jst bi neki uprašu in sicer imam lamo cilinder ki ga mislim dat gor na apn 6s, vprašal bi pa kateri frgazer ter filter, izpuh in bat priporočate. hvala za odgovore
Pravijo da je najbolši Kawasaki, ampak v resnici je najbolši TOMOSAKI
zdravo!
v bližnji prihodnosti bom poskušal izvesti nek projekt na lamotu pa me zanima če bi se teli koti poklapal
izpuh-185 sesanje-163 pretok-128 boost-124(potegnjen iz sesalnega z uporabo lamele). zraven seveda uplinjač 24 in izpuh po meri.
bi pa lepo prosil da mi malo obrazloži delovanje exhaust calculatorja. zanima me kako je treba nastaviti: header lenght factor, header angle, midsection factor in cone angle?
Koliko pridobim na hitrosti, če menjam tesnilo pod glavo cilindra na racingu 25. Dal bi samo eno tesnilo, pa da vidim če se sploh izplača, da ne šraufam brez veze.
l.p.
jernej1997 napisal/-a:zdravo!
v bližnji prihodnosti bom poskušal izvesti nek projekt na lamotu pa me zanima če bi se teli koti poklapal
izpuh-185 sesanje-163 pretok-128 boost-124(potegnjen iz sesalnega z uporabo lamele). zraven seveda uplinjač 24 in izpuh po meri.
bi pa lepo prosil da mi malo obrazloži delovanje exhaust calculatorja. zanima me kako je treba nastaviti: header lenght factor, header angle, midsection factor in cone angle?
lep pozdrav!
mid factor se pomnoži s premerom headerja in ti da največji fi oziroma premer mida.
header lenght f. ti da dolžino headerja, header angle je kot headerja, cone angle je pa kot protikonusa.
kakšne kote moraš nastavit in za kakšen motor so kateri primerni si pa v knjigi preberi, so tabele. S tem da moraš tiste kote malo prilagodit oz z logiko jemat, ker so za zelo navite 125cc+ motorje.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
jerjer napisal/-a:Koliko pridobim na hitrosti, če menjam tesnilo pod glavo cilindra na racingu 25. Dal bi samo eno tesnilo, pa da vidim če se sploh izplača, da ne šraufam brez veze.
l.p.
dobi raje glavo od 45 pa če je glava ravna in dobro ohranjena pravtako cilinder ne rabiš tesnila
NitroSiimon napisal/-a:jst bi neki uprašu in sicer imam lamo cilinder ki ga mislim dat gor na apn 6s, vprašal bi pa kateri frgazer ter filter, izpuh in bat priporočate. hvala za odgovore
Jaz sem imel Bt lipnika in bing 18 in pa sukoki bat sem bil zelo zadovoljen.Če imaš pa 10 sorno gred pa daj notri pušo in ne igličnega ležaja ker ga uniči...vsaj meni ga je.
NitroSiimon napisal/-a:jst bi neki uprašu in sicer imam lamo cilinder ki ga mislim dat gor na apn 6s, vprašal bi pa kateri frgazer ter filter, izpuh in bat priporočate. hvala za odgovore
Jaz sem imel Bt lipnika in bing 18 in pa sukoki bat sem bil zelo zadovoljen.Če imaš pa 10 sorno gred pa daj notri pušo in ne igličnega ležaja ker ga uniči...vsaj meni ga je.
hvala
Pravijo da je najbolši Kawasaki, ampak v resnici je najbolši TOMOSAKI
jerjer napisal/-a:Koliko pridobim na hitrosti, če menjam tesnilo pod glavo cilindra na racingu 25. Dal bi samo eno tesnilo, pa da vidim če se sploh izplača, da ne šraufam brez veze.
l.p.
dobi raje glavo od 45 pa če je glava ravna in dobro ohranjena pravtako cilinder ne rabiš tesnila
Kaj pa tesnila pod cilindrom? Pri verziji 25 so kar 3je kosi. Verjetno tudi to ni najbolje glede hitrosti. Kaj predlagaš?
l.p. J.
jerjer napisal/-a:Koliko pridobim na hitrosti, če menjam tesnilo pod glavo cilindra na racingu 25. Dal bi samo eno tesnilo, pa da vidim če se sploh izplača, da ne šraufam brez veze.
l.p.
dobi raje glavo od 45 pa če je glava ravna in dobro ohranjena pravtako cilinder ne rabiš tesnila
Kaj pa tesnila pod cilindrom? Pri verziji 25 so kar 3je kosi. Verjetno tudi to ni najbolje glede hitrosti. Kaj predlagaš?
l.p. J.
tesnila med cilindrom in bloki dvignejo kanale malo kar bi moglo doseči večje hitrosti ne manjše ... vendar res neke opazne razlike vrjetno ni ker se stisnejo z časom... če je original tako pusti saj škodi ne edino če vleče fouš luft...