Sklopka pri ctx-u mi v višjih obratih začne drseti in s tem posledično motor zgublja moč.. zanima me ali se da sklopka kako popraviti (zamenjat kak del) ali pa je potrebno to staro zamenjat z novo?
DeV napisal/-a:Sklopka pri ctx-u mi v višjih obratih začne drseti in s tem posledično motor zgublja moč.. zanima me ali se da sklopka kako popraviti (zamenjat kak del) ali pa je potrebno to staro zamenjat z novo?
Majstr, CTX sklopke nove se ne dobi, ker ima drugačen zobnik, dobi se pa rečmo ATX/apn ki pa pride nekaj čez 60€.
DeV napisal/-a:Sklopka pri ctx-u mi v višjih obratih začne drseti in s tem posledično motor zgublja moč.. zanima me ali se da sklopka kako popraviti (zamenjat kak del) ali pa je potrebno to staro zamenjat z novo?
hvala
Kupi nove lamele + nove fedre, + preveri vse če je ok da ni kak del deformiran, predvsem utori v tistih 2 ploščicah ki držijo fedre...
Lamele te pridejo 13€ fedri pa nekje 5€
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Majstr, CTX sklopke nove se ne dobi, ker ima drugačen zobnik, dobi se pa rečmo ATX/apn ki pa pride nekaj čez 60€.
DeV napisal/-a:Sklopka pri ctx-u mi v višjih obratih začne drseti in s tem posledično motor zgublja moč.. zanima me ali se da sklopka kako popraviti (zamenjat kak del) ali pa je potrebno to staro zamenjat z novo?
hvala
Kupi nove lamele + nove fedre, + preveri vse če je ok da ni kak del deformiran, predvsem utori v tistih 2 ploščicah ki držijo fedre...
Lamele te pridejo 13€ fedri pa nekje 5€
Hvala mojster se mi je tak zdelo čudno, da bi se dalo dobit novo ctx sklopko, ker se ta razlikuje od ostalih..
Stisneš skup, pol vzameš ven tiste varovalke pa jo razdreš, zamenjaš lamele pa nazaj sestaviš isto.
Lahko pa pač kupiš novo sklopko za apn pa pač zamenjaš zobnik.