Razna vprašanja o tuningu
-
- batzajla
- Prispevkov: 36
- Pridružen: Ne Mar 04, 2012 12:49 pm
Re: Razna vprašanja o tuningu
Če dam na APN, lamo cilinder, moram menjati tudi ojnico z 10 na 12 sorno?
Re: Razna vprašanja o tuningu
ni treba moraš pa imeti ustrezen bat.
-
- vplinjač
- Prispevkov: 268
- Pridružen: Po Sep 24, 2012 6:11 pm
- Kraj: spodnja Idrija
Re: Razna vprašanja o tuningu
no, ker imam en apn cilinder na katerem se bom malo poigral z biax-om me zanima malo o boostih in dodatnih pretočnih.
A se za dodatne pretočne rabi lamelo in luknjo u batu? a se dodatne pretočne naredi v višini glavnih pretokov? Za booste pa kakor vem rabiš lamelo in luknjo u batu in kakšna je pozicija v valju?![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
A se za dodatne pretočne rabi lamelo in luknjo u batu? a se dodatne pretočne naredi v višini glavnih pretokov? Za booste pa kakor vem rabiš lamelo in luknjo u batu in kakšna je pozicija v valju?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Two stroke only!!
Re: Razna vprašanja o tuningu
Za dodatne pretočne in za booste ne rabiš lamele. Res pa je lažje narediti z lamelo. Oboje se naredi v višini pretočnih oziroma boosti so lahko kakšno stopnjo nižji. Glavna razlika je v sami obliki kanala, velikosti in usmeritvi.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Jaz sem si uzel danes ene 4 ure časa in sem napilil samo boost in sesalnega proti vrhu cilindra. Seveda z uporabo lamele... In sem presenečen kako dobro mi je uspelo... Ostale kanale sem malo prilagodil saj sem gledal za približno 7000 obratov, naj bi bila tam najbolša resonanca. Tako da je izpuh po merah že v izdelavi...
tomos je zakon ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Re: Razna vprašanja o tuningu
Rabim en nasvet mojstrov iz foruma... če bi lahko pokomentiral tole... Koti odpiranja : USIS : 360 (lamelni ventil), Pretok 121. izpuh 175... dodatni pretočni 121.izpuh po merah 7000 tisoč obratov. Bi se ujemala resonanca... nekaj sem že preračunaval. SAmo nisem najbolj prepričan. Lahko kakjšen nasvet... ?
tomos je zakon ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Re: Razna vprašanja o tuningu
Izpuh raje za 8000 obratov pri takih kotih odpiranja.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna vprašanja o tuningu
LP!
Imam eno vprašanje, mogoče je že kje napisano, a nisn zasledil. Zanima me namreč, kakšni so koti original BT cilindra?
Imam eno vprašanje, mogoče je že kje napisano, a nisn zasledil. Zanima me namreč, kakšni so koti original BT cilindra?
Re: Razna vprašanja o tuningu
http://shrani.najdi.si/?3G/y1/khgsdil/dsc06370.jpgsimaaa napisal/-a:LP!
Imam eno vprašanje, mogoče je že kje napisano, a nisn zasledil. Zanima me namreč, kakšni so koti original BT cilindra?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Re: Razna vprašanja o tuningu
mal poišči, nekje je en objavu portmap, drugače izpušni ima 25mm od zgornjega roba, pa vtipkaj v exhaust kalkulator, pretok pa nevem napamet, mislim da je 36mm
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'