bat in ojnica
Re: bat in ojnica
Meni je pred mnogomi leti letel apn 4 okrog 90, pa je imel original tomos ojnico in je držal, dokler sem ga imel, to je cca 3 leta priganjanja.
In brez resonance ti nikoli ne bo šlo 80
In brez resonance ti nikoli ne bo šlo 80
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 21
- Pridružen: To Okt 15, 2013 8:30 pm
Re: bat in ojnica
A ma nemoj. Potem pa mi objasni razliko v ceni. Namreč rocket ojnica je dražja od ckr.Top racing ojnica pa je dražja od rocket. Torej je top racing en drek, ckr, ki je najcenejši od vseh, je top šit roba, rocket, ki pa je vmes, je pa zanič???Torej, kdo potem nalaga za dva jumbo jet-a? In zakaj ne bi šla trojka 80km/h? Sem že pisal o tem, da obstaja pestra izbira menjalniških prenosov.Če si vedno in res vedno imel mopede,potem žal nikoli nisi mel trojke. Nabavi eno, pa jo preštudiraj, potem pa se čudi tehniki In ja, mogoče krajšan bat Ni nujno da to bo.Pich napisal/-a:Zdaj si pa naložu za dva jumbo jeta s prikolico. Vedno ma res vedno sem imel mopede, ki so leteli čez 90 kmh, pa mi ni nikoli sezulo L obročka. Vertex bat sodi v kategorijo ala konig ( bivši elko ) in rocket ojnica nikakor ni boljša od ckr-a, precej slabša. Če ti bo Šla trojka 80 v kar močno dvomim, še vedno ne bo močnejša od bt-ja v katerega daja folk ckr ojnice in meteor bate. In mogoče skrajšan bat praviš, s tem stavkom si mi povedal kakšno je tvoje znanje o tuningu. Pa veliko sreče pri tuningu, jo boš potreboval.colibrit12 napisal/-a:Ja, le kako se ne bom spravljal zraven kot lačen srat, če pa dobivam odgovore v smislu ckr + meteor.CKR ojnico sem imel.Je BE sesulo ko ništa na 40L batu. Pa je bilo oboje novo skupi dano.Meteor bati pa tut niso neki višek tehnologije glede na to, da mi je na 38L sezulo L obroček in to ne samo na enem batu. Zato sprašujem za neko kvaliteto. Včasih smo rocket ojnice montirali, te pa so delovale bp na 11500rpm.Z vertexi je bilo celo sranje, ko je štift od L obročka padel ven iz bata.Najbolje so se obnesli original koenig bati, sam kje dobit je pa cela znanost, sploh 42,5L / 12.
In zakaj delam tulk skrbi? Zato, ker hočem da stvar deluje b.p., ne pa da 3 tedne šraufam, da se lahko potem 15 minut vozim. Glede original izpuha je pa tako: V našem koncu je živel človek, ki je trojko napilu na 90km/h. Kaj je bilo točno v motorju nimam pojma, je pa res, da je imel gor original auspuh vendar brez unega dušilca na dva rorčka. Meni je point napilit trojko na 80km/h, kar pa ob pestri izbiri prenosov v menjalniku in ob pestri izbiri prednjega in zadnjega zobnika teoretično ni težko. Je pa res, da se za to potrebuje nekaj več moči, da ni ob 1% klanca treba moped rinit. Setup pa naj bi bil: 42,5L, 38 glava, brez tesnila med glavo in cilindrom, popiljeni kanali, povrtan frgazer, večja diza, mogoče tudi skrajšan bat.
Mogoče ne bo šlo 80 brez resonance, ampak konec koncev sem imel ATX-a, s 40L batom, original 12 frgazerjem z original dizami, popiljenimi kanali, z original auspuhom (pa vsi vemo kakšen je bil original auspuh na teh jajcih) le da je bil brez pokrovčka na koncu dulca, s 13/33 prenosi, z znižano glavo in končno 75km/h. Z resonanco mf power (pa ne s tisto šminkersko cobro,ampak s tisto prvih mf powerc, ki so bile na trgu.Večina vas se jih ne spomne, ker ste se takrat še učili lulat v plenice), pa je bila končna 85.Po ravnem, da ne bo pomote.ro-bi napisal/-a:Meni je pred mnogomi leti letel apn 4 okrog 90, pa je imel original tomos ojnico in je držal, dokler sem ga imel, to je cca 3 leta priganjanja.
