Tomos ATX 50c - predelava

Predelave pogonske sile mopeda
kmet1
batzajla
Prispevkov: 46
Pridružen: Sr Avg 14, 2013 9:28 pm

Re: Tomos ATX 50c - predelava

Odgovor Napisal/-a kmet1 »

TheAPN napisal/-a:Kaj če bi dav na ATX lamo cilinder a je bolš za v hrib kot bt cilinder pa a paše brez predelav.

lamo cilinder je za v hrib trakktor ;)
in ne paše brez predelav!
mislim da je treba izpuh predelat,pa dat en večji ferg,najbolj binga 18,pa daš krivino za lamota gor,pa maš traktor ;) ,

mam jz na apn: lamo cilinder 42,5 bing 18+športni filter,nižana glava cilindra in predelan apn izpuh za lamota in odrezana cev v loncu!

leti mi 65-70,ampak mam samo 4 marče,4. se vrti do konca, če bi dal not 5 prestavo bi komot dosekgel 70-80!

je pa seveda tudi pomembno razmerje zobnikov!

l.p kmet1
Uporabniški avatar
Kamion
cilinder
Prispevkov: 1153
Pridružen: So Sep 17, 2011 1:39 pm
Kontakt:

Re: Tomos ATX 50c - predelava

Odgovor Napisal/-a Kamion »

Pa prisilno hlajenje si pozabil:
- vetrnica
- pokrov magneta
- pokrov cilindra

LP M
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
TheAPN
kriva felna
Prispevkov: 51
Pridružen: To Maj 10, 2011 4:06 pm

Re: Tomos ATX 50c - predelava

Odgovor Napisal/-a TheAPN »

Ja samo v to predelavo pa se nem spušov pumoje bu bol če dam bt cilinder pa frgazar taprav pa bu tut dobr za v hrib .

kaj vi pravte a je dobr za v breg al se fejst greje pa a je bol ud uriginal atx cilindra.
Uporabniški avatar
sinko.dejan
predelana mašina
Prispevkov: 1620
Pridružen: So Dec 11, 2010 4:42 pm
Kraj: Šentjernej

Re: Tomos ATX 50c - predelava

Odgovor Napisal/-a sinko.dejan »

Kaj komplicirate Bt cilinder se sploh ne pregreva, seveda če je prav naštelan in da ni zablokiran izpuh ter podobne stvari, doma imam atxa z Bt cilindrom fi40 gor je glava od A3 ker na originalni navoj vtrgan, in gre kamor hočeš in nič se ne pregreva, gor je pa bing 18 ter orginal atx izpuh brez blokad.
Motor ---> moja DRUGA ljubezen...
Garaža --- > moj dom...
Adrenalinska vožnja ---> moje življenje...
bencin -------->moja KRI
kmet1
batzajla
Prispevkov: 46
Pridružen: Sr Avg 14, 2013 9:28 pm

Re: Tomos ATX 50c - predelava

Odgovor Napisal/-a kmet1 »

sinko.dejan napisal/-a:Kaj komplicirate Bt cilinder se sploh ne pregreva, seveda če je prav naštelan in da ni zablokiran izpuh ter podobne stvari, doma imam atxa z Bt cilindrom fi40 gor je glava od A3 ker na originalni navoj vtrgan, in gre kamor hočeš in nič se ne pregreva, gor je pa bing 18 ter orginal atx izpuh brez blokad.


Ja ampak more biti res prav nastavljen,je pa dellorto uplinjac lazje nastavit kot binga 18!
TheAPN
kriva felna
Prispevkov: 51
Pridružen: To Maj 10, 2011 4:06 pm

Re: Tomos ATX 50c - predelava

Odgovor Napisal/-a TheAPN »

poj pravte da nej za hrib dam bt cilinder in deltro 18

a pa je uriginal bt cilinder dost močn za hrib.
jalen
zariban cilinder
Prispevkov: 138
Pridružen: Če Avg 16, 2012 8:26 am

Re: Tomos ATX 50c - predelava

Odgovor Napisal/-a jalen »

TheAPN napisal/-a:poj pravte da nej za hrib dam bt cilinder in deltro 18

a pa je uriginal bt cilinder dost močn za hrib.
Zdej si pa že tečen.
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5236
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Tomos ATX 50c - predelava

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

TheAPN napisal/-a:poj pravte da nej za hrib dam bt cilinder in deltro 18

a pa je uriginal bt cilinder dost močn za hrib.
malo preveč komplicjraš probaj in boš vidu
kmet1
batzajla
Prispevkov: 46
Pridružen: Sr Avg 14, 2013 9:28 pm

Re: Tomos ATX 50c - predelava

Odgovor Napisal/-a kmet1 »

Se strinjam drugqce bi pa ze z 42,5 brusenim cilindrom in L batom ter z vecjim sprednim zobnikom sel zelo dobro v klaanec!
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6820
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Tomos ATX 50c - predelava

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

kmet1 napisal/-a:Se strinjam drugqce bi pa ze z 42,5 brusenim cilindrom in L batom ter z vecjim sprednim zobnikom sel zelo dobro v klaanec!
z 42.5 bi pregrel v klanec ... večji zobnik spredaj je pa večja končna hitrost in slabši pospeški tak da to tut ne gre skupaj ...
Odgovori