Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
jernej1997
vplinjač
Prispevkov: 268
Pridružen: Po Sep 24, 2012 6:11 pm
Kraj: spodnja Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a jernej1997 »

mckmck napisal/-a:Pozdrav.

Zanima me s kom merite kote odprtja kanalov?
S tem?
http://www.lincos.si/moment-kljuci/meri ... nta-128031
Kako potem stvar brusite, naredite portmap in s tem zmerite do kje brusite ali kako?

Lp
Pomer s sublerjem pa unesi v tuning kalkulator, use pise do kje se meri.
Two stroke only!!
mckmck
zažgan bat
Prispevkov: 87
Pridružen: Po Avg 29, 2011 4:48 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a mckmck »

jernej1997 napisal/-a:
mckmck napisal/-a:Pozdrav.

Zanima me s kom merite kote odprtja kanalov?
S tem?
http://www.lincos.si/moment-kljuci/meri ... nta-128031
Kako potem stvar brusite, naredite portmap in s tem zmerite do kje brusite ali kako?

Lp
Pomer s sublerjem pa unesi v tuning kalkulator, use pise do kje se meri.
Ja ok zmeriš, potem me zanima kako stvar brusit?
Kako vem, da je toliko stopinj itd... ?
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a macula »

Vpisuj v kalkulator toliko casa razlicne cifre dokler se zelo ne priblizas zeljenim stopinjam. Ne pretiravat s krajsanjem bata.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

mckmck napisal/-a:Pozdrav.

Zanima me s kom merite kote odprtja kanalov?
S tem?
http://www.lincos.si/moment-kljuci/meri ... nta-128031
Kako potem stvar brusite, naredite portmap in s tem zmerite do kje brusite ali kako?

Lp
Meri se s kotomerom narisanim na disk premera 200 do 300 mm
https://docs.google.com/document/d/1goF ... cqIlU/edit ,
večji je bolj je natančen, ali pa z digitalnim
https://docs.google.com/file/d/0B19tf7X ... pSOHc/edit
https://docs.google.com/file/d/0B19tf7X ... RBZmc/edit
https://docs.google.com/file/d/0B19tf7X ... 1YZW8/edit ,
ki je še natančnejši in enostavnejši za uporabo.
Meri pa se tako da, postaviš bat na rob kanala, ko se začne odpirat in kotomer postaviš na ničlo. Nato zavrtiš gred tako da, se kanal odpira in vrtiš toliko časa da, se kanal zapre. Na tej točki odčitaš kot odprtja kanala. Ta postopek je isti za vse kanale, smer vrtenja pa ni pomemba, razen pri vrtečem disku, kjer ni podatek samo kot odprtja temveč tudi, koliko se sesalni kanal odpre pred ZML in koliko po ZML se zapre.
Portmap služi samo za obliko kanalov, ti pa so itak priporočlivo najširši kar je še dopustno.
Prednost kotomerja je v tem da, ni potrebno natančno merjenje višin in zamudno preračunavanje teh v kote.
Še več pa si lahko prebereš v Bizjanovi knjigi, ki je objavljena tem forumu.
mckmck
zažgan bat
Prispevkov: 87
Pridružen: Po Avg 29, 2011 4:48 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a mckmck »

lojze-si napisal/-a:
mckmck napisal/-a:Pozdrav.

Zanima me s kom merite kote odprtja kanalov?
S tem?
http://www.lincos.si/moment-kljuci/meri ... nta-128031
Kako potem stvar brusite, naredite portmap in s tem zmerite do kje brusite ali kako?

Lp
Meri se s kotomerom narisanim na disk premera 200 do 300 mm
https://docs.google.com/document/d/1goF ... cqIlU/edit ,
večji je bolj je natančen, ali pa z digitalnim
https://docs.google.com/file/d/0B19tf7X ... pSOHc/edit
https://docs.google.com/file/d/0B19tf7X ... RBZmc/edit
https://docs.google.com/file/d/0B19tf7X ... 1YZW8/edit ,
ki je še natančnejši in enostavnejši za uporabo.
Meri pa se tako da, postaviš bat na rob kanala, ko se začne odpirat in kotomer postaviš na ničlo. Nato zavrtiš gred tako da, se kanal odpira in vrtiš toliko časa da, se kanal zapre. Na tej točki odčitaš kot odprtja kanala. Ta postopek je isti za vse kanale, smer vrtenja pa ni pomemba, razen pri vrtečem disku, kjer ni podatek samo kot odprtja temveč tudi, koliko se sesalni kanal odpre pred ZML in koliko po ZML se zapre.
Portmap služi samo za obliko kanalov, ti pa so itak priporočlivo najširši kar je še dopustno.
Prednost kotomerja je v tem da, ni potrebno natančno merjenje višin in zamudno preračunavanje teh v kote.
Še več pa si lahko prebereš v Bizjanovi knjigi, ki je objavljena tem forumu.
Najlepša hvala ta tako obširen odgovor, sedaj pa veselo na delo in preizkušati stvar dokler ne uspe.
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

zanima me če se splača na mašino z cilindrom, kateri ima že lamelni usis (A35), delati usis v bloke motorja? sesalni kanal bi zalil s svincem in obdelal boost kanala, ki bi bila polnjena preko bata...

LP
Uporabniški avatar
Bigbore
batzajla
Prispevkov: 39
Pridružen: Po Avg 19, 2013 9:45 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Bigbore »

http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... uct_id=517
To je ta srbska kopija juniorja kjer je potrebno popraviti kanale, postruziti z vrha da je normalno vozen?
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6820
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

Bigbore napisal/-a:http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... uct_id=517
To je ta srbska kopija juniorja kjer je potrebno popraviti kanale, postruziti z vrha da je normalno vozen?
da ... pa vitrino je treba toleranco preverit ... ubistvu je z vsemi srbskimi cilindri tak ...
Uporabniški avatar
Bigbore
batzajla
Prispevkov: 39
Pridružen: Po Avg 19, 2013 9:45 am

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Bigbore »

hvala.
a35
glava cilindra
Prispevkov: 579
Pridružen: Sr Sep 12, 2012 11:26 am
Kraj: ljubljana

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a a35 »

no imam sledeč problem, na avtomatika mislim dati a35 cilinder (25 verzija od flexerja) pa kukr sm zdej mau gledu kako je z odpiranjem kanalou sem takoj opazil 1 večji problem in sicer sesalna kanale sta ko je bat v SMT (spodnji mrtvi točke) polovično zaprta. no izbral sem 2 rešitvi ma me zanima kaj vi mislite.

ba narediti na deteljico sepravi ga zgoraj spiliti da se kanala odpreta do konca.

ali cilinder podložiti za 3mm in zgoraj postružiti za 3mm, stem da ko to naredim je izpušni kanal ševedno normalno zaprt ko mora biti je pa bat ko je v SMT cca 2-3 mm nižje od spodnjega roba kanala? nič pa nevem kako je z vsisom?

prosim mnenja :D

lp
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Odgovori