Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
Potem lahko dam gor brez skrbi 21 walbro uplinjac. Bom se malo napilu da se bo use ujemalp pa bo
dizel sploh ne!
Re: Razna vprašanja o tuningu
Včeraj mi je uspelo usposobiti moj nov motor. Piljen lamo cilinder (~junior), dellorto 19 (diza 75). Začasno je gor APN lipnik, dokler ne uspe narediti junior izpuha.
Iz uplinjača se sliši mukanje kot iz kake honde s športnim filtrom. Ko dobi obrate solidno potegne, na nizkih in srednjih je bolj žalost. Bo verjetno premajhna diza?
Iz uplinjača se sliši mukanje kot iz kake honde s športnim filtrom. Ko dobi obrate solidno potegne, na nizkih in srednjih je bolj žalost. Bo verjetno premajhna diza?
Re: Razna vprašanja o tuningu
dizo vidiš po svečki ... večji kot pa je kot kanala oz kanal kasneje se tut pokaže moč ...robivitez napisal/-a:Včeraj mi je uspelo usposobiti moj nov motor. Piljen lamo cilinder (~junior), dellorto 19 (diza 75). Začasno je gor APN lipnik, dokler ne uspe narediti junior izpuha.
Iz uplinjača se sliši mukanje kot iz kake honde s športnim filtrom. Ko dobi obrate solidno potegne, na nizkih in srednjih je bolj žalost. Bo verjetno premajhna diza?
Re: Razna vprašanja o tuningu
dej poglej kako je z iglo, minimum dize nima?
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: Razna vprašanja o tuningu
Najbolje, če jaz to posnamem pa pokažem. Vplinjač je dellorto phbg 19.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Sicer sm enkrat to že uprašu sam me zanima, ker mam tillotson 19 ferg. in ma pod sesalno lukno še eno mejhno luknco, k naj bi jo blo treba povezat v karter.. Dobivam ful različne odgovore.. Eni govorijo da je to treba nujno ker drgač nebom mogu naštelat dobr in nebo delal uredu, eni pa, da je to sam če je tank nižje od ferga, da lahko vleče benz in da dela čist uredu če tega ne povežm s kartrom. Kaj pravite vi?
Re: Razna vprašanja o tuningu
Moras povezatTheLord napisal/-a:Sicer sm enkrat to že uprašu sam me zanima, ker mam tillotson 19 ferg. in ma pod sesalno lukno še eno mejhno luknco, k naj bi jo blo treba povezat v karter.. Dobivam ful različne odgovore.. Eni govorijo da je to treba nujno ker drgač nebom mogu naštelat dobr in nebo delal uredu, eni pa, da je to sam če je tank nižje od ferga, da lahko vleče benz in da dela čist uredu če tega ne povežm s kartrom. Kaj pravite vi?
dizel sploh ne!
- sinko.dejan
- predelana mašina
- Prispevkov: 1620
- Pridružen: So Dec 11, 2010 4:42 pm
- Kraj: Šentjernej
Re: Razna vprašanja o tuningu
+1 Jaz sem isti ferg dau na avtomatika in mi ni delovalo dokler nisem povezal podtlaka.folc napisal/-a:Moras povezatTheLord napisal/-a:Sicer sm enkrat to že uprašu sam me zanima, ker mam tillotson 19 ferg. in ma pod sesalno lukno še eno mejhno luknco, k naj bi jo blo treba povezat v karter.. Dobivam ful različne odgovore.. Eni govorijo da je to treba nujno ker drgač nebom mogu naštelat dobr in nebo delal uredu, eni pa, da je to sam če je tank nižje od ferga, da lahko vleče benz in da dela čist uredu če tega ne povežm s kartrom. Kaj pravite vi?
Motor ---> moja DRUGA ljubezen...
Garaža --- > moj dom...
Adrenalinska vožnja ---> moje življenje...
bencin -------->moja KRI
Garaža --- > moj dom...
Adrenalinska vožnja ---> moje življenje...
bencin -------->moja KRI
Re: Razna vprašanja o tuningu
Kako je to možno, da mi čez uplinjač ven piha? Motor dela normalno, razen tega, da še ne gre čisto tako kot bi moral zaradi izpuha.
Re: Razna vprašanja o tuningu
skozi vplinjač vedno malo pihne ven oz vplinjač diha, saj ko gre bat dol iz gornje mrtve lege, je še nekaj časa odprt vsis, pa vse ne gre skozi pretoke ampak malo tudi nazaj. Če imaš lamele, predvidevam da ne gre nazaj
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'