Baker se pri izpostavljenosti na temperaturi preko 480°C zmehča, nazaj ga lahko utrdiš samo z do 50% plastičnim preoblikovanjem, (če ga preoblikuješ za več od omenjenega odstotka postane luskast) Nato ga spet segreješ in spet se zmehča in to lahko delaš v nedogled. Problem je samo, da pri segrevanju oksidira, to se rešuje z žarjenjem v dušikovi atmosferi.gasper mahkota napisal/-a:@ro-bi, saj sem imel kar nekaj problemov da je ratal cly tak kot je. 1/2 reber je počilo 3-4mm od zvara, razpoke so dolge cca 20mm, ponavadi je razpoka samo na eni strani rebra. Najbolj so kritična rebra ob straneh, ker sem jih varil z obeh strani misleč, da bo bolje držalo, ampak bilo je ravno obratno. Tukaj sem gus malo več pregrel in je počil, tudi po celi dolžini rebra. Varil sem izmenično (en reber na levi strani, en na desni in tako naprej) Skos sem meril temperaturo na steni valja, ki ni nikoli prešla 80°C, nastavil sem večjo amperažo, da sem varil hitreje (manj časa sem ogreval cly), posledično se mi je cilinder manj segrel. Pri obdelavi s kotno brusilko mi je en reber odtrgal(bil je varjen z obeh strani), zato sem ga lahko samo še pripikal nazaj z vsakega konca, ker s pištolo nikjer ne prideš več zraven, bi pa grdo zgledalo če en manjka. Je pa res zanimivo varjenje bakra, ker se vidi, kako toplotno prevodnost ima, kajti preden ti stališ željeno mesto na rebru, se ti cel reber segreje skor na temp. tališča. Potem ga pa segretega, še v vodo vržeš, se mu pa čisto spremenijo mehanske lastnosti. Meni je res zanimiv tale baker:)
Tomos A3 HLADILNIK
Re: Tomos A3 HLADILNIK
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Tomos A3 HLADILNIK
Dober projekt, ma, sam da se eksperimentira, pa je ok.
off: Te lahko vprašam oz. kdo ve, kaj je to ricinusovo olje, sem zanj slišal ene parkrat pa nisem zasledil kaj je.
off: Te lahko vprašam oz. kdo ve, kaj je to ricinusovo olje, sem zanj slišal ene parkrat pa nisem zasledil kaj je.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Tomos A3 HLADILNIK
To olje uporabljajo predvsem modelarji za modele... Zmešajo pa ga skupaj z metanolom... Če se ne motim ful dobro maže...
Re: Tomos A3 HLADILNIK
Prvotno se je ricinusovo olje uporabljalo kot odvajalo, je popolnoma naravno in najboljše možno sredstvo za izdelavo mešanice. Problem pa je v tem, ker moraš tako mešanico porabiti v enem dnevu, ker sicer izgubi mazalne lastnosti.macula napisal/-a:Dober projekt, ma, sam da se eksperimentira, pa je ok.
off: Te lahko vprašam oz. kdo ve, kaj je to ricinusovo olje, sem zanj slišal ene parkrat pa nisem zasledil kaj je.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Tomos A3 HLADILNIK
Pa ricinus tudi vlago vleče nase. Če se motim naj me kdo popravi.
Re: Tomos A3 HLADILNIK
Mogoče v bencinu, v metanolu(modelarsko gorivo) pa zdrži dlje časa, mislim da je rok uporabe caa 1 leto. Čeprav sem sam tankal tudi par let staro gorivo, pa ni bilo težave.Pich napisal/-a:Prvotno se je ricinusovo olje uporabljalo kot odvajalo, je popolnoma naravno in najboljše možno sredstvo za izdelavo mešanice. Problem pa je v tem, ker moraš tako mešanico porabiti v enem dnevu, ker sicer izgubi mazalne lastnosti.macula napisal/-a:Dober projekt, ma, sam da se eksperimentira, pa je ok.
off: Te lahko vprašam oz. kdo ve, kaj je to ricinusovo olje, sem zanj slišal ene parkrat pa nisem zasledil kaj je.
