tomos apn-extreme tuning by folc
Re: tomos apn-extreme tuning by folc
Če boš bat na vrhu v šiptarja pobrusu, potrebuješ povsem novo obliko zgorevalnega prostora oziroma squisha.
Re: tomos apn-extreme tuning by folc
Nwem kaj si s tem mislu ampak bat in cilinsr bota cisr originalKVAS napisal/-a:Če boš bat na vrhu v šiptarja pobrusu, potrebuješ povsem novo obliko zgorevalnega prostora oziroma squisha.
dizel sploh ne!
Re: tomos apn-extreme tuning by folc
Aha razumem zdaj. Bat boš pilil spodaj pod sornikom, ne na vrhu bata. Sm narobe zastopu, spodaj če boš piliu naredi lepe radiuse, da zmanjšaš zarezni učinek.folc napisal/-a:Nwem kaj si s tem mislu ampak bat in cilinsr bota cisr originalKVAS napisal/-a:Če boš bat na vrhu v šiptarja pobrusu, potrebuješ povsem novo obliko zgorevalnega prostora oziroma squisha.
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 8
- Pridružen: So Feb 02, 2013 12:40 pm
Re: tomos apn-extreme tuning by folc
škoda junior glave...
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: tomos apn-extreme tuning by folc
Se strinjam. Bi blo bolje če bi uporabo bt glavo. Ker taka kot je ta je uničen kompresijski prostor... Z bt glavo bi blo lažje ker že ima malo squisha in je kar se tega tiče boljša. Plus da je cenejša in ni tako redka. Če bi bil kaj pameten bi prodal juniorjevo enemu ki zna to cenit in bi si za tisti denar kupo 2 bt glavi, naredo različne oblike kompresijskega prostora in bi mel moznost sprobavanja. Zdaj si pa samo zjebal glavo...elektronik1 napisal/-a:škoda junior glave...
Je res tak težko pogledat kaj delajo drugi? Da bi vsaj probal naredit podobno tistemu kar sprobano deluje?
Re: tomos apn-extreme tuning by folc
kar sem jaz primerjal, ima juniorjeva glava malo squisha, ki ubistvu ni squish ampak samo radij, posledično je manjši kompresijski. Potem imam doma še BT glavo, je pa kompresijski v obliki polkrogle oz odseka krogle in nima nič squisha al karkoli. Zdej nevem, lahko da tudi ni tisto BT glava, sem jo pa dobil zraven BT cilindra.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: tomos apn-extreme tuning by folc
ATX...macula napisal/-a: Potem imam doma še BT glavo, je pa kompresijski v obliki polkrogle oz odseka krogle in nima nič squisha al karkoli. Zdej nevem, lahko da tudi ni tisto BT glava, sem jo pa dobil zraven BT cilindra.
Re: tomos apn-extreme tuning by folc
glave ni nč škoda ker je bla še hujš ko sm jo kupu. kupu sm jo u kompletu z bt glavo za 5e. ampak sta obe glave bile u kurcu. junior glava je bila deležna razpada igličnega ležaja in obročkov, in je zato bil kompresijski prostor uničen, s tem tudi rob. ni mi ostal drugega kot da sem jo znižu do 00 in pobrusiv nanovo kompr. prostor. seveda pride še obdelava vložka za svećico ker štrli preveč ven. bt glava je pa bila že nekaj nižana in delana na squish pass. ampak je delavcu spodletelo na celi črti, in zato je primerna sam še za vložke.koroman napisal/-a:Se strinjam. Bi blo bolje če bi uporabo bt glavo. Ker taka kot je ta je uničen kompresijski prostor... Z bt glavo bi blo lažje ker že ima malo squisha in je kar se tega tiče boljša. Plus da je cenejša in ni tako redka. Če bi bil kaj pameten bi prodal juniorjevo enemu ki zna to cenit in bi si za tisti denar kupo 2 bt glavi, naredo različne oblike kompresijskega prostora in bi mel moznost sprobavanja. Zdaj si pa samo zjebal glavo...elektronik1 napisal/-a:škoda junior glave...
Je res tak težko pogledat kaj delajo drugi? Da bi vsaj probal naredit podobno tistemu kar sprobano deluje?
dizel sploh ne!
Re: tomos apn-extreme tuning by folc
fak, pol mam glavo od ATX-a, eh, bomo pa na vložke predelali
po sliki sodeč, je ta kvazi majstr izdelal komplet nož v obliki kompresijskega prostora in mu je malo vibriralo vse skupaj hehe.
po sliki sodeč, je ta kvazi majstr izdelal komplet nož v obliki kompresijskega prostora in mu je malo vibriralo vse skupaj hehe.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'