Kak je pa kaj 4wd pogon? A je 50:50 spredaj zadaj ali ima kaj elektronike?
In pa 6 batne čeljusti. To pa kušneš šipo, če se ne primeš ornk. Verjetno veliko aftermarket delov paše iz mazde 3 mps?
Športni filter.....50€
Nove gume.....700€
Pogledi gospodov v BWM/AUDI/MB, ki jih prehitiš na semaforju......Neprecenljivo
MAZDA CX-7 2,3l turbo
Re: MAZDA CX-7 2,3l turbo
Veliko delov paše od MPS3, ampak sem vse delal sam.
Re: MAZDA CX-7 2,3l turbo
a ploščice maš keramične? če maš navadne ploščice na te diske, ti jih bo verjetn mal bol nucal
EDIT: kere ferme maš zavore?
EDIT: kere ferme maš zavore?
dizel sploh ne!
Re: MAZDA CX-7 2,3l turbo
Ploščice so keramične, zavore sem skompletiral sam, diske in čeljusti sem nabavil iz kitajske od proizvajalca za Willow zavore, nosilec diska sem postružil iz alu in eloksiral, nosilec čeljusti sem naredil jeklen.
Re: MAZDA CX-7 2,3l turbo
aha, še kar dobro to gradiš. za to firmo še nisem slišav, verjetno pa se pozna kaj od njih. nasledno rundo lahko kupiš tudi Ate diske in ploščice, če se jih seveda dobi za ta avto, (ne dvomim). veliko varnih in uspešnih kilometrov ti želim
dizel sploh ne!
-
- auspuh
- Prispevkov: 908
- Pridružen: To Nov 01, 2011 6:06 pm
Re: MAZDA CX-7 2,3l turbo
kapo dol
Re: MAZDA CX-7 2,3l turbo
Misliš wilwood? Kakšne so pa prednosti takšnih plavajočih diskov?ro-bi napisal/-a:diske in čeljusti sem nabavil iz kitajske od proizvajalca za Willow zavore,
Robi ima po meri nareto racing zadevo na avtu, ti mu pa predlagaš nadomestek orginalnih diskov? Drugače pa je ATE baje dobra robanasledno rundo lahko kupiš tudi Ate diske in ploščice
Pa še kapa dol iz moje strani!
Re: MAZDA CX-7 2,3l turbo
wilwood sem mislil, prav imaš.
Glede plavajočih diskov je pa bolje to, da ko se segrevajo in ohlajajo, zraven tudi dihajo in če so trdno vpeti, jih zvije, če so plavajoči, jih pa ne. Jaz sem naredil fiksno vpetje in mi jih je že 1x malo zvilo in jih je bilo potrebno postružit.
Pa da res ne bo izgledalo preveč kot pravljica- imel sem ogromno problemov, ko sem delal skupaj. Tako je npr. izpuh sedaj gor serijski, ker me je pri mojem po daljši vožnji , malo bolela glava- je toliko glasnejši in malo preveč bobni pri konstantni vožnji. Moram dodat še en mali dušilec vmes, pa nimam časa trenutno. Potem je en problem še v premalem hladilniku vode za intercooler in ko ga daljši čas držim na boostu, mi temperatura vstopnega zraka malo preveč naraste, posledično mi ECU vzame predvžig in moči je manj. Imam na zalogi večji hladilnik, a bom delal šele po dopustu verjetno.
So pa taki zapleti pri predelavah skoraj normalni.
Glede plavajočih diskov je pa bolje to, da ko se segrevajo in ohlajajo, zraven tudi dihajo in če so trdno vpeti, jih zvije, če so plavajoči, jih pa ne. Jaz sem naredil fiksno vpetje in mi jih je že 1x malo zvilo in jih je bilo potrebno postružit.
Pa da res ne bo izgledalo preveč kot pravljica- imel sem ogromno problemov, ko sem delal skupaj. Tako je npr. izpuh sedaj gor serijski, ker me je pri mojem po daljši vožnji , malo bolela glava- je toliko glasnejši in malo preveč bobni pri konstantni vožnji. Moram dodat še en mali dušilec vmes, pa nimam časa trenutno. Potem je en problem še v premalem hladilniku vode za intercooler in ko ga daljši čas držim na boostu, mi temperatura vstopnega zraka malo preveč naraste, posledično mi ECU vzame predvžig in moči je manj. Imam na zalogi večji hladilnik, a bom delal šele po dopustu verjetno.
So pa taki zapleti pri predelavah skoraj normalni.