In brez resonance ti nikoli ne bo šlo 80
Kanalov še nisem preštudiral. To pride na vrsto po brušenju cilindra. Cilinder je brušenja potreben,ker je kr oreng obdelan :S Zakaj ne bi bila 38 glava ok za na 42,5? 42,5 glave se ne da dobit. V originalu sta obstajali le te dve. In 38mm glava ustvari višjo kompresijo in to ne samo zaradi manjšega premera,ampak tudi zaradi oblike. Pozabil sem tudi omenit, da bosta bloka popiljena, ker imata rob na delu, kjer pride cilinder na bloka. Tega roba recimo apn,atx,bt ipd. bloki nimajo.zankrzan napisal/-a:Da ne boš razumel kot da te zafrkavam. KOLIKO bodo popiljeni kanali? Oz. kakšni bojo koti odpiranja kanalov? Krajšanje bata pomeni spreminjanje odprtja vsisnega kanala. Tudi 38 glava na 42,5 cilinder ni neka zlo dobra rešitev. Precej boljše bi se obnesla 42,5 glava s pravilno obliko zgorevalnega prostora.colibrit12 napisal/-a:Ja, le kako se ne bom spravljal zraven kot lačen srat, če pa dobivam odgovore v smislu ckr + meteor.CKR ojnico sem imel.Je BE sesulo ko ništa na 40L batu. Pa je bilo oboje novo skupi dano.Meteor bati pa tut niso neki višek tehnologije glede na to, da mi je na 38L sezulo L obroček in to ne samo na enem batu. Zato sprašujem za neko kvaliteto. Včasih smo rocket ojnice montirali, te pa so delovale bp na 11500rpm.Z vertexi je bilo celo sranje, ko je štift od L obročka padel ven iz bata.Najbolje so se obnesli original koenig bati, sam kje dobit je pa cela znanost, sploh 42,5L / 12.
In zakaj delam tulk skrbi? Zato, ker hočem da stvar deluje b.p., ne pa da 3 tedne šraufam, da se lahko potem 15 minut vozim. Glede original izpuha je pa tako: V našem koncu je živel človek, ki je trojko napilu na 90km/h. Kaj je bilo točno v motorju nimam pojma, je pa res, da je imel gor original auspuh vendar brez unega dušilca na dva rorčka. Meni je point napilit trojko na 80km/h, kar pa ob pestri izbiri prenosov v menjalniku in ob pestri izbiri prednjega in zadnjega zobnika teoretično ni težko. Je pa res, da se za to potrebuje nekaj več moči, da ni ob 1% klanca treba moped rinit. Setup pa naj bi bil: 42,5L, 38 glava, brez tesnila med glavo in cilindrom, popiljeni kanali, povrtan frgazer, večja diza, mogoče tudi skrajšan bat.
Re: bat in ojnica
A nikoli nisi slišal za squish, kompresijsko razmerje, blowdown, resonančni izpuh, da ne govorim o struženju, ja stari, glavo fi38 se da postružit! Neverjetno a? Pomoje ima stružnice samo vojska. Tu govoriš majstrom o sranju v plenice, ki so naredili že precej več kot ti, ti pa nisi naredil niti prve, osnovne stvari, prebral knjige.
Bom kar namesto Aljota prilepil:
Bom kar namesto Aljota prilepil:
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: bat in ojnica
no da še jst napišm mau, dej človek povej mi kako ti je ratal org ATXA na 75 spraut? po tem takem bom jst zdele dol vrgu bt cilinder pa resonančn avspuh. pa še to si pa majstr, da se kregaš iz ljudmi k majo mal več pojma k ti, mau si poglej njihove proijekte, ki so dost bolj zahtevni kot tvoja "trojka"
ps. atx z bt cilindrom in original izpuhom gre komaj 75-80 MAX preden pa dobi končno te pa srat prime.
lp
ps. atx z bt cilindrom in original izpuhom gre komaj 75-80 MAX preden pa dobi končno te pa srat prime.
lp
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 21
- Pridružen: To Okt 15, 2013 8:30 pm
Re: bat in ojnica
No, klasika. Človek samo vpraša za kvaliteten bat in ojnico, pa gre 3/4 mojstrov v jok in na drevo Zakaj bi 38mm glavo drejal? Pol bolje da pljunem gor 42mm in jo pač upedenam. Človek bi pričakoval malce več strokovnosti in pametnih nasvetov od mojstrov, ne pa da ga označujejo za retarda.
Torej, gremo znova: Kje dobit kvaliteten bat in kvalitetno ojnico? In od katerih proizvajalcev? To je vse kar me zanima.
Sej sem napisal kaj in kako Medtem ko jaz še vedno ne vem,kje bi dobil kvaliteten bat in kvalitetno ojnico. Tistih indijsko,srbskih in kitajskih smeti pa ne mislim v moped tlačit. In kdo se krega? Ste navalili na mene ko muhe na drek sam k sem omenu da bi trojko spravu na 80.a35 napisal/-a:no da še jst napišm mau, dej človek povej mi kako ti je ratal org ATXA na 75 spraut? po tem takem bom jst zdele dol vrgu bt cilinder pa resonančn avspuh. pa še to si pa majstr, da se kregaš iz ljudmi k majo mal več pojma k ti, mau si poglej njihove proijekte, ki so dost bolj zahtevni kot tvoja "trojka"
ps. atx z bt cilindrom in original izpuhom gre komaj 75-80 MAX preden pa dobi končno te pa srat prime.
lp
Torej, gremo znova: Kje dobit kvaliteten bat in kvalitetno ojnico? In od katerih proizvajalcev? To je vse kar me zanima.
