Pomer s sublerjem pa unesi v tuning kalkulator, use pise do kje se meri.mckmck napisal/-a:Pozdrav.
Zanima me s kom merite kote odprtja kanalov?
S tem?
http://www.lincos.si/moment-kljuci/meri ... nta-128031
Kako potem stvar brusite, naredite portmap in s tem zmerite do kje brusite ali kako?
Lp
Razna vprašanja o tuningu
-
- vplinjač
- Prispevkov: 268
- Pridružen: Po Sep 24, 2012 6:11 pm
- Kraj: spodnja Idrija
Re: Razna vprašanja o tuningu
Two stroke only!!
Re: Razna vprašanja o tuningu
Ja ok zmeriš, potem me zanima kako stvar brusit?jernej1997 napisal/-a:Pomer s sublerjem pa unesi v tuning kalkulator, use pise do kje se meri.mckmck napisal/-a:Pozdrav.
Zanima me s kom merite kote odprtja kanalov?
S tem?
http://www.lincos.si/moment-kljuci/meri ... nta-128031
Kako potem stvar brusite, naredite portmap in s tem zmerite do kje brusite ali kako?
Lp
Kako vem, da je toliko stopinj itd... ?
Re: Razna vprašanja o tuningu
Vpisuj v kalkulator toliko casa razlicne cifre dokler se zelo ne priblizas zeljenim stopinjam. Ne pretiravat s krajsanjem bata.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Razna vprašanja o tuningu
Meri se s kotomerom narisanim na disk premera 200 do 300 mmmckmck napisal/-a:Pozdrav.
Zanima me s kom merite kote odprtja kanalov?
S tem?
http://www.lincos.si/moment-kljuci/meri ... nta-128031
Kako potem stvar brusite, naredite portmap in s tem zmerite do kje brusite ali kako?
Lp
https://docs.google.com/document/d/1goF ... cqIlU/edit ,
večji je bolj je natančen, ali pa z digitalnim
https://docs.google.com/file/d/0B19tf7X ... pSOHc/edit
https://docs.google.com/file/d/0B19tf7X ... RBZmc/edit
https://docs.google.com/file/d/0B19tf7X ... 1YZW8/edit ,
ki je še natančnejši in enostavnejši za uporabo.
Meri pa se tako da, postaviš bat na rob kanala, ko se začne odpirat in kotomer postaviš na ničlo. Nato zavrtiš gred tako da, se kanal odpira in vrtiš toliko časa da, se kanal zapre. Na tej točki odčitaš kot odprtja kanala. Ta postopek je isti za vse kanale, smer vrtenja pa ni pomemba, razen pri vrtečem disku, kjer ni podatek samo kot odprtja temveč tudi, koliko se sesalni kanal odpre pred ZML in koliko po ZML se zapre.
Portmap služi samo za obliko kanalov, ti pa so itak priporočlivo najširši kar je še dopustno.
Prednost kotomerja je v tem da, ni potrebno natančno merjenje višin in zamudno preračunavanje teh v kote.
Še več pa si lahko prebereš v Bizjanovi knjigi, ki je objavljena tem forumu.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Najlepša hvala ta tako obširen odgovor, sedaj pa veselo na delo in preizkušati stvar dokler ne uspe.lojze-si napisal/-a:Meri se s kotomerom narisanim na disk premera 200 do 300 mmmckmck napisal/-a:Pozdrav.
Zanima me s kom merite kote odprtja kanalov?
S tem?
http://www.lincos.si/moment-kljuci/meri ... nta-128031
Kako potem stvar brusite, naredite portmap in s tem zmerite do kje brusite ali kako?
Lp
https://docs.google.com/document/d/1goF ... cqIlU/edit ,
večji je bolj je natančen, ali pa z digitalnim
https://docs.google.com/file/d/0B19tf7X ... pSOHc/edit
https://docs.google.com/file/d/0B19tf7X ... RBZmc/edit
https://docs.google.com/file/d/0B19tf7X ... 1YZW8/edit ,
ki je še natančnejši in enostavnejši za uporabo.
Meri pa se tako da, postaviš bat na rob kanala, ko se začne odpirat in kotomer postaviš na ničlo. Nato zavrtiš gred tako da, se kanal odpira in vrtiš toliko časa da, se kanal zapre. Na tej točki odčitaš kot odprtja kanala. Ta postopek je isti za vse kanale, smer vrtenja pa ni pomemba, razen pri vrtečem disku, kjer ni podatek samo kot odprtja temveč tudi, koliko se sesalni kanal odpre pred ZML in koliko po ZML se zapre.
Portmap služi samo za obliko kanalov, ti pa so itak priporočlivo najširši kar je še dopustno.
Prednost kotomerja je v tem da, ni potrebno natančno merjenje višin in zamudno preračunavanje teh v kote.
Še več pa si lahko prebereš v Bizjanovi knjigi, ki je objavljena tem forumu.
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna vprašanja o tuningu
zanima me če se splača na mašino z cilindrom, kateri ima že lamelni usis (A35), delati usis v bloke motorja? sesalni kanal bi zalil s svincem in obdelal boost kanala, ki bi bila polnjena preko bata...
LP
LP
Re: Razna vprašanja o tuningu
http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... uct_id=517
To je ta srbska kopija juniorja kjer je potrebno popraviti kanale, postruziti z vrha da je normalno vozen?
To je ta srbska kopija juniorja kjer je potrebno popraviti kanale, postruziti z vrha da je normalno vozen?
Re: Razna vprašanja o tuningu
da ... pa vitrino je treba toleranco preverit ... ubistvu je z vsemi srbskimi cilindri tak ...Bigbore napisal/-a:http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... uct_id=517
To je ta srbska kopija juniorja kjer je potrebno popraviti kanale, postruziti z vrha da je normalno vozen?
Re: Razna vprašanja o tuningu
no imam sledeč problem, na avtomatika mislim dati a35 cilinder (25 verzija od flexerja) pa kukr sm zdej mau gledu kako je z odpiranjem kanalou sem takoj opazil 1 večji problem in sicer sesalna kanale sta ko je bat v SMT (spodnji mrtvi točke) polovično zaprta. no izbral sem 2 rešitvi ma me zanima kaj vi mislite.
ba narediti na deteljico sepravi ga zgoraj spiliti da se kanala odpreta do konca.
ali cilinder podložiti za 3mm in zgoraj postružiti za 3mm, stem da ko to naredim je izpušni kanal ševedno normalno zaprt ko mora biti je pa bat ko je v SMT cca 2-3 mm nižje od spodnjega roba kanala? nič pa nevem kako je z vsisom?
prosim mnenja
lp
ba narediti na deteljico sepravi ga zgoraj spiliti da se kanala odpreta do konca.
ali cilinder podložiti za 3mm in zgoraj postružiti za 3mm, stem da ko to naredim je izpušni kanal ševedno normalno zaprt ko mora biti je pa bat ko je v SMT cca 2-3 mm nižje od spodnjega roba kanala? nič pa nevem kako je z vsisom?
prosim mnenja
lp
Nemorem reči da nisem JUNKIE, ker sem zasvojen iz TOMOSOM <3
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)
Če negre z majhnim, vzami VEČJE (kladivo)