Tomos e90 1979 Obnova 2.
Re: Tomos e90 1979 Obnova 2.
Macula, kako kaj napreduje tvoj E90?
Re: Tomos e90 1979 Obnova 2.
Ha!! Dej, sram me je, ni bilo posebnega napredka, dobil sem kose iz peskanja, popravit moram stojalo, ker je celo zanič ter vse kose zbrusit na roko (peskanje je za lenobe sem pogruntav). Zadnji blatnik je počen, nič ni prav pri tem motorju. Na srečo sem ugotovil da sem pošparal 100e ker sem ugotovil da je štrom ducatijev original od elektronika ne pa od apna, me je zavedlo ker je imel ta dukatijev luknje na magnetu za privijačit vetrnico gor in sem mislu da je od apn-a. Upam da uspem med počitncami zbrusit, popravit rezervar in vse vsaj v šprickit dat. Nimam veliko časa zarad šole itd.
Matjaž, bi te prosil, če mi lahko tukaj še enkrat napišeš številko tiste rdeče barve (mi je ličar založil listek kamor sem napisal).
UPAM da bo do Adrie končano
Matjaž, bi te prosil, če mi lahko tukaj še enkrat napišeš številko tiste rdeče barve (mi je ličar založil listek kamor sem napisal).
UPAM da bo do Adrie končano
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Tomos e90 1979 Obnova 2.
Danes sem snel cilinder dol, ker sem potreboval podatek o kotu odprtja izpušnega kanala.
Imam pa veliko srečo, cilinder je znotraj brez ene praske, tudi z očesom se ne vidi nobenega risa. Nikasil kot iz tovarne, vsi navoji celi, vsa rebra cela.
Moped ima na števcu 45000km Zdej nevem a je to cilinder od rambota al je bil pa že zamenjan vmes.
Gred tudi brez lufta, nč črna ali karkoli.
Edina večja napaka je kapa ki ima narejeno pušo za svečko, zgleda da je bil navoj odtrgan. Ampak kot sem videl je dobro izdelana tako da bom kar pustil.
Kupim pa nov bat, če ima kdo staro zalogo ali če ve kje se dobi kake kvalitetne bate za e90.
Pa kupim tudi novo kapo/glavo za e90, ker bi rad da je cela, to bi pa porabil za kake projekte.
Slike še naložim.
Imam pa veliko srečo, cilinder je znotraj brez ene praske, tudi z očesom se ne vidi nobenega risa. Nikasil kot iz tovarne, vsi navoji celi, vsa rebra cela.
Moped ima na števcu 45000km Zdej nevem a je to cilinder od rambota al je bil pa že zamenjan vmes.
Gred tudi brez lufta, nč črna ali karkoli.
Edina večja napaka je kapa ki ima narejeno pušo za svečko, zgleda da je bil navoj odtrgan. Ampak kot sem videl je dobro izdelana tako da bom kar pustil.
Kupim pa nov bat, če ima kdo staro zalogo ali če ve kje se dobi kake kvalitetne bate za e90.
Pa kupim tudi novo kapo/glavo za e90, ker bi rad da je cela, to bi pa porabil za kake projekte.
Slike še naložim.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Tomos e90 1979 Obnova 2.
Priporočam Goll pistoni , sem dal v e90 pa zaenkrat ni problemov... Je pa res da je tudi cena svoja... (75€).
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: Tomos e90 1979 Obnova 2.
Dej kak link.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Tomos e90 1979 Obnova 2.
Sem našel, na frcomoto, Meteor stane pa 45eur, kakšna je pa kaj kvaliteta tistega?
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Tomos e90 1979 Obnova 2.
Za tako ceno več kot odličen bat, če pa bi dobil elko koing pa bi zmagau ker je to original bat od e90
Re: Tomos e90 1979 Obnova 2.
Meteor mam jaz v ctx-u pa sem do zdaj bil skoz zadovoljen z njimi.
Edino ambike ne kupuj! Sem moral enkrat tistega vzet ker nikjer nisem dobil moje željene mere, ambika je pa bila v tisti meri, je pa za en kurac...
Edino ambike ne kupuj! Sem moral enkrat tistega vzet ker nikjer nisem dobil moje željene mere, ambika je pa bila v tisti meri, je pa za en kurac...
Re: Tomos e90 1979 Obnova 2.
meteor bat mam jz že eno leto u e90 mašini pa laufa brez problematisti... napisal/-a:Meteor mam jaz v ctx-u pa sem do zdaj bil skoz zadovoljen z njimi.
Edino ambike ne kupuj! Sem moral enkrat tistega vzet ker nikjer nisem dobil moje željene mere, ambika je pa bila v tisti meri, je pa za en kurac...
janim8 počivaj v miru !
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Tomos e90 1979 Obnova 2.
Ja no osebno ti priporočam goll pistoni... meteor zgleda da se je pokvaril... Glede ctx/90 mi je pri dveh meteorjih odpadel štiftek ki drži batne obročke da se ne vrtijo... In nisem bil glih zadovoljen nad rezultatom... pred enim tednom je pa v piljenem cilindru a35 tudi meteor naredil manjšo grozoto... Namreč zaribala so vodila batnih obročkov obeh... verjetno prehuda toleranca + srkčil se je material in so zaribali batni obročki ko sem zadevo podru je bilo vsakega obročka le pol. ker ga je toliko spililo... da ko je bil zadost tanek je šel med batom in cilindrom... druga stran obročkov je bla pa nova... Seveda temu da je obroček šel med batom in cilindrom je sledilo oranje po cilindru in trganje umesne stene med batnima obročkoma... Tako da z meteorjem nimam več opravkov. Raj sukoki
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”