nikel napisal/-a:Ma kdo mohoče kakšen mail ali telefonsko od tega gospoda iz postojne??
Ja jaz jo imam nekje spravljeno ti bom poslal po zs...
Drugače mož le hona,brusi, in vstavlja puše v cilindre... ; nikasil,varjenje cilindrov pa pošlje v italijo kolikor mi je znano...
Glede kvalitete pa naredijo sto... enkrat mi je rekel da ko se nanese nikasil se cilinder ohlaja in segreva nevem številke s pameti ampak nekje do 150°C pa ohlaja in če nikasil odstopi se ga ponovno nanese.
Vsi so vedeli da je to nemogoče.Potem pa je prišel negdo,ki tega ni vedel in uspelo mu je!
“The Power to Win, is a lot of little things, done right.”
nikel napisal/-a:Ma kdo mohoče kakšen mail ali telefonsko od tega gospoda iz postojne??
Ja jaz jo imam nekje spravljeno ti bom poslal po zs...
Drugače mož le hona,brusi, in vstavlja puše v cilindre... ; nikasil,varjenje cilindrov pa pošlje v italijo kolikor mi je znano...
Glede kvalitete pa naredijo sto... enkrat mi je rekel da ko se nanese nikasil se cilinder ohlaja in segreva nevem številke s pameti ampak nekje do 150°C pa ohlaja in če nikasil odstopi se ga ponovno nanese.
Če je to ta ko js mislm, je drag ko žafran. Sem klical enega s postojne 2 leti nazaj, za obnovo CTX cilindra, pa mi je rekel da je cena izdelave puše 270€, za ta denar dobim celo mašino z odličnim cilindrom. Ne vem pa ali je to isti, samo vem da je bil predrag...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
folc napisal/-a:a zlo komplicirajo na tehničnem če na atx-u ni smernikov?
mene pa zanima ce dost komplicerajo če maš drugačen nosilc tablice in drugačne smernike drugač pa če ma motor original smernike jih morš met za tehničnga