Re: bat in ojnica
Nisem mogel da nebi komentiral.. So ti fantje dali linke od kvalitetnih batov in ojnic.. Pich,cerar,zankrzan,macula so dobri mojstri vendar se tebi ne da nikakor dopovedati osnov. Če si tak ''Tjuner'' potem si pa sam najdi kvalitetne dele. lp
Re: bat in ojnica
+1 bigbore
glavo od 38 pa stružiš na 42 zato, ker ima več mesa, da lahko lažje narediš squish, kar predvidevam da sploh neveš kaj to je.
Pa še nekaj, če ima lahko junior na ojnici namesto BE ležaja v originalu bronz pušo, jo ima lahko tudi tvoja trojka pa se ti nebo nič pokvarilo.
glavo od 38 pa stružiš na 42 zato, ker ima več mesa, da lahko lažje narediš squish, kar predvidevam da sploh neveš kaj to je.
Pa še nekaj, če ima lahko junior na ojnici namesto BE ležaja v originalu bronz pušo, jo ima lahko tudi tvoja trojka pa se ti nebo nič pokvarilo.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: bat in ojnica
edit: mislil sem SE ležaj, zgornji.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 21
- Pridružen: To Okt 15, 2013 8:30 pm
Re: bat in ojnica
Glavo 38 ne bi ravno rad stružil na 42,5mm ker imajo te glave original ozek rob narejen, kateri je tam zato, da med glavo in cilindrom ni potrebno imeti tesnila. Če postružim glavo na večji fi, potem roba ostane zelo malo za tesnenje med glavo in cilindrom. Potem bi moral dati vmes tesnilo, s tem pa nisem naredil praktično nič. Ja sej ima tut trojka namesto SE ležaja pušo v originalu. Problem pa sta BE in SE ležaja. Zaradi tega se gre, da bosta ležaja zdržal, ne pa da se razpadeta ob prvem pritisku na kurbl. In zato bi bilo fajn, da sta oba ležaja kvalitetna in dovolj močna. Zato sprašujem za top racing ojnico, če je za kaj oz. kakšne so izkušnje z njo oz. z ležaji na njej. Če jih sesuje ob vsakem prdcu, potem ne bi glih metal 45€ v smeti.
Ok, ajd, pojasni mi te osnove. A so osnove cilindri od kosilnic in motornih špricank montirani na apn-ce? Ali pa so osnove zgoraj opisani atx?
Ja, očitno se bom moral malce znajti na drugačen način pri iskanju kvalitetnih metarialov, glede na to, da jih na strokovno in tehnično podkovanem moped forumu od tjunerjev ne dobim.
Ja, so fantje dali linke od kvalitetnih batov, ampak nikjer nisem zasledil 42,5mm L bata.Ali ga mogoče nisem nikjer opazil?Bigbore napisal/-a:Nisem mogel da nebi komentiral.. So ti fantje dali linke od kvalitetnih batov in ojnic.. Pich,cerar,zankrzan,macula so dobri mojstri vendar se tebi ne da nikakor dopovedati osnov. Če si tak ''Tjuner'' potem si pa sam najdi kvalitetne dele. lp
Ok, ajd, pojasni mi te osnove. A so osnove cilindri od kosilnic in motornih špricank montirani na apn-ce? Ali pa so osnove zgoraj opisani atx?
Ja, očitno se bom moral malce znajti na drugačen način pri iskanju kvalitetnih metarialov, glede na to, da jih na strokovno in tehnično podkovanem moped forumu od tjunerjev ne dobim.
Re: bat in ojnica
Glavo vzemi od 38 ter ji naredi squish pasn na 42.5 Kar deluje veliko bolje kot pa glava od 38.colibrit12 napisal/-a:Glavo 38 ne bi ravno rad stružil na 42,5mm ker imajo te glave original ozek rob narejen, kateri je tam zato, da med glavo in cilindrom ni potrebno imeti tesnila. Če postružim glavo na večji fi, potem roba ostane zelo malo za tesnenje med glavo in cilindrom.
Glede ojnice pa njenih ležajev se ti ni treba bati da bi šli po gobe. Glede na to da meni drži original 10 sorna ojnica od APN z najcenejšim ležajem pa imam APN cilinder fi 42 piljen na junior mere. Bati ti bo pa tut mogel meteor zdržati glede na to da so eni boljših batov ki se jih dobi na trgu danes. Še posebaj pa v taki meri kot ga rabiš.colibrit12 napisal/-a:Ja sej ima tut trojka namesto SE ležaja pušo v originalu. Problem pa sta BE in SE ležaja. Zaradi tega se gre, da bosta ležaja zdržal, ne pa da se razpadeta ob prvem pritisku na kurbl.