Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
a bi lahko dubu kkšno številko al pa kej od tega macolata?pa gledu sm frgazer Keihin PWK 24MM a to mislš da bi blo prehudo mislm bi ga zalival al bi laufal? zdej gred pa ojnico sm dol uzeu učer pa sm jih spolirou pol sm pa probou se it zapelat ane...in se je pojavu nov problem..motor nima iskre..zamenjau cinšpulo+kondenzator+tuljavo vžiga 12v pa še zmer nima iskre sm probu tut drugo svečko dt..
Re: Razna vprašanja o tuningu
Živjo, imam apn 6 original 38, 4 prestave in lipnika! Zdaj pa me zanima kaj se da še narediti da bo malo bolj šla? Bo vredu če kapo pobrusim? Za koliko milimetrov?
Re: Razna vprašanja o tuningu
tak jo pobrusi da nebo bat tolkel v svečo.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Kolko milimetrov je to? Ker kapa je še čisto original, se bo sploh kaj poznalo če bo znižana?prsa96 napisal/-a:tak jo pobrusi da nebo bat tolkel v svečo.
Re: Razna vprašanja o tuningu
nekaj se bo poznalo koliko pobrusiš je pa najbolje da sam izmeriš
Re: Razna vprašanja o tuningu
Lahko poveste kakršne koli lahke in poceni predelave da gre ''frček'' hitrej?
Re: Razna vprašanja o tuningu
Najbolj poceni je najbrš krajšanje bata, s tem da ni priporočljivo, nižanje glave, menjava avspuha, brušenje cilindra, večanje kanalov...garelli napisal/-a:Lahko poveste kakršne koli lahke in poceni predelave da gre ''frček'' hitrej?
Re: Razna vprašanja o tuningu
Kr brust na 42 ne?mckmck napisal/-a:Najbolj poceni je najbrš krajšanje bata, s tem da ni priporočljivo, nižanje glave, menjava avspuha, brušenje cilindra, večanje kanalov...garelli napisal/-a:Lahko poveste kakršne koli lahke in poceni predelave da gre ''frček'' hitrej?
za male pare sta 2 opciji: 1. a35 mašina (se dobi že za dobrih 40€) al pa tuning a3 (tuning za male pare je na nasledn: Nižanje kape, s pilo (al pa če maš biax) povečaj izpušin in vsisn kanal... kaka 2 mm dvigneš izpušni kanal, pa poširiš kak mm na vsako stran... vsisnega pa samo poširiš.... pa za 1mm krajšaš bat na vsisni strani)... Pa kakšen lipnik bi biu ok... če je pa danr pa še L bat pa 15 fergazer pa bo
Re: Razna vprašanja o tuningu
Sem mislil na 40mm, mislim da je 42mm skoraj preveč za frčota.akasa napisal/-a:Kr brust na 42 ne?mckmck napisal/-a:Najbolj poceni je najbrš krajšanje bata, s tem da ni priporočljivo, nižanje glave, menjava avspuha, brušenje cilindra, večanje kanalov...garelli napisal/-a:Lahko poveste kakršne koli lahke in poceni predelave da gre ''frček'' hitrej?
za male pare sta 2 opciji: 1. a35 mašina (se dobi že za dobrih 40€) al pa tuning a3 (tuning za male pare je na nasledn: Nižanje kape, s pilo (al pa če maš biax) povečaj izpušin in vsisn kanal... kaka 2 mm dvigneš izpušni kanal, pa poširiš kak mm na vsako stran... vsisnega pa samo poširiš.... pa za 1mm krajšaš bat na vsisni strani)... Pa kakšen lipnik bi biu ok... če je pa danr pa še L bat pa 15 fergazer pa bo
Brušenje je 15 eur+bat (l) .
Povečanje kanalov pride v poštev če jih zna brusiti, drgači je spet drago.
Lipnik nov je tudi drag.
Brušenje glave je poceni sploh če jo sam zbrusiš (steklo in brus papir in gremo).
Re: Razna vprašanja o tuningu
zakaj bi bruso na 40 če ni praktično nč razlike? sam večja temperatura cilindra Za 15€ se jst spravim zbrust kanale tak da bo šlo mal bol.... rabljen lipnik se pa dobi za 20€