Nabijalnik
Re: Nabijalnik
Po mojih izkušnjah, se da na mopedu narediti 80km brez postanka - čas 2h.
Za kaj več pa je treba računati da so še postanki vmes.
LP M
Za kaj več pa je treba računati da so še postanki vmes.
LP M
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
- kirezagar
- glava cilindra
- Prispevkov: 633
- Pridružen: Ne Jun 20, 2010 1:42 pm
- Kraj: Slakov rojstni kraj
Re: Nabijalnik
Ja, vmes ti pa dvakrat zakuha, v tretjič pa zariba.
Re: Nabijalnik
tomos nima kaj kuhat ker nima vode pa če ga ne teraš in se ne pregreva nevem zakaj bi zaribal ? če je mehansko ok in z potovalno hitrostjo 40-50 nima mu kaj bit ...kirezagar napisal/-a:Ja, vmes ti pa dvakrat zakuha, v tretjič pa zariba.
Re: Nabijalnik
6tka in ATX 80 - 2x 2h 80km - brez problemov - povprečna nekaj čez 60.
Za nazaj pa sta voznika malo trokirala....
LP M
Za nazaj pa sta voznika malo trokirala....
LP M
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
- kirezagar
- glava cilindra
- Prispevkov: 633
- Pridružen: Ne Jun 20, 2010 1:42 pm
- Kraj: Slakov rojstni kraj
Re: Nabijalnik
No, sam se narobe izrazil. Pregreva sem mislil. Če motor nima prisilnega hlajenja potem se pri 80km pozna izguba moči in kakšno trokiranje.aljo69 napisal/-a:tomos nima kaj kuhat ker nima vode pa če ga ne teraš in se ne pregreva nevem zakaj bi zaribal ? če je mehansko ok in z potovalno hitrostjo 40-50 nima mu kaj bit ...kirezagar napisal/-a:Ja, vmes ti pa dvakrat zakuha, v tretjič pa zariba.
Re: Nabijalnik
Kako sem pa potem jaz naredil cca 220 km lansko in letošnjo Adrio Classic z a35 avtomatikom brez najmanjšega problema?kirezagar napisal/-a:No, sam se narobe izrazil. Pregreva sem mislil. Če motor nima prisilnega hlajenja potem se pri 80km pozna izguba moči in kakšno trokiranje.
Lansko leto je bla organizirana vožnja 80km pa ni blo nekih hudih problemov. Pa tudi a3 avtomatiki so brez problemov prišli na cilj s tamajhnimi cilindri pa so bli tut klanci.
Letos se je v naši skupini ustavil en avtomatik 3K pa ne zaradi pregrevanja ampak zaradi starosti 40let, ker so semeringi postali "trdi" in ko se je vse skupaj segrelo niso več držali in se je moped dobesedno polulal, ker mašina ni bila še nikoli odpirana.
Če je vse nastavljeno se nima kaj pregrevat razn če voziš v tak klanec da nima hlajenja...
- kirezagar
- glava cilindra
- Prispevkov: 633
- Pridružen: Ne Jun 20, 2010 1:42 pm
- Kraj: Slakov rojstni kraj
Re: Nabijalnik
Hm, zakaj pa so potem v štirke začeli vgrajevat prisilno hlajenje, če se da brez prisilca vozit tudi tako dolge relacije?
Re: Nabijalnik
Ker so štirke švoh motorji in ker se z njimi ne voziš dovolj hitro da bi se dovolj hladile.
Npr. 15slc, ki pa je hitrejši motor pa ne potrebuje prisilnega, ker gre dovolj hitro da se hladi.
LP M
Npr. 15slc, ki pa je hitrejši motor pa ne potrebuje prisilnega, ker gre dovolj hitro da se hladi.
LP M
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
- Pata
- moped
- Prispevkov: 2043
- Pridružen: To Feb 01, 2011 3:16 pm
- Kraj: Slap - (Okolica Vipave) - Primorska
- Kontakt:
Re: Nabijalnik
Če se ti hitro pelješ da ima motor hlajenje sploh ni problemov na dolge relacije... ponavadi se še prevč ohlaja Pa tudi z a3ji nevem kaj imate vsi probleme... moja mati ima ga 86 letnik original brez da bi bila odprta mašina... in z motorjem delam svega i svašta prejšni teden smo šli na motozbor pa smo gonili v klanc kjer je s prvo glih peljal pa je 10 minutni klanec pa ni bilo problema... čeprav je bilo odzunaj nad 30 stopinj... Je pa res da ima malo zamazan filter zraka ter posledično svečko malo temnejše barve kar pripomore k hlajenju motorja. Sem imel enega ki je laufal mal presuho (svečka je bila motno rjava) pa so bili veliki problemi in se je motor po najmanjšem klancu pregrel nakoncu sem ga stisnil ker sem se spustil v dolino ter ga prehitro ohladil. Tako da pomoje je največkrat problem ne naštelan motor.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
Re: Nabijalnik
Apn-i (štirke in podobno) imajo prisilno hlajenje, ker so predpotopne zasnove in je bilo to 50-60 let nazaj nekaj običajnega. Praktično noben moped, pa naj bo na prisilno ali klasično hlajenje se ne pregreva. Pregrevanje se pojavi, ko se nadobudni samozvani mojstri lotijo predelav oz. so bolj pametni od konstruktorjev le teh.
Če moped dela saj približno normalno se med vožnjo ne bo pregrel pa naj bo 5 ali 100 km vožnje v kosu.
lp
Franc
Če moped dela saj približno normalno se med vožnjo ne bo pregrel pa naj bo 5 ali 100 km vožnje v kosu.
lp
Franc