo) , kakšne kvalitete je bil se mi ne sanja. Mi pa gre na smeh, ko se začne govoriti o "specialnih" izvedbah za vojsko in policijo (o tem se je veliko govorilo pa nikoli videlo) , nekaj takega kot je bil vsak pes, ki je saj malo spominjal na nemškega ovčarja "policajski" , pa ga niso vzeli ker je bil "prepameten" ali kaj podobnega.
lp
Ti to resno? Nekaterim očitno ni jasno, kaj pomeni večja gibna prostornina niti zakaj je motor z večjo prostornino močnejši. Nekateri so pač prepričani, da je to zaradi teže batafranc napisal/-a:..42 bat je pač težji in "ustvarja" večje pritiske, s tem je ojnica bolj obremenjena in jo prej "odnese" ...
lp
Ta izjava bo resnična.Mazanje mora bit čimboljše, kar se doseže s kvalitetnim oljem, saj se s tem poviša življenska doba gibajočih se delov.cerar napisal/-a:seveda ma olje veze z vzdržljivostjofranc napisal/-a:Olje kaj dosti veze z vzdržljivostjo ojnice nima. 42 bat je pač težji in "ustvarja" večje pritiske, s tem je ojnica bolj obremenjena in jo prej "odnese" . Ni pa nobenega pravila kdaj.
lp
kvalitetnejše olje se dalj časa "obrdži" v ležaju, sepravi boljše mazanje in manjša obraba iglic ter tekalne površine ležaja in sornika > daljša življenska doba. Ista zgodba kot pri mazanju valja..
Drugače pa je tako, da je trojka 14 dni nazaj prvič zalaufala z brušenim cilindrom, popiljenimi kanali, 43L batom in 38 glavo. Ojnica je Top racing, NSK glavni ležaji, nova sklopka, spremenjeni prenosi v menjalniku, povrtan vplinjač na 14mm, diza 70 in s končno hitrostjo 84km/h (merjeno s gps-om). Menjalnik je še vedno na tri prestave, manjka mu četrta, pri vožnji v hrib pa ni čutit potrebe po prestavljanju v nižjo prestavo. Vglavnem, plan je dosežen, obenem pa se zahavljujem vsem za vaše odgovore, tako konstruktivne kot nekonstruktivne.