Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a macula »

macula napisal/-a:Jaz sem se tudi spravil na nonotovega flekserja 25, sedaj je z prevrtanim kolenom, izpuhom45, zadnjim manjsim zobnikom ter 53 dizo sel 33km/h v manjsi klanec. Moram se premaknit vzig (a druga crtica od45 verzije je zgornja??), ter izdelal sem luknje v batu ter znizal kapo ter prilagodil kompresijski prostor, jutri bo vzig.

Zanima me kaj se odstrani/prevrta na airboxu bolj tocno.?
Ve kdo mogoce, samo toliko da nebom delal krnekej.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
franc
vplinjač
Prispevkov: 385
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a franc »

Ne razumem zakaj si vrtal koleno. A ni samo puša za izpulit? Premikanje elektrike ne da rezultatov (preverjeno na službenem, z odstranitvijo tesnila, puše, "trnka" smo ga spravili na 35, premikanje elektrike ni dalo nobenih rezultatov) .
lp
Franc
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6820
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

franc napisal/-a:Ne razumem zakaj si vrtal koleno. A ni samo puša za izpulit? Premikanje elektrike ne da rezultatov (preverjeno na službenem, z odstranitvijo tesnila, puše, "trnka" smo ga spravili na 35, premikanje elektrike ni dalo nobenih rezultatov) .
lp
Franc
rezultatov ni dalo ker je nisi nastavil prav ... macula dob od 45 airbox pa mirna bosna ... ti še vedno ostane original tistih 5e pa bohpomagej
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a macula »

Evo danes sem sestavil. Prej je sel moped 33 v rahel klanec gor ter 38 v isti klanec dol. Sedaj sem se izdelal luknje v batu, kompresijski pomanjsal, premaknil vzig (jebopasmater najmanjse mozne imbus vijake), moped gre sedaj 37 v klanec gor in 41 v klanec dol. To po stevcu govorim. Ampak nekaj ga se mora štopat, ker ko teram po ravnini do konca gas, motor vsakih 7 sekund cukne kot da bi hotu se malo se zvrtet. Mislim da je izpuh kriv ceprav je gor od 45 verzije. Bom predelal originala, malo spraznu pa kak protikonus not butnu. Ceprav v originlcu je not protikonus, sam se mi zdi precej odprt kot. Kakih 40 stopinj. Pa zadej mam 28 zobnik, a je to še ene 4 številke preveliko za 45.
Krivino je ze ata predeloval, zato sem rekel da je prevrtana, mozno da je res sam odstranu puso.
Moram pa izpostavt nonota, kersvaka mu čast, ko je kupu motor, je najprej prednji zobnik predelal. Na kolesarski zobnik (v eno smer gre, v drugo ne), je navaril prednji zobnik, tako da je moped sel po klancu dol kolikor je pac slo. Potem po ene 300km pa je zobnik sesulo, ker pac ne zdrzi takih cukanj, ampak dobra ideja je vseeno, za po klancu dol pac ne trpijo vsi zobniki in masina. On je rabu to ker ima moped na vikendu nad izolo in je do gor 3km klanca.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Povej nonotu, da imajo avtomobilski alternatorji na osi zelo močne enostranske ležaje. Sam sem ga uporabil pri enem projektu električnega skuterja in mi drži že par let.
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a macula »

Ja sej bom ustimal isto foro enkrat. Hvala za info. Lp
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Katera sklopka je močnejša in bolje prenese višje vrtljaje- tista, ki ima na ohišju bulo ven ali starejša? Ali se samo zamenja pokrov z tistim z bulo in sklopka, ostalo pa paše na starejši blok?
Uporabniški avatar
Kamion
cilinder
Prispevkov: 1153
Pridružen: So Sep 17, 2011 1:39 pm
Kontakt:

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Kamion »

Razlika med sklopkama je v tem kako je narejen prenos potega zajle na odmik sklopke.

LP M
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Uporabniški avatar
Pata
moped
Prispevkov: 2043
Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
Kontakt:

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pata »

ro-bi napisal/-a:Katera sklopka je močnejša in bolje prenese višje vrtljaje- tista, ki ima na ohišju bulo ven ali starejša? Ali se samo zamenja pokrov z tistim z bulo in sklopka, ostalo pa paše na starejši blok?
bol prenaša tista z bulo ven... zato ker je 4 lamelna... torej eno lamelo več kot navadna ima... ponavadi imajo tudi 6 fedrov namesto 4... šalčka je ojačana... + navrhu je povezana okol in okol... da jo ne razgoni v višjih vrtljajih... + mehanizem za razdvojitev sklopke je meni osebno boljši in prispeva h mehkejši sklopki... lp
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
mckmck
zažgan bat
Prispevkov: 87
Pridružen: Po Avg 29, 2011 4:48 pm

Re: Razna vprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a mckmck »

Pozdrav.

Zanima me s kom merite kote odprtja kanalov?
S tem?
http://www.lincos.si/moment-kljuci/meri ... nta-128031
Kako potem stvar brusite, naredite portmap in s tem zmerite do kje brusite ali kako?

Lp
Odgovori