Si to sklepal iz modelarskega goriva? Mešanice ricinusa in metanola? Ker tam vleče vlago nase predvsem metanol, za ricinusovo olje pa nisem prepričan.zankrzan napisal/-a:Pa ricinus tudi vlago vleče nase. Če se motim naj me kdo popravi.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Tomos A3 HLADILNIK
Ne vem, tako sem nekje slišal.
Re: Tomos A3 HLADILNIK
Sem farmacevt in vem za kaj ga uporabljamo v farmaciji. v industriji pa ga uporabljajo za: citiram ''Ricinusovo olje in njegovi derivati se uporabljajo v številnih industrijskih izdelkih, vključno z barvami in laki, zaščitnimi oblogami, mili, plastiko, zavornimi tekočinami, sredstvi proti insektom, mazili za avtomobile in pištole. Surovina je primerna tudi za proizvodnjo sintetičnih smol in vlaken. Olje je osnovna sestavina dirkalnih motornih olj, včasih se uporablja tudi kot dodatek za gorivo. Olje je tudi vir mnogih sintetično pridelanih okusov in vonjev''.
-
- vplinjač
- Prispevkov: 342
- Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
- Kraj: bliZ Domžal
Re: Tomos A3 HLADILNIK
Pozdrav!
Spet se je nekaj delalo.
Gred sem dal sprešat in scentrirat h g.Kokalj-u, zaprešani so Al-u čepi zaradi uravnotežitve:
luknje v čepih so zato, da bom samo zvrtal z večjim svedrom za drugačen % uravnotežitve
ojnico g.Kokalj zmeraj dodatno zabrusi pri BE ležaju, zaradi boljšega mazanja
vsi novi ležaji, na gl.gredi so 6203TN9 C3 (poliamidna kletka), ležaji v mašini so drugače vsi odprti
Ko sem prešal ležaje sem dal prej bloke v pečico na 80°, ležaje pa v skrino čez noč, in ležaji so vsi padli notr(brez kladiva), to vsem priporočam, kajti tako res ne moreš uničit ležišč v bloku
bat se je še dokončno obdelal:
obdeloval sem ga z biaxom pa rezkarčkom gor, na fino pa z pilicami
PVL-a sem uzel dol iz CTX-a, za probo bo dober
nekaj delov je bilo na cinkanju in kromanju v Galmi:
tako, sedaj moram pa še na cly eno lukno zvrtat pa ornk oprat, glavo je treba zrihtat na CNC, v torek verjetno dobim feltne z prašnega barvanja, pa par malenkosti je še.
Lp. Gašper
Spet se je nekaj delalo.
Gred sem dal sprešat in scentrirat h g.Kokalj-u, zaprešani so Al-u čepi zaradi uravnotežitve:
luknje v čepih so zato, da bom samo zvrtal z večjim svedrom za drugačen % uravnotežitve
ojnico g.Kokalj zmeraj dodatno zabrusi pri BE ležaju, zaradi boljšega mazanja
vsi novi ležaji, na gl.gredi so 6203TN9 C3 (poliamidna kletka), ležaji v mašini so drugače vsi odprti
Ko sem prešal ležaje sem dal prej bloke v pečico na 80°, ležaje pa v skrino čez noč, in ležaji so vsi padli notr(brez kladiva), to vsem priporočam, kajti tako res ne moreš uničit ležišč v bloku
bat se je še dokončno obdelal:
obdeloval sem ga z biaxom pa rezkarčkom gor, na fino pa z pilicami
PVL-a sem uzel dol iz CTX-a, za probo bo dober
nekaj delov je bilo na cinkanju in kromanju v Galmi:
tako, sedaj moram pa še na cly eno lukno zvrtat pa ornk oprat, glavo je treba zrihtat na CNC, v torek verjetno dobim feltne z prašnega barvanja, pa par malenkosti je še.
Lp. Gašper
Re: Tomos A3 HLADILNIK
Tole je zame eden najbolših projektov na tem forumu